Jump to content
AnonymBruker

Er damer på 30+ utdatert?

Recommended Posts

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de ikke holder seg i form, så blir de jo mindre attraktive med årene, det gjelder begge kjønn. 

For meg på snart 50, som er i bra form (og uten fillers o.l) så vasser jeg omtrent i menn! Har alltid hatt draget, men synes det bare blir mer og mer! Jeg ser ikke perfekt ut, men har tatt ganske bra vare på meg selv. Får masete menn som er nesten 20 år yngre, jeg er helt satt ut, forventet ikke denne pågangen da jeg ble skilt for få år siden! 

Svaret er altså nei! 

Anonymkode: fe8b3...cd6

Samme her, har passert førti, og mine gyldne år startet midt i tredveåra. Fra 35 til 40 har jeg fått mer oppmerksomhet og flere tilbud enn hele perioden fra 15 til 35. Og nedslagsfeltet midt er fra 25 til 55 år. Synes også jeg blir sjekket opp på en mer respektfull og seriøs måte, og er veldig glad for å slippe å forholde meg til tilfeldige sleazeballs og meetoo-situasjoner i noe særlig grad. Skjønner selvsagt at dette ikke vil vare evig, men so far, so good, og å gi opp ved fylte tredve er jo bare tåpelig. 

Anonymkode: 52ed7...bd2

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil i en ting. Skandinaviske menn har dårlig sæd kvalitet helt fra ungdommen av. Men har de god sæd kvalitet så kan de bli fedre i 60 -70 årene. Min venninne fikk barn med sin 60 årige mann. Nei kvinner kan ikke bli naturlig gravide ved 50 års alder. De fleste er i gang med overgangsalder da. 

Anonymkode: 87c6e...610

Ingen oppegående kvinner får barn med en mann på 50+ Stakkars unge!

Anonymkode: 72f4d...8b4

herzeleid
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men seriøst, ingenting overrasker meg lenger. Bare se hvordan folk reagerte på at Keanu Reeves fant seg en dame på 45. Det er så deprimerende å lese hvordan (spesielt menn) reagerer i kommentarfeltene, ved å si at ''hun kunne vært bestemora, hun ser ut som en bestemor, du kan jo finne deg en 20 år yngre'' osvosv... Altså, dama er faktisk 9 år yngre enn Reeves!!! Og er det så fælt å se at ikke alle sikler etter ungjenter, og faktisk vil ha noen som er på samme plan i livet som dem selv? Er det helt utenkelig for disse å tenke over? Kjenner jeg mister håpet på menneskehten . Når er alle er noen primitive aper.

Anonymkode: e95d9...ed2

Måtte google dette, men ut fra det jeg kunne finne er det i hovedsak positive reaksjoner? 

Ellers forstår jeg det om noen stusser om de bare ser bildet. I bildene som kom opp da jeg googlet så hun (i mine øyne) faktisk ut som hun var betraktelig eldre enn ham, og jeg ser at noe av det første som kommer opp er at hun er blitt forvekslet med en kvinne på 74. 

AnonymBruker

Så alle damer over 30 bør begå selvmord liksom? Det er så syke oppfatninger her inne noen ganger. 

Anonymkode: 2d22f...4fb

herzeleid
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så alle damer over 30 bør begå selvmord liksom? Det er så syke oppfatninger her inne noen ganger. 

Har noen sagt det?

AnonymBruker

Nei, men det høres jo nesten sånn ut når man sier noe sånt. Utdatert er jo veldig negativt sagt om noen. Hvordan hadde du følt det hvis noen sa at alle menn over 30 år er utdaterte? Regner med at du er over 30 år da, for du høres sånn ut. Man må ikke slenge ut sånne uttalelser for det er så utrolig respektløst mot de det gjelder. 

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Dårlig" sæd betyr at avkommet blir dårligere. Kvinnene mer maskuline og løsslupne, mennene mer feminine og lettere å herse med. Du har helt rett i at de skandinaviske landene sliter mye med dette.

Anonymkode: d1ad2...a2c

Ikke Sverige,Finland og Island 

Anonymkode: 22210...27e

AnonymBruker
3 timer siden, herzeleid skrev:

En er selvfølgelig ikke utdatert når en har passert 30 og det er masse menn som vil være interesserte. 

Samtidig er det nok gjerne slik at de fleste kvinner er på sitt mest attraktive før denne alderen, og en må nok regne med at en ikke blir sett på som like attraktiv som i sin mest attraktive alder. 

Jada. Vi vet det. Vi nlir fortalt det HELE tiden om hvor mye dere vil ha unge pene jenter og at vi andre er verdiløse.

Get it liksom.

Ikke kom her og tro at du er noe pen for gi Berta på 25 slår deg lett...

AnonymBruker

Nei, man er jo ikke utdatert. Men de fleste kvinner vil nok få mer oppmerksomhet i 20 årene, enn i 30 årene. Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet av menn, men har merket en liten nedgang i oppmerksomheten etter jeg begynte å nærme meg midten av 30 årene. 

Anonymkode: d724d...43a

AnonymBruker

Det spørs hva fyren er ute etter. Hvis han ønsker å få barn, og er en noenlunde oppegående fyr som ikke er for desperat, så er 30+ ganske seint. Det tar jo gjerne 4-5 år i hvertfall før en kjenner en person godt nok til å vite at det ikke er noe ondskapsfullt som ligger og lusker under overflaten. Så da er du liksom 34/35/36 før det er aktuelt å begynne å prøve.

Hvis fyren har barn fra før, eller ikke ønsker seg barn, er det en annen sak. Men da kan jo gjerne problemet bli at det er hun som har det travelt, og vil ha de tingene. Så det spørs helt hva både han og hun er ute etter.

Anonymkode: 83282...878

jokke1

Personlig så synes jeg ikke skjønnhet har noe med alder å gjøre. En dame på 40 kan være nydelig, på samme måte som en på 20 kan være det. Forskjellen handler i mye større grad om hva jeg tenker kan være aktuelt å formere seg med, og da er det mer risiko jo eldre dama er ifht avkom og sykdommer. 

Imsen
1 hour ago, herzeleid said:

Måtte google dette, men ut fra det jeg kunne finne er det i hovedsak positive reaksjoner? 

Ellers forstår jeg det om noen stusser om de bare ser bildet. I bildene som kom opp da jeg googlet så hun (i mine øyne) faktisk ut som hun var betraktelig eldre enn ham, og jeg ser at noe av det første som kommer opp er at hun er blitt forvekslet med en kvinne på 74. 

Det er nok hårfargen som gjør det (+ høye kinnben som gjør at hun blir sammenlignet med Helen Mirren, som for øvrig ser skambra ut – jeg kjenner både menn og kvinner i 30-åra som ser eldre ut enn Mirren!). Hvis du ser på bare fjesene deres så ser hun faktisk litt yngre ut enn Keanu. Hvis hun hadde farget håret hadde hun nok lett kunnet passert for å være 5–10 år yngre enn hun egentlig er.

Og ellers, så blir både menn og kvinner eldre. Nei, kvinner på over 30 er ikke «utdaterte». Mennesker generelt går ikke ut på dato, vi blir eldre og etterhvert så dør vi. Mindre attraktive? Njæh. Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i «menn» i begynnelsen av 20-åra, like lite som jeg er interessert i noen på nærmere 50 eller mer. Det har mye med livssituasjon å gjøre. Jeg foretrekker mennesker som er omtrent på min alder. For majoriteten av de jeg kjenner, omgås  eller møter i jobbsammenheng og andre sosiale settinger ser det ut til å også være sånn.

En del menn her inne bør forresten lese seg opp på hvorvidt det statistisk sett er så himla lurt å få barn etter fylte 50 – at de kan betyr ikke at de burde. Ihvertfall ikke hvis man liksom er så bekymret for sjansen for å påføre barnet sykdommer, som de jo tilsynelatende er når de snakker om kvinner som nærmer seg 40:

AnonymBruker

Med barn: uaktuelt

uten barn: Eksepsjonell 

Anonymkode: 0a08a...42e

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, jokke1 skrev:

Personlig så synes jeg ikke skjønnhet har noe med alder å gjøre. En dame på 40 kan være nydelig, på samme måte som en på 20 kan være det. Forskjellen handler i mye større grad om hva jeg tenker kan være aktuelt å formere seg med, og da er det mer risiko jo eldre dama er ifht avkom og sykdommer. 

Da må du tenke på din egen alder også. Hvis sykdom hos barn skal unngås er det best at menn får barn før de er 40. Det er ikke bare dama det kommer an på. 

AnonymBruker

Nei, man er jo ikke utdatert. Men de fleste kvinner vil nok få mer oppmerksomhet i 20 årene, enn i 30 årene. Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet av menn, men har merket en liten nedgang i oppmerksomheten etter jeg begynte å nærme meg midten av 30 årene. 

Anonymkode: d724d...43a

Er ikke det likt for begge parter? Vi damer driver ikke å dagdrømmer om menn på 30+ på samme måte som vi dagdrømte om jevnaldrende gutter da vi var i tenårene og tidlig 20-årene. Den seksuelle libidoen går jo ned med årene for både menn og kvinner. Menn får mindre testosteron og blir slappere med åra, og da kan man heller ikke forvente at de har overskudd til å vise kvinner så mye oppmerksomhet. Menn er jo mest fruktbare når de er i 20-årene og det er jo da de gir kvinner mest oppmerksomhet. 

herzeleid
57 minutter siden, Imsen skrev:

Det er nok hårfargen som gjør det (+ høye kinnben som gjør at hun blir sammenlignet med Helen Mirren, som for øvrig ser skambra ut – jeg kjenner både menn og kvinner i 30-åra som ser eldre ut enn Mirren!). Hvis du ser på bare fjesene deres så ser hun faktisk litt yngre ut enn Keanu. Hvis hun hadde farget håret hadde hun nok lett kunnet passert for å være 5–10 år yngre enn hun egentlig er.

Ja enig i at det nok er hårfargen som gjør det mest. Prøvde å se på et par bilder og var jo veldig varierende hvor gammel hun så ut, men håret former nok inntrykket veldig fort. 

Sitat

Og ellers, så blir både menn og kvinner eldre. Nei, kvinner på over 30 er ikke «utdaterte». Mennesker generelt går ikke ut på dato, vi blir eldre og etterhvert så dør vi. Mindre attraktive? Njæh. Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i «menn» i begynnelsen av 20-åra, like lite som jeg er interessert i noen på nærmere 50 eller mer. Det har mye med livssituasjon å gjøre. Jeg foretrekker mennesker som er omtrent på min alder. For majoriteten av de jeg kjenner, omgås  eller møter i jobbsammenheng og andre sosiale settinger ser det ut til å også være sånn.

Som sagt er jeg enig i at vi ikke går ut på dato. Når det gjelder attraktivitet tror jeg vi må innse at det gjerne endrer seg, selv om de aller fleste av oss er mer enn godt fornøyde med en person rundt vår egen alder og kanskje også foretrekker det. 

Sitat

En del menn her inne bør forresten lese seg opp på hvorvidt det statistisk sett er så himla lurt å få barn etter fylte 50 – at de kan betyr ikke at de burde. Ihvertfall ikke hvis man liksom er så bekymret for sjansen for å påføre barnet sykdommer, som de jo tilsynelatende er når de snakker om kvinner som nærmer seg 40:

Det høres fornuftig ut å få barn mens en er ung ja. 

Jada. Vi vet det. Vi nlir fortalt det HELE tiden om hvor mye dere vil ha unge pene jenter og at vi andre er verdiløse.

Get it liksom.

Ikke kom her og tro at du er noe pen for gi Berta på 25 slår deg lett...

Jeg synes det er litt absurd at dette er svaret ditt på et innlegg der jeg begynner med å si at kvinner over 30 selvfølgelig ikke er "utdaterte". 

Guest Peanut

Utdatert er man vel når man er død :blink:

AnonymBruker
13 timer siden, herzeleid skrev:

Ja enig i at det nok er hårfargen som gjør det mest. Prøvde å se på et par bilder og var jo veldig varierende hvor gammel hun så ut, men håret former nok inntrykket veldig fort. 

Som sagt er jeg enig i at vi ikke går ut på dato. Når det gjelder attraktivitet tror jeg vi må innse at det gjerne endrer seg, selv om de aller fleste av oss er mer enn godt fornøyde med en person rundt vår egen alder og kanskje også foretrekker det. 

Det høres fornuftig ut å få barn mens en er ung ja. 

Jeg synes det er litt absurd at dette er svaret ditt på et innlegg der jeg begynner med å si at kvinner over 30 selvfølgelig ikke er "utdaterte". 

Det er fordi du måtte absolutt legge til det siste avsnittet om at "men dere må jo huske på at dere ikke er så attraktive som dere var i 20-åra da" (vet at det ikke er ordrett sitering). Og det tror jeg utrolig mange damer over 30 er dødslei av å høre. Tenk om vi sa det samme til dere menn?

herzeleid
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du måtte absolutt legge til det siste avsnittet om at "men dere må jo huske på at dere ikke er så attraktive som dere var i 20-åra da" (vet at det ikke er ordrett sitering). Og det tror jeg utrolig mange damer over 30 er dødslei av å høre. Tenk om vi sa det samme til dere menn?

Her synes jeg du er unødvendig nærtagende. Trådstarter spør spesifikt om attraktivitet og alder, og at du klarer å hisse deg opp over at jeg svarer på det trådstarter tar opp, samtidig som jeg presiserer at kvinner over 30 selvfølgelig ikke er "utdaterte" synes jeg er veldig rart. 

AnonymBruker
På 9.11.2019 den 11.21, AnonymBruker skrev:

Du er jo det for smågutta på 25 ....men ikke for de som er menn..jeg føler meg superattraktiv for kjæresten som er 2 år eldre enn meg og han gir tydelig utrykk for det.

Jeg har trent et helt liv og er forsåvidt i ganske god form, men jeg har aldri likt yngre gutter og kommer aldri til å bli en cougar, for da føler jeg meg nok fort utrangert og rynkete og lett utbyttbar med en superstrøken 28 åring 😉

(k 47) 

Anonymkode: 5a908...db6

Ikke for alle 20åringer nei ;)

Anonymkode: 92d6d...6b1