Gå til innhold

Vil avsløre utro mann, han truer med å kontakte min arbeidsgiver?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, I Grosny skrev:

Her beskrives to parter som ikke er snille. Hvem som er verst gidder jeg ikke å vurdere, og hva som er verst hevn gidder jeg heller ikke vurdere, men det ser jo ut som om han kommer med slike trusler for å stoppe deg i å gjennomføre dine trusler.

Jeg tror dere begge to kan være glad for å bli kvitt hverandre. Glem trusler. Glem gubben. Få deg et annet og bedre liv.

Skulle ønske jeg kunne gjøre det; altså glemme han og gå videre. Men jeg er avhengig og ekstremt forelsket. Det jeg ønsker mest er å fortsette å møtes, men alternativet er å avsløre han overfor kona som en farvelgave, og da kan det kanskje bli litt lettere å gå videre. Det som har stoppet meg hittil, er håpet om å møte han igjen, samt frykten for at han skal kontakte arbeidagiveren min,

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg vil mest av alt, er jo å overbevise ham til å fortsette å møte meg. Men aner ikke hvordan det skal gjøres.

Anonymkode: feab5...f5b

Med den oppførselen du har hatt så kan vi vel trygt si at det ikke vil skje. Du har truet familien hans. 

Anonymkode: 6f61b...0b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med den oppførselen du har hatt så kan vi vel trygt si at det ikke vil skje. Du har truet familien hans. 

Anonymkode: 6f61b...0b7

Truet familien? Det er vel å trekke det litt lang. Jeg har bare sagt at jeg kanskje kommer til å fortelle kona om utroskapen hans.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg vil mest av alt, er jo å overbevise ham til å fortsette å møte meg. Men aner ikke hvordan det skal gjøres.

Anonymkode: feab5...f5b

For hva? Bare sex eller at han velger deg? Har du ingen fremtidsplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gullik2 skrev:

For hva? Bare sex eller at han velger deg? Har du ingen fremtidsplaner?

I første omgang sex ja, og så kanskje gradvis noe mer. Men i alle fall beholde et seksuelt forhold for å kunne leve ut den "verste" forelskelsen en stund til

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Truet familien? Det er vel å trekke det litt lang. Jeg har bare sagt at jeg kanskje kommer til å fortelle kona om utroskapen hans.

Anonymkode: feab5...f5b

Nei det er ikke å trekke det langt i det hele tatt. Og reaksjonen hans viser jo hvor alvorlig han tok den trusselen. 

Anonymkode: 6f61b...0b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I første omgang sex ja, og så kanskje gradvis noe mer. Men i alle fall beholde et seksuelt forhold for å kunne leve ut den "verste" forelskelsen en stund til

Anonymkode: feab5...f5b

Kan du ikke bare forelske deg i en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg vil mest av alt, er jo å overbevise ham til å fortsette å møte meg. Men aner ikke hvordan det skal gjøres.

Anonymkode: feab5...f5b

Nei, han vil smake på en annen fitte enn din. Så enkelt er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mennesker som har verre kamper med seg selv enn lyst og forelskelse, ta kontroll over DITT liv, la svinet og den uskyldige kona være, logg deg inn på c date og kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gullik2 skrev:

Kan du ikke bare forelske deg i en annen?

Lettere sagt enn gjort, dessverre. Jeg blir nesten aldri tiltrukket av noen.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lettere sagt enn gjort, dessverre. Jeg blir nesten aldri tiltrukket av noen.

Anonymkode: feab5...f5b

Om du hadde sett en film på Netflix om dette her, hva ville du selv tenkt hjemme i stua di om handlingene/planen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gullik2 skrev:

Om du hadde sett en film på Netflix om dette her, hva ville du selv tenkt hjemme i stua di om handlingene/planen?

At når noen blir såret, er det ikke så sjokkerende at de prøver å såre deg tilbake.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At når noen blir såret, er det ikke så sjokkerende at de prøver å såre deg tilbake.

Anonymkode: feab5...f5b

Ja, men hevn? Hvordan ender det med folk som hevner seg? Og ikke bare ikke I film, du gjør det for feil grunner, du sier du vil fortsette å ha sex til forelskelsen går over? Hva om du da utvikler enda sterkere følelser? Menn er ikke skrudd sammen sånn som oss kvinner, føler menn velger den som de blir slått ned av forelskelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gullik2 skrev:

Ja, men hevn? Hvordan ender det med folk som hevner seg? Og ikke bare ikke I film, du gjør det for feil grunner, du sier du vil fortsette å ha sex til forelskelsen går over? Hva om du da utvikler enda sterkere følelser? Menn er ikke skrudd sammen sånn som oss kvinner, føler menn velger den som de blir slått ned av forelskelse

Det er ikke noe uvanlig at en forsmådd elskerinne avslører utroskap. Og ja, jeg heller mot å gjøre det om det ikke blir noen slags gjenforening.

Han er i 50-årene, og jeg er ca 20 å yngre, så har visst at nok ikke kommer til å bli oss to innerst inne, men har behov for å møte han noen ganger til mens forelskelsen er sterk.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe uvanlig at en forsmådd elskerinne avslører utroskap. Og ja, jeg heller mot å gjøre det om det ikke blir noen slags gjenforening.

Han er i 50-årene, og jeg er ca 20 å yngre, så har visst at nok ikke kommer til å bli oss to innerst inne, men har behov for å møte han noen ganger til mens forelskelsen er sterk.

Anonymkode: feab5...f5b

Har du aldri vært forelsket før? Det er en seriøst dårlig plan, adferden din er som en narkoman etter heroin akkurat nå, siden du er så ung enda så Finn heller en hunk som varer litt lengre enn en 50 åring, seriøst altså😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg vil mest av alt, er jo å overbevise ham til å fortsette å møte meg. Men aner ikke hvordan det skal gjøres.

Anonymkode: feab5...f5b

Da er nok ikke hevn veien å gå. Det vil jo bare skremme ham. Du sier du er forelsket? Hvordan kan forelskelsen være så sterk når du har lyst til å straffe ham? 🤔

Anonymkode: 208a9...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Gullik2 skrev:

Har du aldri vært forelsket før? Det er en seriøst dårlig plan, adferden din er som en narkoman etter heroin akkurat nå, siden du er så ung enda så Finn heller en hunk som varer litt lengre enn en 50 åring, seriøst altså😂

Poenget er jo at jeg forstår jeg ikke kommer til å ha han så lenge, så da spiller det ikke noen rolle at han er så mye eldre. Men ja, er som en narkoman her ja.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er nok ikke hevn veien å gå. Det vil jo bare skremme ham. Du sier du er forelsket? Hvordan kan forelskelsen være så sterk når du har lyst til å straffe ham? 🤔

Anonymkode: 208a9...075

Fordi jeg er veldig lidenskapelig og temperamentsfull. Og jeg orker ikke tanken på at han skal ha sex med henne, som er lykkelig uvitende.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at det du egentlig vil, er å ha et forhold til ham. Hva har egentlig skjedd, da? Hva har han gjort? Avsluttet han? Var han stygg-siden ønsket om hevn? Hva er egentlig greia?

Anonymkode: 3ecb9...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...