Gå til innhold

Når henter du i barnehagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leverer 8:30/9. Henter 15:30/16. Mannen og jeg har fleksitid og bytter på hvem som henter og leverer. Gangavstand til jobb og barnehage anbefales! Det gjør at veldig lite av dagen bindes opp til transport. 

Anonymkode: bd4e5...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Far jobber 9-17, og leverer til frokost kl 8. Jeg pendler 45 min hver vei og er på jobb kl 7. Da får jeg hentet ca 1530. Ungene har stort sett ikke tid til å bli med hjem 😅

Anonymkode: fdf36...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverer kl.09:00 og henter rundt kl.14:50-15:00. Barnet er under 2 år så lengre dager enn dette vil vi ikke at hun skal ha.

Anonymkode: a7723...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter senest 15.45. Helst rundt 15 :)
En gang ble klokka 17, mine to var de eneste igjen i hele barnehagen, godt de hadde hverandre, og meget god voksendekning kan man si, en på en, hehe. Men det var varslet så de ikke skulle bli bekymret etc, en veldig uheldig kombo av bortreist mann og sent viktig møte for meg. Så en og annen gang får gå greit, få andre steder de har det bedre enn i bhg. Men ellers er det nesten alltid sånn 15-15.30.

Tror veldig mange tilpasser arbeid litt i de få årene man har barn i bhg. De er så små bare en gang, jobbe skal vi gjøre i hundre år til uansett. For oss helt opplagt å jobbe litt mindre akkurat nå, så ungene får en overlevlig dag i bhg.

Anonymkode: beb3c...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter avhengig av når jeg er ferdig på jobb. Som regel enten 14.45 eller 15.45. 

Uansett når jeg henter er mitt barn sistemann på avdelingen, da alle andre unger har småsøsken og en forelder hjemme i permisjon som henter 14-14.30. 

Jeg kjenner jo litt på det når jeg henter 16, at nå har mitt barn vært alene med de voksne i to timer, men barnet har det topp, hun får jo enormt mye oppmerksomhet. Og de går ofte på besøk til andre avdelinger. 

Barnet mitt er også første som.blir levert når jeg kommer ved åpningstid 7.45. Så selv om jeg vet at det ikke er så lange dager (6.5- 7timer er vanligst), så kjenner jeg på samvittigheten når barnet mitt er både først og sist hver dag. 

Anonymkode: 91b88...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min leverer kl. 8 og er på jobb rundt kl. 8.45 (45 min reisevei). Jeg slutter kl. 15 og henter rundt kl. 15.45 (45 min reisevei). Vi kutter begge en time i hver ende av arbeidsdagen, som vi tar igjen på kveldstid. Hvis ikke måtte jeg begynt kl. 7 og han ville ikke vært ferdig før kl. 17.

Anonymkode: 42d89...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henter 16:30. Da er det få barn igjen, men de får lov å spille på dataen eller leke med leker som tar litt plass, som feks sånne biler man sitter på og suser rundt på gulvet. Sønnen min elsker denne stunden og liker ikke hvis jeg henter han for tidlig. 

Anonymkode: 5169e...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...