Gå til innhold

Naboen min står og glor på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en nabo som i det siste har lagt seg til en skikkelig creepy uvane med å stå inne i stua si og glo på meg når jeg står på kjøkkenet og lager mat.

Husene står tett, og det er ingen sjanse for at han ser på noe annet. Han står rett og slett bare tett inntil glasset i verandadøra og stirrer og stirrer og stirrer på meg. Mannen er (utrolig nok) gift og har barn, og jeg har null interesse av ham i det hele tatt. Vi har vært på «nikk» eller «hei» i flere år, og har vel pratet sammen maks 3 ganger totalt.

(Ofte ser jeg ham ikke stå der først, men jeg merker blikket hans på meg etter hvert. Rart hvordan man bare MERKER det der... så jeg ser opp, og der står han. Og GLOR.)

Jeg synes dette er veldig ubehagelig. Trenger lys inn på kjøkkenet, så vil ikke ha gardiner, men har dere noen andre tips til hvordan jeg kan deale med dette?

Anonymkode: 14f2a...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var i tenårene var jeg sååå forelska i nabogutten som var endel eldre, når han sto på kjøkkenet sto jeg inntil stuevinduet og niglodde. Hvordan han fikk slutt på det.... han viste finger en dag 😳. Skjønner at det blir litt barnslig å gjøre i voksen alder, men gjør noe, heng opp noe, sett en stor plante foran vinduet, et eller annet demonstrativt så han kanskje blir flau og dropper oppførselen sin. 

Anonymkode: 1d3d3...018

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde seriøst begynt å stirre tilbake, å ikke smilt eller noe, bare stå å glo. Prøver han å vinke eller noe så ignorer det, bare glo. 

Anonymkode: 4fee6...dff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig heldig som har en som synes du er vakker og pen. Du bør være veldig glad som har en nabo som glor på deg - det er helt uforståelig at du blir sur. Jeg mener det!

Anonymkode: 296b5...048

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blott deg. Det kan gå begge veier, men er han en oppegående kar så vil han nok være mer forsiktig i ettertid med å gjøre dette. 

Anonymkode: 24477...8e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var i tenårene var jeg sååå forelska i nabogutten som var endel eldre, når han sto på kjøkkenet sto jeg inntil stuevinduet og niglodde. Hvordan han fikk slutt på det.... han viste finger en dag 😳. Skjønner at det blir litt barnslig å gjøre i voksen alder, men gjør noe, heng opp noe, sett en stor plante foran vinduet, et eller annet demonstrativt så han kanskje blir flau og dropper oppførselen sin. 

Anonymkode: 1d3d3...018

Huff 🤣🤣🤣🤣 Så slem han var da! Hvordan reagerte du da? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så utrolig heldig som har en som synes du er vakker og pen. Du bør være veldig glad som har en nabo som glor på deg - det er helt uforståelig at du blir sur. Jeg mener det!

Anonymkode: 296b5...048

Du mener at man er heldig om noen står å glor inn i boligen din? Eeeh 

Anonymkode: 4fee6...dff

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så utrolig heldig som har en som synes du er vakker og pen. Du bør være veldig glad som har en nabo som glor på deg - det er helt uforståelig at du blir sur. Jeg mener det!

Anonymkode: 296b5...048

Du trenger en liten realitycheck på hva som er akseptabel og "sjarmerende" oppførsel. 

Anonymkode: 8074b...8b2

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Huff 🤣🤣🤣🤣 Så slem han var da! Hvordan reagerte du da? 🙈

Slem? Ikke enig. Fordømt ubehagelig å bli beglodd på den måten der, og fryktelig påtrengende og uforskammet. 

Anonymkode: 8074b...8b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slem? Ikke enig. Fordømt ubehagelig å bli beglodd på den måten der, og fryktelig påtrengende og uforskammet. 

Anonymkode: 8074b...8b2

Ubehagelig av en voksen creep - JA, men personen jeg siterte fortalte om når hun var tenåring og tittet på nabogutten hun var forelsket i.

  Det er ikke helt samme sak, spør du meg 🤣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Huff 🤣🤣🤣🤣 Så slem han var da! Hvordan reagerte du da? 🙈

He he jeg ble veldig flau, og det bitte lille håpet jeg hadde om at interessen var gjensidig forsvant kjapt 😁.

Anonymkode: 1d3d3...018

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna

Hadde en tidligere nabo som gjorde det samme, en dag vinket jeg til ham og da forsvant han rimelig kjapt :fnise: Glodde ikke igjen etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

He he jeg ble veldig flau, og det bitte lille håpet jeg hadde om at interessen var gjensidig forsvant kjapt 😁.

Anonymkode: 1d3d3...018

Nåh😂😂😂 Dakar da 🙈🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil han, dvs bare stå der og glo tilbake. Sørg for og ha på en podcast eller musikk i bakgrunnen tilfelle det tar noen timer:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...