Gå til innhold

Når henter du i barnehagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Henter stort sett mellom 15:30 og 16. Han leveres mellom 7:30 og 8:00.

Anonymkode: ed139...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min hentes rundt kl 15, han sover ofte fra 12.15-14.30 og så har de fruktmåltid kl 14.30. Leveres rundt kl 9. 

Anonymkode: 858ef...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henter som regel kl 15.00.syns det er trist at barn må vere der til 16.30-17.00.. 

Anonymkode: 00c1b...713

Enig med deg

Anonymkode: 540bd...be5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig på jobb tidligst 17 i hverdagene, fordi jeg har valgt en jobb med åpningstider 10-18(20). Samboer er ferdig 15 fordi han har valgt en A4 håndtverker-jobb med arbeidstid 07-15. Vi har også valgt hus og barnehage i området vi jobber. Mini blir derfor hentet klokken 15:15, med sjeldne unntak pga overtid for samboer. Hun blir også levert seint siden jeg begynner tidligst 10. 

Anonymkode: 51f15...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henter som regel kl 15.00.syns det er trist at barn må vere der til 16.30-17.00.. 

Anonymkode: 00c1b...713

Noen ganger har ikke foreldre så mye annet valg enn å ha barna sine lange dager i barnehagen.

Det som er trist er de barna som alltid er de siste som blir hentet, selv om foreldrene har mulighet til å hente dem før, men aldri prioriterer det. 

Anonymkode: 3ae53...f95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leveres mellom 8 og 9, hentes mellom 15 og 16. Mannen leverer og jeg henter. 

Anonymkode: aeaa4...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chroma skrev:

Leverer ca 10 og henter mellom 13 og 14 de dagene barnet er i barnehagen. 

Stakkar liten, får jo aldri sjans til å få en ordentlig relasjon til de andre barna med så kort tid i barnehagen hver dag :(  Med all tid som går bort i måltider, soving, av- og påkledning, får hen jo aldri tid til å bare sosialisere og holde på med frilek med de andre barna.

Anonymkode: 8a496...8dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet er personalbarn som føljer mine vaktar fordi far er på arbeid som krevje at han arbeider litt overtid kvar dag + lang reisevei. Eg henter barnet når eg skal heim sjølv, vi kan ikkje henta tidlig.

Anonymkode: e9b9e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke barnehagebarn nå lenger, men da jeg hadde det kunne jeg ikke hente før 15:30, da var det rett og slett helt umulig å få henne med hjem. Hun var ikke ferdig lekt. Uavhengig av når hun ble levert. 

Nå jobber jeg i barnehage og det finnes alle mulige måter å lebere/hente på. Noen barn har alltid lange dager (7-16:45), andre blir levert sent og hentet sent. Man har de som blir levert tidlig og hentet tidlig og de som er veldig varierende med både korte og lange dager. 

Anonymkode: 00724...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverer mellom 730 og 09, henter mellom 1430 og 16. Kommer veldig an på vaktene mine på jobb :) 

Anonymkode: 87061...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levere 07.30 og henter 15.00. Er alenemor, men jobber gradert.

Anonymkode: 13022...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leverer til frokost 08.30 og henter mellom 15-16.00 en gang alt etter hvordan trafikken er på vei hjem. Vi jobber om hverandre. To  dager i uken leverer jeg, mens pappaen henter. Tre dager i uken leverer pappaen, mens jeg henter. 

Anonymkode: a5747...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkar liten, får jo aldri sjans til å få en ordentlig relasjon til de andre barna med så kort tid i barnehagen hver dag :(  Med all tid som går bort i måltider, soving, av- og påkledning, får hen jo aldri tid til å bare sosialisere og holde på med frilek med de andre barna.

Anonymkode: 8a496...8dd

Barnet er snart 3 år, sover ikke på dagen. Og han har en god relasjon til både store og små. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter mellom 15 og 15.30 . 
Leverer sju, starter jobb fra 7.30-15

har enkelte vakter fra 8 , leverer da 7.30 

ca10 min Å kjøre til jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...