Gå til innhold

Naboen min står og glor på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville tatt kontakt med kona og bedt henne om å få mannen til å slutte å glo 😎

Anonymkode: 4fee6...dff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også tatt kontakt med kona, og sagt det er veldig ubehagelig når mannen står og stirrer på deg, om ikke hun kan få han til å oppføre seg? 

Anonymkode: 3835f...ba2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du få en kompis til å utgi seg for å være kjæresten din, og be naboen slutte å glo på dama hans?? Gjerne forran hans egen kone. 

Anonymkode: c48a3...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag en tegning av en tulling med DIGRE øyne og tape fast i vinduet.

Anonymkode: 52c35...6d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glo tilbake. Helst med kikkert

Vis finger’n og lag de styggeste grimasene du klarer

Legg en lapp i postkassa hans hvor du ber han slutte og glo og sørg for at kona henter posten

Film glaningen hans og post på veggen hans om han har Facebook. Eller legg det ut på Jodel til alles beskuelse

Få en god tone med kona hans og legg hverandre til på snap, så snapper du glaningen hans til henne 

Skaff deg sånn plisségardin som linkes til over her 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at du ikke har lyspunkter på kjøkkenet som taklys,over oppvaskbenken etc......

Anonymkode: 65295...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg trenger ikke det. Dette er personavhengig, og du blir ikke straffer for å glo på andre mennesker. Det er tvertimot utelukkende positivt å glo på en kvinne :). Jeg vinker tilbake om noen glor på meg :)

Anonymkode: 296b5...048

Er du naboen hennes? Eller gjør det samme som naboen?

Anonymkode: c05b6...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at du ikke har lyspunkter på kjøkkenet som taklys,over oppvaskbenken etc......

Anonymkode: 65295...6ae

Har du lest de andre svarene mine? Nei? For det du ikke sier, men som du sier likevel, det hadde du funnet svar på der. Jeg har ETT vindu i hele huset hvor jeg faktisk får ekte lys inn og hvor jeg har kunnet se ut på verden sånn noenlunde i fred. Jeg nekter faktisk å gi opp det også, fordi et annet menneske plutselig har fått stalkertendenser.

Hadde DU likt å bo i en boks uten fungerende vinduer? Man blir litt gal av det, tror jeg, i alle fall.

ts.

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle kreative forslag! ❤️

Han er inder (tror jeg), og kona hans snakker ikke særlig bra norsk. Han snakker ganske dårlig norsk selv til å ha bodd her i årevis.

Vurderer å høre med naboen på andre siden her om han kan komme bort og late som han er typen min og se stygt på ham eller noe. Tror jeg må ned på det nivået. Skal også investere i en sånn gardin jeg kan sette midt på vinduet så jeg kan blokkere ansiktet hans 😂🙈

ts.

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg foreslår at du går bort - gjerne sammen med noen du kjenner - ringer på og ber han slutte å glo på deg. 

Ellers er nok en slik gardin lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Film han når han gjør dette og kontakt konen hans og vis henne filmen.

Anonymkode: 7dde5...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du lest de andre svarene mine? Nei? For det du ikke sier, men som du sier likevel, det hadde du funnet svar på der. Jeg har ETT vindu i hele huset hvor jeg faktisk får ekte lys inn og hvor jeg har kunnet se ut på verden sånn noenlunde i fred. Jeg nekter faktisk å gi opp det også, fordi et annet menneske plutselig har fått stalkertendenser.

Hadde DU likt å bo i en boks uten fungerende vinduer? Man blir litt gal av det, tror jeg, i alle fall.

ts.

Anonymkode: 14f2a...9de

Forstår deg godt, har akkurat samme problemet her hvor jeg bor. Masse store vinduer jeg ikke kan bruke fordi jeg ser rett inn i stua til folk. Når jeg flyttet inn her prøvde jeg først å bare drite i det og hadde store planter, lamper osv i vinduet for å hindre innsyn, men det gikk ikke lang tid før jeg ga det opp. Greide aldri slappe av. Følte det satt ørten folk å glana på meg mens jeg spiste middag liksom.. 

Løsninga mi ble sånn vindusfolie i de mest "utsatte" vinduene og persiennene halveis nede i noen rom hvor det ikke er så nøye at folk ser. 

Det måtte bare bli sånn, for jeg ønsker å kunne føle meg vel i mitt eget hjem. Gå rundt halvnaken i helgene og slappe av 

Anonymkode: 82ab6...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt fra bygda, skjer tydeligvis lite spennende der og naboer har kontroll på alt, kjent fenomen det.

I byen derimot, der skjer så mye annet at du nok blir uinteressant for dine naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, Made4u skrev:

Flytt fra bygda, skjer tydeligvis lite spennende der og naboer har kontroll på alt, kjent fenomen det.

I byen derimot, der skjer så mye annet at du nok blir uinteressant for dine naboer.

Jeg bor i en av Norges største byer. Ellers takk for tipset :) 

Anonymkode: 14f2a...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

I dag var det på’n igjen med ivrig stalkervirksomhet, og jeg hadde en skikkelig dårlig dag fra før av, så jeg skrek FAEN I HELVETE mot vinduet, viste fingeren og marsjerte ut av kjøkkenet i protest mens jeg gråt av sinne 😂🙈

Nå har jeg spikret opp et dynetrekk foran vinduet og er muggen fordi den jævla idioten «vant».

ts

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...