Gå til innhold

Vil avsløre utro mann, han truer med å kontakte min arbeidsgiver?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.11.2019 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Og hva mer mener du han kan finne på?

Anonymkode: feab5...f5b

Han har bilder av deg. Han kan lage en falsk dating eller eskorteprofil i ditt navn. Det er det første jeg kommer på nå og jeg er ikke spesielt kreativ..

Anonymkode: 4167b...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.11.2019 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Da bør du la være å innlede forhold til menn som er opptatte. Hvorfor er det noe verre at en gift mann dumper deg enn en hvilken som helst annen mann? Har du som vane å hevne deg på menn som gjør det slutt med deg?

Anonymkode: 8eab6...c3a

Ford de mulig ville ta ens pengebok.

Anonymkode: 9d5c9...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt at det skjer

Anonymkode: feab5...f5b

Han har jo bilder av deg.. Så om han er en skikkelig kjiping kan han vente til du går inn i et forhold. Og så sender han en mld eller facebookbeskjed til den nye mannen din der han forteller at du har vært utro. Og legger ved nakenbildene han sitter på. For jeg regner med det er nakenbilder du har sendt ham. 

Anonymkode: 4167b...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har bilder av deg. Han kan lage en falsk dating eller eskorteprofil i ditt navn. Det er det første jeg kommer på nå og jeg er ikke spesielt kreativ..

Anonymkode: 4167b...fa2

Men det er en kriminell handling og kan straffes

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo bilder av deg.. Så om han er en skikkelig kjiping kan han vente til du går inn i et forhold. Og så sender han en mld eller facebookbeskjed til den nye mannen din der han forteller at du har vært utro. Og legger ved nakenbildene han sitter på. For jeg regner med det er nakenbilder du har sendt ham. 

Anonymkode: 4167b...fa2

Nei, han har ikke et eneste nakenbilde av meg

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Akkurat dette forstår jeg veldig godt, men det blir ikke lettere å komme over han ved å forlenge følelsene. Dessuten så driver dere å planlegger hevn på hverandre, og truer hverandre. Da handler det også om å ha såpass respekt for seg selv at man sier fra at man ikke godtar å bli behandlet på den måten. Den respekten får du ikke om du legger ut på hevntokt. Da må du stå opp for deg selv, avslutte på dine premisser, så langt det er mulig nå som det har gått så langt som det har gjort, og da vil du lettere kunne legge det bak deg. Å eskalere en "krig" er IKKE å legge det bak seg. Du har håndtert denne situasjonen forferdelig dårlig, og den beste måten å redde seg ut av den på er ikke å kaste seg ut på enda dypere vann.

Det du sier er jo logisk, men jeg klarer ikke å gi slipp. Jeg er så forelsket i han at det er vondt, og jeg vet sjansene er mikroskopiske, men klarer ikke å tilgi meg selv om jeg ikke prøver å overtale han til å fortsette en liten stund til.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2019 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Årsaken til at jeg ikke har gjort det ennå, er det du skriver - at han virker gal og ustabil som truer min arbeidsgiver. Altså, arbeidsgiver har ikke noe med denne delen av mitt privatliv å gjøre. Om jeg hadde begått kriminelle handlinger og overgrep mot barn på fritiden,  hadde det vært noe annet siden jeg er lærer og skal ha plettfri vandel. Men å få hjertet knust av en voksen, gift mann og ønsker å hevne meg, er vel ikke straffbart eller relevant for jobben min....

Har vurdert å fortelle min avdelingsleder på jobb om det han truer meg med, for å komme litt i forkant som du nevner. Men det vil være så flaut. Og så prøver jeg å tenke hva han ville sagt om han en dag gjør alvor av trusselen om å kontakte arbeidsgiveren min, om hva som kan skje da.

Anonymkode: feab5...f5b

Du repeterer det her om at arbeidsgiver ikke har noe med ditt privatliv å gjøre. Det driter jo han i? Han skal hevne seg eller han prøver bare å skremme deg. Han driter jo i om det er relevant for jobben din. Dessuten kan han like gjerne finne på en annen historie når han ringer arbeidsgiveren din. Alt fra at du doper deg til at du har ligget med en på 15 år. Du virker merkelig naiv. Hvorfor tror du han skal være så hensynsfull med deg og tenke at det her har ikke arbeidsgiver noe med. Han driter jo i det 

Anonymkode: 4167b...fa2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du repeterer det her om at arbeidsgiver ikke har noe med ditt privatliv å gjøre. Det driter jo han i? Han skal hevne seg eller han prøver bare å skremme deg. Han driter jo i om det er relevant for jobben din. Dessuten kan han like gjerne finne på en annen historie når han ringer arbeidsgiveren din. Alt fra at du doper deg til at du har ligget med en på 15 år. Du virker merkelig naiv. Hvorfor tror du han skal være så hensynsfull med deg og tenke at det her har ikke arbeidsgiver noe med. Han driter jo i det 

Anonymkode: 4167b...fa2

Om han sprer løgner bevisst for å skade meg, så blir det en kriminell og straffbar handling.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig, virker dere ustabile begge to. Han er en dritt som var utro, og du bidro til ugjerningen. At du nå skal hevne deg på han for at han ikke ville mer, sier utrolig mye om deg. Du er en egoist, og nå som du ikke får viljen din lenger, skal du oppføre deg som en unge fratatt godteposen?

Prøv heller å se det fra den bedratte tredjepartens perspektiv. Ville du likt å være henne? Hvis du har bestemt deg for å sladre, for at du ikke fikk viljen din, fortjener han det for så vidt, men du får det ikke noe bedre av å ødelegge for ham. Slutt å ligge med menn som er opptatt, så får du det mye bedre selv også.

Anonymkode: 897c2...502

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig, virker dere ustabile begge to. Han er en dritt som var utro, og du bidro til ugjerningen. At du nå skal hevne deg på han for at han ikke ville mer, sier utrolig mye om deg. Du er en egoist, og nå som du ikke får viljen din lenger, skal du oppføre deg som en unge fratatt godteposen?

Prøv heller å se det fra den bedratte tredjepartens perspektiv. Ville du likt å være henne? Hvis du har bestemt deg for å sladre, for at du ikke fikk viljen din, fortjener han det for så vidt, men du får det ikke noe bedre av å ødelegge for ham. Slutt å ligge med menn som er opptatt, så får du det mye bedre selv også.

Anonymkode: 897c2...502

Jeg er vel egoistisk ja, og tror det blir lettere for meg psykisk om jeg avslører utroskapen 

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke ditt fulle navn en gang og du er stormforelsket? Og du vil ikke tilgi deg selv om du ikke prøver litt til- på en OPPTATT mann (det kan du derimot tilgi deg selv for). Han vet ikke hvor du jobber, men truer med å fortelle din arb.giver og det er du bekymret for. Om han sprer løgner om deg osv så er det en kriminell handling, skriver du...som atte hva da for noe? Som du da OGSÅ skal anmelde da, liksom? Du tror politiet bruker tid på ryktespredning? Han ikke bare gjorde det slutt(som kunne vært tilgivelig i dine øyne), du vil hevne deg pga MÅTEN han gjorde det på, for den var fæl. Men du kan ikke tilgi deg selv hvis du ikke prøver mer med denne slemme mannen.......atte HVA??

 

Anonymkode: 3ecb9...395

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke hvor jeg jobber, ei heller mitt fulle navn

Anonymkode: feab5...f5b

Trollefrøken. Om det er så, så er det vel ingen grunn til å frykte at han tar kontakt med arbeidsgiver. 

 

Anonymkode: 208a9...075

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke ditt fulle navn en gang og du er stormforelsket? Og du vil ikke tilgi deg selv om du ikke prøver litt til- på en OPPTATT mann (det kan du derimot tilgi deg selv for). Han vet ikke hvor du jobber, men truer med å fortelle din arb.giver og det er du bekymret for. Om han sprer løgner om deg osv så er det en kriminell handling, skriver du...som atte hva da for noe? Som du da OGSÅ skal anmelde da, liksom? Du tror politiet bruker tid på ryktespredning? Han ikke bare gjorde det slutt(som kunne vært tilgivelig i dine øyne), du vil hevne deg pga MÅTEN han gjorde det på, for den var fæl. Men du kan ikke tilgi deg selv hvis du ikke prøver mer med denne slemme mannen.......atte HVA??

 

Anonymkode: 3ecb9...395

Ja, jeg er veldig forelsket men samtidig veldig sint og såret, men heller mot at jeg vil avsløre utroskapen hans fordi han behandlet meg så dårlig. Om han vil fortsette er det det beste alternativet, men tviler på at det skjer.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trollefrøken. Om det er så, så er det vel ingen grunn til å frykte at han tar kontakt med arbeidsgiver. 

 

Anonymkode: 208a9...075

Selvsagt er det det, han kan lett bruke bilder og annen info til å finne meg.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vel egoistisk ja, og tror det blir lettere for meg psykisk om jeg avslører utroskapen 

Anonymkode: feab5...f5b

Det vil kanskje føles bra der og da, men du vil bare sitte igjen med tomhet. Du får det ikke bedre, men han fortjener å bli avslørt uansett. Finn deg en ledig mann neste gang, men få først orden på følelsene dine før du hopper inn i noe nytt. Ellers blir bare nissen med på lasset.

Anonymkode: 897c2...502

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, synes ikke jeg har oppført meg råttent mot kona. Jeg har ingen forpliktelser overfor henne, det er mannens ansvar.

Anonymkode: feab5...f5b

Hjelper ikke at du ikke synes det, kona blir kanskje sint på deg som på¨mannen. Du kjenner ikke kona og hennes følelser eller personlighet. Kanskje hun klikker helt 

Anonymkode: 4167b...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg vil mest av alt, er jo å overbevise ham til å fortsette å møte meg. Men aner ikke hvordan det skal gjøres.

Anonymkode: feab5...f5b

Trodde ikke det jeg leste nå. Du bør dra til psykolog. Hvorfor kaster du bort de beste årene og sjansen til å møte en bra mann ?på en fyr som en kronisk utro? Og som har behandlet deg som dritt. Håper du har testet deg for hiv, gonore og alt det andre. Han ligger nok rundt med flere enn deg samtidig. Eller at han har funnet en annen elskerinne så han måtte finne en unnskyldning for å kutte med deg. 

Anonymkode: 4167b...fa2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke hvor jeg jobber, ei heller mitt fulle navn

Anonymkode: feab5...f5b

Hvorfor er du så stresset over at han skal ringe arbeidsplassen da, når han ikke vet hvor du jobber eller navnet ditt?

Anonymkode: 4167b...fa2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt

Anonymkode: feab5...f5b

Hva da. At han kommer krypende til deg eller at han finner en ny elskerinne? Ny elskerinne har han funnet allerede tror jeg. 

Anonymkode: 4167b...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...