Gå til innhold

Dere med lån fra lånekassen på høyskole/universitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil anbefale deg å kjøpe litt mer næringstett mat for pengene enn brokkolitopper hvis det blir trangt økonomisk flere måneder. 

Anonymkode: 64565...32a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du Trumf-konto? Du kan ta ut pengene du har opptjent der når som helst. Hvis du ikke har det, er det noe du bør skaffe deg. 

Anonymkode: 95ff4...944

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du Trumf-konto? Du kan ta ut pengene du har opptjent der når som helst. Hvis du ikke har det, er det noe du bør skaffe deg. 

Anonymkode: 95ff4...944

Ja det har jeg, men har bare noen kr der da jeg tok ut ca 200 forrige måned. Tar en evighet å spare opp på det 😶 men jeg fikk stipend i dag i 15-16 tiden tror jeg, har hvertfall fått inn😊

Anonymkode: d95af...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google dumpster diving. Kanskje du er heldig å finner noe mat som er utgått på dato enten i butikk eller i containeren de kaster mat i utenfor.

Anonymkode: 5884a...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google dumpster diving. Kanskje du er heldig å finner noe mat som er utgått på dato enten i butikk eller i containeren de kaster mat i utenfor.

Anonymkode: 5884a...925

Eller registrer deg i Toogoodtogo-appen. Mange matbutikker har slengt seg med der nå, og der er det mye gull. Meny sine poser inneholder ofte veldig mye. 

Anonymkode: 2dff3...edb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...