Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Er damer på 30+ utdatert?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 12.11.2019 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Greit jeg gidder ikke ass.

Poenget er at dere trenger ikke tråkke på andre uansett.

Og ja, menn skal holde kjeft når de kaller kvinner kravstore for fy faen.....dere tenker jo bare på utseendet uansett og trist er det. Hvor finner man menn som bryr seg om mer enn det?

Har mange menn som er interesserte men for hva? Kun sex....kunne vært koselig å være møte EN mann som hadde litt mer vett.

Gå etter småjenter hvis dere vil men ikke klag når dere blir avvist og kall oss ihvertfall ikke kravstore.

Har mistet troen på menn. Trodde de var flotte men så leser man jo sannheten fra dere og hva dere egentlig tenker....

Anonymkode: 22210...27e

Mange slemme menn der ute.

Anonymkode: e95d9...ed2

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, herzeleid skrev:

Hvis du roer litt ned og prøver å tenke gjennom dette rasjonelt vil du forhåpentligvis se at mye av det du skriver kan tilbakevises veldig enkelt, slik jeg har gjort flere ganger nå;

Om menn kun gikk etter 5% av kvinner ville ikke de fleste kvinner vært i forhold. Om menn ‘ventet til de er overmodne’ ville ikke de fleste menn over 45 hatt barn.

Alt dette bør være opløftende nytt. Problemet er faktisk ikke at det er umulig å finne noen, de aller fleste klarer det jo. 

men du glemmer hvor vanlig misbruk er i samlivsrelasjoner. kvinner som blir drept når de prøver å forlate mannen etc.

kanskje  dette er den virkelige grunnen til at kvinner kravstore?

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

men du glemmer hvor vanlig misbruk er i samlivsrelasjoner. kvinner som blir drept når de prøver å forlate mannen etc.

Jeg ser ikke hvordan dette er en relevant innvending mot det jeg skriver?

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Å kreve at menn blir høyere og kjekkere gjør ikke at det blir mindre sannsynlig å bli utsatt for vold. Det er ikke sånn det fungerer 

Anonymkode: 7b6dd...38b

• Liker 1
Skrevet
På 14.11.2019 den 15.27, Grandidosa83 skrev:

Det var voldsomme greier. Vel, du kan gjerne se sånn på det. 

For min del tror jeg det er så enkelt at menn er, på generelt nivå, biologisk programmert til å tiltrekkes mot fruktbare kvinner, mens kvinner er tilsvarende programmert, generelt sett, til å tiltrekkes menn som kan tilby noe mer enn de selv har. Der blir ofte alder et moment, da man gjerne får mer ressurser og status med årene.

Jo seff. En mann på 35 med livet på stell er attraktiv. Men en mann på 35 som "mangler alt" er ikke det.

Da er det synd at man lurer menn med den "vent til du er 30+ så kommer damene" når man glemmer at de kommer til de som har ting på stell og ikke kun pga alder. Har du ikke ting på stell som 30+ havner du jo på bunnen.

• Liker 7
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kreve at menn blir høyere og kjekkere gjør ikke at det blir mindre sannsynlig å bli utsatt for vold. Det er ikke sånn det fungerer 

Anonymkode: 7b6dd...38b

Ingen som krever det. Bortsett fra de få % ene som alle menn løper etter da...

Når dere konstant går etter "sånne damer" så får dere disse kravene slengt i trynet. Hadde dere gått for et større spekter av damer enn bimbo-bella med silikon og issues så hadde dere sett at det ikke er et krav for de aller fleste kvinner.

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, herzeleid skrev:

Hvis du roer litt ned og prøver å tenke gjennom dette rasjonelt vil du forhåpentligvis se at mye av det du skriver kan tilbakevises veldig enkelt, slik jeg har gjort flere ganger nå;

Om menn kun gikk etter 5% av kvinner ville ikke de fleste kvinner vært i forhold. Om menn ‘ventet til de er overmodne’ ville ikke de fleste menn over 45 hatt barn.

Alt dette bør være opløftende nytt. Problemet er faktisk ikke at det er umulig å finne noen, de aller fleste klarer det jo. 

Men det jeg ikke forstår er hvordan menn kan først si at vi er kravstore men med engang det kommer en tråd som denne så får vi høre at alle over 30 er utdaterte og uaktuelle. Da er det jo ikke vi som er kravstore? Og hvis det så ikke stemmer at vi er uaktuelle, hvorfor elsker du og andre menn å fortelle oss det da?

Hvorfor ha så hang til p skrive "joda du kan sikkert få noen men de fleste vil ha ei berte på 20" det er jo forsåvidt ok det, men når de fleste vil ha en berte på 20 så får ikke de fleste det...og trenger ikke å kalle alle andre kvinner for kravstore.

De fleste har barn ja men en stor andel ikke. Flere menn som ikke har barn enn kvinner og det er fordi de skal leke ungkar til de er overmodne og fordi de er for kravstore og skal kun ha kvinner i en viss alder.

Så det å mene vi er kravstore samtidig som dere snakker dritt om kvinner som er 30+/kvinner som har bra jobber/kvinner som er barnløse/kvinner som har 5 kg for mye/kvinner som er høye osv osv blir for dumt. Det er desidert altfor mange krav fra menn til kvinner idag.

• Liker 9
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det jeg ikke forstår er hvordan menn kan først si at vi er kravstore men med engang det kommer en tråd som denne så får vi høre at alle over 30 er utdaterte og uaktuelle. Da er det jo ikke vi som er kravstore? Og hvis det så ikke stemmer at vi er uaktuelle, hvorfor elsker du og andre menn å fortelle oss det da?

Jeg har aldri skrevet at "alle over 30 er utdaterte", ei heller "uaktuelle". 

Sitat

Hvorfor ha så hang til p skrive "joda du kan sikkert få noen men de fleste vil ha ei berte på 20" det er jo forsåvidt ok det, men når de fleste vil ha en berte på 20 så får ikke de fleste det...og trenger ikke å kalle alle andre kvinner for kravstore.

Jeg svarer på det trådstarter spør om. 

Sitat

De fleste har barn ja men en stor andel ikke. Flere menn som ikke har barn enn kvinner og det er fordi de skal leke ungkar til de er overmodne og fordi de er for kravstore og skal kun ha kvinner i en viss alder.

Påstanden din var at menn bare går etter 5% av kvinner. Det er helt åpenbart feil. Jeg håper jeg slipper å forklare det enda en gang. 

Sitat

Så det å mene vi er kravstore samtidig som dere snakker dritt om kvinner som er 30+/kvinner som har bra jobber/kvinner som er barnløse/kvinner som har 5 kg for mye/kvinner som er høye osv osv blir for dumt. Det er desidert altfor mange krav fra menn til kvinner idag.

Her aner jeg ikke hva du tror du svarer på. 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
På 10.11.2019 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Så heldig du er da. Ingen har vært forelsket i meg på mange år, og møter ikke menn utenom de jeg finner på datingsider. Hvor møter du de?

Anonymkode: b05bb...4f1

Det er ganske normalt, det gjør ikke jeg heller. 27 år her. Fikk kontakt med noen gamle venner når jeg flyttet tilbake til hjembyen og ble sjekket opp gjennom bekjente og på fest, som jeg alltid har blitt av både ekser og det som er. Men det stopper der, plutselig har de fått seg dame og eller har mistet interessen for meg, så ingen forelsker seg i meg heller. Ellers er det bare over nettet jeg får mye oppmerksomhet, eller gjorde. Kun i perioder også blir det tørke og som sagt mister de interessen. Trodde jeg fant kjærligheten i sommer og trodde virkelig på han når han sa han var forelsket i meg, plutselig hadde han ikke følelser lenger... 

Anonymkode: b2f83...4cd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ganske normalt, det gjør ikke jeg heller. 27 år her. Fikk kontakt med noen gamle venner når jeg flyttet tilbake til hjembyen og ble sjekket opp gjennom bekjente og på fest, som jeg alltid har blitt av både ekser og det som er. Men det stopper der, plutselig har de fått seg dame og eller har mistet interessen for meg, så ingen forelsker seg i meg heller. Ellers er det bare over nettet jeg får mye oppmerksomhet, eller gjorde. Kun i perioder også blir det tørke og som sagt mister de interessen. Trodde jeg fant kjærligheten i sommer og trodde virkelig på han når han sa han var forelsket i meg, plutselig hadde han ikke følelser lenger... 

Glemte å skrive noe. Jeg vet ikke om det har noe med alderen min å gjøre eller hva det er. Men jeg begynte å oppleve at menn er mindre interessert i meg på en måte etter jeg kom i tjueårene og jeg opplever mer i den grad nå å bli byttet ut raskt. Det virker bare som om at jeg har uflaks og kun treffes useriøse menn og menn som ikke er flinke med damer eller særlig attraktive.

Skrevet
På 15.11.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Det er feil å ha kort hår også, det er feil å bruke sminke og vipper, da tror de dama er hore og enkel, men de sikler bare etter sånne damer uansett. Det er feil å slite psykisk, eller ha en dårlig dag eller ikke klare å holde en avtale en dag. Da får man kjeft og blir dumpet...

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er feil å ha kort hår også, det er feil å bruke sminke og vipper, da tror de dama er hore og enkel, men de sikler bare etter sånne damer uansett. Det er feil å slite psykisk, eller ha en dårlig dag eller ikke klare å holde en avtale en dag. Da får man kjeft og blir dumpet...

Ja de sier a og mener b

• Liker 1
Skrevet
På 5.12.2019 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Ja de sier a og mener b

Som forklart over, det spørs om dere ikke gjør noen feilberegninger selv, om deres opplevelser er så ulike de fleste andre kvinner sine.  Det er faktisk håp, selv om en sliter psykisk eller har andre utfordringer, så ikke grav dere ned i negativiteten. Det kan godt være akkurat dette som gjør at dere ikke lykkes. 

• Liker 2
Skrevet

Damer i 30 årene er ikke udaterte om dem holder seg igang med trening så dem har en stram og fin Kropp (ikke skylder på barn), spiser sunt, faktisk har sex og ikke sutrer over at dem ikke tenner på noe og noen, IKKE klipp håret kort for guds skyld, dere ser 10 år elder ut.

Anonymkode: acaee...8b0

• Liker 2
Skrevet
På 9.11.2019 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Føler damer fra 30 og oppover ikke blir sett på som attraktive lenger på samme måte som før, at de liksom ikke er spennende lenger for menn hovesaklig pga alder. Er vi utdatert fra den alderen? 

Dame 31. 

Anonymkode: f7925...2a9

Nei, da damer rundt 30 kan være særdeles tiltrekkende.

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Jeg er 27 og har aldri vært i noe forhold før på noen som helst måte.Har aldri holdt hender med en gutt heller. Og absolutt ingen gutter har noensinne likt meg hverken som venn eller noe annet.Jeg er det man kan kalle for en ordentlig loner. Har ingen venner og ingen familie,men ønsker heller aldri å gifte meg og/eller få barn. Om jeg hadde dødd i morgen,så hadde jeg følt meg fri og glad. Ja,jeg er ekstremt opptatt av alt som har med døden å gjøre,og jeg må innrømme at jeg gleder meg til den dagen det er min tur. Ikke at det har noe med dette innlegget å gjøre,men for å svare på tråden: Jeg har alltid vært utdatert. 

Anonymkode: 93afc...ec4

Skrevet

Tror nok det med utdatert har med følelser å gjøre. Som kvinne har du en viss periode hvor reproduksjon er mulig, og når du nærmer deg den "fristen", så har du kanskje noen eksterne tegn på at det begynner å nærme deg?

Menn, på sin side, anser kvinner i fruktbar alder som mer attraktive... Men dette er spekulasjoner fra min side, når det gjelder deg

Skrevet

Jeg er 33 år og har 2 barn. Og her står mannfolk i kø etter at jeg ble singel. 

Anonymkode: ca2ff...c34

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
Grandidosa83 skrev (På 13.11.2019 den 15.37):

Nei, men interessen er gjerne lavere enn når du var yngre. På samme måten menn opplever at vi gjerne blir mer interessant for damene etterhvert som vi blir eldre. 

På en måte har vi menn, generelt sett, det bedre med at vi går fra det mindre til mer.  Men det er jo ikke enten/eller for noen av kjønnene.

Herregud. Er det mulig å ha så utdaterte holdninger?  Menn blir liksom mer og mer attraktive jo eldre de blir - jo mer magen vokser - jo mindre hår de har på hodet? Dream on.

Anonymkode: 89fc4...878

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2019 den 22.14):

Damer i 30 årene er ikke udaterte om dem holder seg igang med trening så dem har en stram og fin Kropp (ikke skylder på barn), spiser sunt, faktisk har sex og ikke sutrer over at dem ikke tenner på noe og noen, IKKE klipp håret kort for guds skyld, dere ser 10 år elder ut.

Anonymkode: acaee...8b0

Jeg ser det samme på stranda hver sommer: Kvinner på 30-40 + holder seg JÆVLIG mye bedre enn menn på samme alder. Dere menn er dessverre blinde for egen kulemage og andre skavanker - men tro meg: Det er ikke usynlig for oss kvinner. 

Anonymkode: 89fc4...878

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...