Gå til innhold

Naboen min står og glor på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vink til han hver gang han står der. Har han litt sosiale antenner (som han sikkert har siden han har skaffet seg kone) så vil han slutte med det.

Anonymkode: 7fcf9...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Film han, ta bilder av det. Så ser han at du tar opp mobilen og retter den mot han. Kanskje spørre han om han har lyst til å havne på facebook og youtube med stirringa si??? 

Anonymkode: 38ef8...80e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er så utrolig heldig som har en som synes du er vakker og pen. Du bør være veldig glad som har en nabo som glor på deg - det er helt uforståelig at du blir sur. Jeg mener det!

Anonymkode: 296b5...048

Jeg føler meg aldeles ikke heldig når jeg blir enormt ukomfortabel og må rømme ut av mitt eget kjøkken fordi han rett og slett ikke slutter å stirre.

ts

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trekk foran gardinene.

Anonymkode: 7dde5...103

Kjøkkenet er det eneste rommet jeg har hvor jeg faktisk har kunnet se ut av vinduet og fått naturlig lys inn, ettersom jeg konstant har persiennene nede alle andre steder. Så det sitter langt inne å få gardiner/persienner der. Og jeg vil helst ikke måtte mure meg helt inne fordi et annet menneske er en creep.

ts

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blott deg. Det kan gå begge veier, men er han en oppegående kar så vil han nok være mer forsiktig i ettertid med å gjøre dette. 

Anonymkode: 24477...8e8

Det ville nok dessverre bare gitt ham vann på mølla. Jeg gikk i en LITT utringet singlet en dag, og da var han helt over seg. Gjorde sånne håndbevegelser her, hvis emojiene kommer med:

👌🏻👌🏻👌🏻

Og han tar ikke engang hintet av at jeg rømmer HVER gang jeg merker at han står der.

Har også prøvd å vinke. Dvs, han vinket først, jeg vinket tilbake, og trodde at ok, nå er vi ferdige med det. Men neida. Han ble bare stående og nistirre. Lenge. Jeg tror han har blitt helt besatt av meg eller noe. Det er litt trist, egentlig.

ts

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det ville nok dessverre bare gitt ham vann på mølla. Jeg gikk i en LITT utringet singlet en dag, og da var han helt over seg. Gjorde sånne håndbevegelser her, hvis emojiene kommer med:

👌🏻👌🏻👌🏻

Og han tar ikke engang hintet av at jeg rømmer HVER gang jeg merker at han står der.

Har også prøvd å vinke. Dvs, han vinket først, jeg vinket tilbake, og trodde at ok, nå er vi ferdige med det. Men neida. Han ble bare stående og nistirre. Lenge. Jeg tror han har blitt helt besatt av meg eller noe. Det er litt trist, egentlig.

ts

Anonymkode: 14f2a...9de

Men da må du jo si i fra da, direkte til ham, til sameiet eller til samboeren hans. Eller overtale politiet til slutt, det er jo krenkelse av privatlivets fred. 

Anonymkode: 887e6...3a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan lage en beskjed på to a4 ark med sprittusj og, skriv "Slutt å GLO!" og la den henge noen dager. Kanskje han blir flau nok til å la være da? 

Anonymkode: 887e6...3a6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en plisegardin, da kan du ha toppen nede slik at du får lys inn men ikke innsyn! Eller så filmer du han og så sender du det til samboeren hans! Du kan også ringe politiet faktisk, for dette er jo trakassering!

Anonymkode: 2fc78...10d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt da. Der jeg bor er det også slik at naboene glaner. De glaner og glaner og glaner. Kanskje de ikke har TV? Syns det er uhøflig. Be han slutte. Ring på døren hans og be han slutte å glo på deg i hjemmet ditt??? 

Anonymkode: 89930...2bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være farlig. Har sett episoder på investigation discovery om dette som ender med mord

Anonymkode: 1314c...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vemmelig. Kan du flytte?

Anonymkode: 47310...b82

Syns han som glor kan flytte i stedet (eller slutte å glo). 

Anonymkode: 89930...2bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at man er heldig om noen står å glor inn i boligen din? Eeeh 

Anonymkode: 4fee6...dff

Ja, hvis det er en ung mann som glor.

Anonymkode: 296b5...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger en liten realitycheck på hva som er akseptabel og "sjarmerende" oppførsel. 

Anonymkode: 8074b...8b2

Nei, jeg trenger ikke det. Dette er personavhengig, og du blir ikke straffer for å glo på andre mennesker. Det er tvertimot utelukkende positivt å glo på en kvinne :). Jeg vinker tilbake om noen glor på meg :)

Anonymkode: 296b5...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vise fingern? Eller ring på og si ifra og true med å ringe politiet.

Anonymkode: 33e30...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse kan justeres akkurat slik du ønsker det. På den måten får du inn sollys.

Relatert bilde

Anonymkode: 92cb5...c8e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Ubehagelig av en voksen creep - JA, men personen jeg siterte fortalte om når hun var tenåring og tittet på nabogutten hun var forelsket i.

  Det er ikke helt samme sak, spør du meg 🤣

Det er jeg faktisk enig i :)

ts

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse kan justeres akkurat slik du ønsker det. På den måten får du inn sollys.

Relatert bilde

Anonymkode: 92cb5...c8e

De var fine! Hvor kan man få kjøpt noe sånt som ikke koster skjorta?

ts

Anonymkode: 14f2a...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...