Gå til innhold

Jeg klarer ikke slutte med utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Rainstorm skrev:

Men hva med å gjøre disse spennende tingene alene da? Gå på prekestolen alene. Dra til storby alene eller med venninner. Du sier jo at du ikke vil miste mannen. Så vær med han med finn spenning andre steder alene. Uten å behandle den du elsker som søppel. Kanskje han etter hvert vil bli med. 

Det du gjør er helt feil og så stygt og jeg blir glad du blir kvalm av deg selv. Det fortjener du. Og jeg håper du kjenner lenge og godt på den ekle følelsen. Sånn at du endrer deg. 

Joda jeg har gjort mye alene. Reist med venner og familie. Er vel og bra det.

Men jeg har nylig snakka med han og han har gått med på og dra bort bare jeg og han👍 Jeg ble veldig positivt overrasket. 

Anonymkode: 24b71...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda jeg har gjort mye alene. Reist med venner og familie. Er vel og bra det.

Men jeg har nylig snakka med han og han har gått med på og dra bort bare jeg og han👍 Jeg ble veldig positivt overrasket. 

Anonymkode: 24b71...4df

Så bra da! 

Håper du kikker ofte på deg selv i speilet så du klarer å slutte med den søppeloppførselen din. Han som du elsker og har så varme følelser kan bli knust av det du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Rainstorm skrev:

Så bra da! 

Håper du kikker ofte på deg selv i speilet så du klarer å slutte med den søppeloppførselen din. Han som du elsker og har så varme følelser kan bli knust av det du gjør. 

Satser på alt det beste fremover. 

Ts 

Anonymkode: 24b71...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Men jeg har nylig snakka med han og han har gått med på og dra bort bare jeg og han👍 Jeg ble veldig positivt overrasket

Stakkars mann! Han blir med deg på tur, helt uvitende om det enorme sviket... Hva med å fortelle han alt sammen FØRST OG FREMST???  

Anonymkode: 8f89c...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...