Gå til innhold

Jeg klarer ikke slutte med utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uhmm... Forstår jeg denne tråden rett? 

Det er synd i ts fordi hun ikke klarer å slutte å være utro. Ser er synd i ts fordi hun må være i et forhold, hvis ikke blir hun deppa. Ts tar lett til tårer. 

Så.. Okey. Du er uuber egositsk, du er et forferdelig slemt menneske mot handu påstår du elsker. De tårene dine, er nok heller krokodille tårer. 

Hadde jeg vist hvem du var, hadde jeg trappet opp hos dere og lagt alle kortene på bordet til den stakkars mannen din. 

Om du faktisk elsket han, hadde du for det første uke vært utro i fleng, du hadde heller ikke tatt med mannfolka du knuller på hjem til dere så stakkaren må hilse på de, og sist, men absolutt ikke minst: du hadde gått fra han, uansett hvor deppa det gjør deg å være singel. For han fortjener faen meg verdens herredømme for å være sammen med et så egoistisk og slemt menneske som deg. 

Anonymkode: 0171a...954

Enig! Kunne aldri ha sove godt om jeg holdt på sånn mot min mann... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kalboman skrev:

Jeg begynner å tvile på at denne historien er sann. Ja, det finnes iskalde, kyniske mennesker, men det er ikke ofte man hører om et så ille tilfelle som dette. Dette er helt ekstremt, og om denne historien er sann, må du være et av det mest råtne og dårligste mennesket jeg har sett skrevet på dette forumet. 

tenkte det samme selv , skrevet en del på ditte forumet her, pga jeg er helt satt ut over oppførselen hennes. Kan nesten ikke tro det er sant. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke sex betyr det samme for folk som er monogame og de som er som Ts. Lurer på om det kan ligge overgrep eller andre opplevelser som ødelegger selvfølelse og selvbilde som gjør at man stadig trenger bekreftelse. Eventuelt en dominerende far eller andre mennesker som har tråkket ned selvfølelsen. 

Anonymkode: 65690...c0d

Hadde en veldig dominerende far. Mener du at det kanskje har noe med dette å gjøre?

Ts 

Anonymkode: 24b71...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, SupaWoman skrev:

Nei DET gjør du aldeles ikke!

Det kan du ikke vite. Dessverre finnes det blant annet foreldre som elsker barna sine høyt, men som likevel velger rusmisbruk/avhengighet. Og følgende velger bort barna. Betyr likvel ikke at man ikke elekser barna.

Jeg synes det høres ut som TS trenger profesjonell hjelp. Det livet TS lever har blitt en avhengighet. TS ønsker å slutte, men klarer ikke. TS, Søk hjelp! 

Anonymkode: e31ef...24e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 24b71...4df

Godt. Da går det ikke utover noen barn når dere går fra hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at han fortjener bedre, men jeg klarer ikke gi slipp på ham. Jeg elsker han virkelig.

Singel vil jeg ikke være. Det er uaktuelt. Jeg vil heller få hjelp med det jeg sliter med. 

Ts

Anonymkode: 24b71...4df

Du har allerede ligget med andre menn, for sent å ville få hjelp nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NewStart87 skrev:

Du har allerede ligget med andre menn, for sent å ville få hjelp nå. 

Det er aldri for sent.

Ts 

Anonymkode: 24b71...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er aldri for sent.

Ts 

Anonymkode: 24b71...4df

Hva tror du mannen din sier når du forteller om alle sidesprangene dine og han får vite at han til og med har hatt «gode» samtaler med elskerne dine? Eller skal du holde tett om dette og leve med det på samvittigheten ( hvis du har en ) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet at han fortjener bedre, men jeg klarer ikke gi slipp på ham. Jeg elsker han virkelig.

Singel vil jeg ikke være. Det er uaktuelt. Jeg vil heller få hjelp med det jeg sliter med. 

Ts

Anonymkode: 24b71...4df

Nei du elsker han ikke. Man gjør ikke sånn mot noen man elsker. Kanskje et engangstilfelle. Men du er faktisk notorisk utro. Det er INGEN mulighet for at du elsker denne mannen.

22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner godt hva du mener, men denne mannen gir jeg ikke slipp på. 

Jeg har et håp om og forandre meg. 

Anonymkode: 24b71...4df

Nei du er nok alt for egoistisk til å gi slipp på han. Og forandre deg tror jeg lite på at du klarer. Du bør gjøre det eneste rette, og gå fra han. Så han slipper å bruke det ene livet han har fått på bruke det på ei utro.....

Du burde leve i et åpent forhold med noen. Så kan du leve ut disse syke greiene dine sammen med noen som faktisk godtar det.

Anonymkode: b35b9...e91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger så har vi mennesker problemer inni oss selv som skader andre. Når man innser at man har det, så har man faktisk bare to valg: man kan være ærlig om det, å håpe at partner vil støtte deg gjennom det - selv om man ikke fortjener det. Eller man må la den personen gå. Man driver ikke å skader et annet menneske i årevis, og later som det er greit. 

Og utroskap, det er jo å skade ham. Selv om han ikke vet om det akkurat nå. Sannheten kommer nesten alltid for en dag. 

Jeg elsker mannen min. Jeg kunne aldri forestilt meg å vært utro mot ham. Men hvis jeg en dag begynner å ha en oppførsel som jeg ser at skader ham - da vil jeg selvsagt gå fra ham. Ville aldri såret og skadet ham på den måten. 

Anonymkode: f8b33...816

Hun skader ham ikke så lenge han ikke vet. Sannheten kommer  kanskje en dag. Skader han ikke når han ikke vet. Du hadde ikke gått fra mannen din om du eller han hadde vert utro. 

Anonymkode: 59705...c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skader ham ikke så lenge han ikke vet. Sannheten kommer  kanskje en dag. Skader han ikke når han ikke vet. Du hadde ikke gått fra mannen din om du eller han hadde vert utro. 

Anonymkode: 59705...c5a

Hæ?..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du virkelig å slutte, så vet du hva du må gjøre. Og det er ikke å søke hjelp på kg.

Ærlig talt, det er jo bare å slutte, hvis du ønsker det så veldig

Anonymkode: 10d39...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du virkelig å slutte, så vet du hva du må gjøre. Og det er ikke å søke hjelp på kg.

Ærlig talt, det er jo bare å slutte, hvis du ønsker det så veldig

Anonymkode: 10d39...956

Det er virkelig ikke så svart hvitt som du tror. 

Men ja, skal gjøre et forsøk.

Ts

Anonymkode: 24b71...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ikke så svart hvitt som du tror. 

Men ja, skal gjøre et forsøk.

Ts

Anonymkode: 24b71...4df

Nei vel, men har du prøvd en psykolog, sexolog el., da?

Anonymkode: 10d39...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vel, men har du prøvd en psykolog, sexolog el., da?

Anonymkode: 10d39...956

Ikke enda. Men jeg innser nå at det trengs.

Ts 

Anonymkode: 24b71...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke enda. Men jeg innser nå at det trengs.

Ts 

Anonymkode: 24b71...4df

Det trengs også at du forteller mannen din hva du har gjort, men det har du selvsagt ikke tenkt å gjøre?

Anonymkode: 8f89c...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enda. Men jeg innser nå at det trengs.

Ts 

Anonymkode: 24b71...4df

Så bra😊 

Anonymkode: 10d39...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ikke så svart hvitt som du tror. 

Men ja, skal gjøre et forsøk.

Ts

Anonymkode: 24b71...4df

Nei, nei, nei. Du skal ikke gjøre et forsøk. Du skal gjøre ditt beste fordi motivasjonen din skal være å ikke skade forholdet ditt ytterligere fremfor å søke egoistisk nytelse i kortvarige boosts, som bare gir deg dårlig samvittighet etterpå. Du skal slutte å sette deg i situasjoner der du blir fristet til å begå utroskap igjen, om det betyr at du ikke drikker i sosiale sammenhenger på jobb, sletter nettprofiler rundt omkring, osv, så betyr det det. Da er du helhjertet.

Når du "forsøker" betyr det at det nettopp er blitt slutt med en av elskerne dine og du er "mellom" elskere for tiden. Da er du halvhjertet fordi du faller pladask neste gang du trenger et kick.

Du kan kontakte familievernkontoret for å få terapeut - og hvis du virkelig er helhjertet i dette så gjør du det før kl 10 i dag. Alt annet blir bare uforpliktende "ønsketenking".

Du lever i en villfarelse om at "det er bare sånn jeg er". Det hadde vært fullt akseptabelt hvis du ikke hadde vært i et forhold. Men det er du, så da kan du ikke fortsette med å "bare være sånn du er". For du har valgt noe annet fordi du er piss redd for å være singel.

Kvinn deg opp, slutt med halvhjertet innsats. Kontakt terapeut IDAG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...