Gå til innhold

Når henter du i barnehagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg henter vanligvis kl 15, men pga legetime og snøkaos ble klokken 16.30 før jeg fikk hentet idag. Da var de TO(!) barn totalt i barnehagen. Han var altså nest sist å bli hentet og jeg møtte faren til det andre barnet i døren på vei ut. Barnehagen stenger 17.15. Er lettere sjokkert egentlig. Hvordan får folk hentet før? Eneste måten jeg får gjort det er ved å jobbe redusert og at pappaen noen gang leverer. 

Anonymkode: 3d75a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har opplevd at det var kun to barn igjen i barnehagen da jeg kom rett fra jobb kl. 16.15. 
Dette året henter jeg stort sett 15.30 da jeg studerer. 

Anonymkode: c357c...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter som regel kl 15.00.syns det er trist at barn må vere der til 16.30-17.00.. 

Anonymkode: 00c1b...713

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henter som regel kl 15.00.syns det er trist at barn må vere der til 16.30-17.00.. 

Anonymkode: 00c1b...713

De som slutter fire på jobb, hvordan tror du de skal komme før? 

Jeg spør ikke fordi jeg ikke er enig, jeg er faktisk hjemmeværende husmor. 😂

Anonymkode: fb784...93c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Henter som regel kl 15.00.syns det er trist at barn må vere der til 16.30-17.00.. 

Anonymkode: 00c1b...713

De aller fleste jobber fra 8-16, så trist eller ikke, man har ikke mye valg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full fleks. Og mulighet for hjemmekontor. Og ingen av oss har noe i mot å starte arbeidsdagen i 6-7 tiden. Så er bare å fordele morgen/ettermiddag ut i fra forpliktelser man har fra dag til dag, og eventuelt jobbe inn litt på kveldstid. Så blir det 5-7 timer per dag. 

Anonymkode: 4ee53...144

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider