Gå til innhold

Er damer på 30+ utdatert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler damer fra 30 og oppover ikke blir sett på som attraktive lenger på samme måte som før, at de liksom ikke er spennende lenger for menn hovesaklig pga alder. Er vi utdatert fra den alderen? 

Dame 31. 

Anonymkode: f7925...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, damer er ikke utdatert når de er 30+. Det skjer først når de er 45+.

 

Anonymkode: 1c95e...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra? Det stemmer overhodet ikke med min erfaring. Kanskje det er et lite hakk vanskeligere å få oppmerksomhet nå enn når du var 10 år yngre, men du har fortsatt langt mer ettertraktet enn jevnaldrende menn 🙂

Det er nok litt mer reellt rundt 40, men ikke 30.

Anonymkode: 7b6dd...38b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke den oppfattelsen. Når jeg ble singel når jeg var 31,hadde jeg absolutt ingen problemer med dating når jeg ble klar for det. Ble bombadert med meldinger fra menn i alle aldre på datingsider.

Anonymkode: 7d786...ece

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo det for smågutta på 25 ....men ikke for de som er menn..jeg føler meg superattraktiv for kjæresten som er 2 år eldre enn meg og han gir tydelig utrykk for det.

Jeg har trent et helt liv og er forsåvidt i ganske god form, men jeg har aldri likt yngre gutter og kommer aldri til å bli en cougar, for da føler jeg meg nok fort utrangert og rynkete og lett utbyttbar med en superstrøken 28 åring 😉

(k 47) 

Anonymkode: 5a908...db6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som norske menn er pedofile hvis de ikke liker damer på 30.

Trist.

 

I andre land er det helt normalt å ha forhold til jevnaldrende damer... wtf.

Anonymkode: e95d9...ed2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, ingenting overrasker meg lenger. Bare se hvordan folk reagerte på at Keanu Reeves fant seg en dame på 45. Det er så deprimerende å lese hvordan (spesielt menn) reagerer i kommentarfeltene, ved å si at ''hun kunne vært bestemora, hun ser ut som en bestemor, du kan jo finne deg en 20 år yngre'' osvosv... Altså, dama er faktisk 9 år yngre enn Reeves!!! Og er det så fælt å se at ikke alle sikler etter ungjenter, og faktisk vil ha noen som er på samme plan i livet som dem selv? Er det helt utenkelig for disse å tenke over? Kjenner jeg mister håpet på menneskehten . Når er alle er noen primitive aper.

Anonymkode: e95d9...ed2

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke holder seg i form, så blir de jo mindre attraktive med årene, det gjelder begge kjønn. 

For meg på snart 50, som er i bra form (og uten fillers o.l) så vasser jeg omtrent i menn! Har alltid hatt draget, men synes det bare blir mer og mer! Jeg ser ikke perfekt ut, men har tatt ganske bra vare på meg selv. Får masete menn som er nesten 20 år yngre, jeg er helt satt ut, forventet ikke denne pågangen da jeg ble skilt for få år siden! 

Svaret er altså nei! 

Anonymkode: fe8b3...cd6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de allerede har dukket opp i tråden, men forvent en flom av "Hva snakker du om? Nabodama på 71 blir da sjekket opp hele tiden!!1", og ingen fornuftige og sannferdige svar.

Anonymkode: d1ad2...a2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser de allerede har dukket opp i tråden, men forvent en flom av "Hva snakker du om? Nabodama på 71 blir da sjekket opp hele tiden!!1", og ingen fornuftige og sannferdige svar.

Anonymkode: d1ad2...a2c

Hva mener du er fornuftige svar liksom?

Anonymkode: e95d9...ed2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men seriøst, ingenting overrasker meg lenger. Bare se hvordan folk reagerte på at Keanu Reeves fant seg en dame på 45. Det er så deprimerende å lese hvordan (spesielt menn) reagerer i kommentarfeltene, ved å si at ''hun kunne vært bestemora, hun ser ut som en bestemor, du kan jo finne deg en 20 år yngre'' osvosv... Altså, dama er faktisk 9 år yngre enn Reeves!!! Og er det så fælt å se at ikke alle sikler etter ungjenter, og faktisk vil ha noen som er på samme plan i livet som dem selv? Er det helt utenkelig for disse å tenke over? Kjenner jeg mister håpet på menneskehten . Når er alle er noen primitive aper.

Anonymkode: e95d9...ed2

Du må jo ikke miste håpet av at NOEN mener dette! 

Hvem ville du hatt av Keanu og dem i kommentarfeltet, tror du? 

Nå henger du deg opp i det negative! Ta deg sammen! 

Anonymkode: fe8b3...cd6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo bare å holde seg oppdatert, så blir man ikke utdatert.

Anonymkode: 38801...553

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må jo ikke miste håpet av at NOEN mener dette! 

Hvem ville du hatt av Keanu og dem i kommentarfeltet, tror du? 

Nå henger du deg opp i det negative! Ta deg sammen! 

Anonymkode: fe8b3...cd6

Det var ikke bare noen som mente dette,det var alfor mange skal jeg si deg. Vel, i kommentarfelt kommer ofte menneskers sanne seg frem.

Jeg bare synes det er trist, at kjærlighet skal være så overfladisk. Keanu virker faktisk å være lykkelig med sin nye kjæreste, men det kan ikke fansen (og særlig hans mannlige fans) unne ham fordi de heller mener at må finne seg ei på 20, ''bare fordi han kan''... ?

 

Anonymkode: e95d9...ed2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheCatLady
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men seriøst, ingenting overrasker meg lenger. Bare se hvordan folk reagerte på at Keanu Reeves fant seg en dame på 45. Det er så deprimerende å lese hvordan (spesielt menn) reagerer i kommentarfeltene, ved å si at ''hun kunne vært bestemora, hun ser ut som en bestemor, du kan jo finne deg en 20 år yngre'' osvosv... Altså, dama er faktisk 9 år yngre enn Reeves!!! Og er det så fælt å se at ikke alle sikler etter ungjenter, og faktisk vil ha noen som er på samme plan i livet som dem selv? Er det helt utenkelig for disse å tenke over? Kjenner jeg mister håpet på menneskehten . Når er alle er noen primitive aper.

Anonymkode: e95d9...ed2

Ja, det er menn som reagerer mest når andre menn blir sammen med eldre damer eller damer de tenker at andre menn ikke burde synes er attraktive, men når damer reagerer på stor aldersforskjell andre veien så skal de alltid fortelle hvor naturlig det er. 

For å svare på spørsmålet så tror jeg ikke at man nødvendigvis er mindre attraktiv for de fleste menn ønsker seg kvinner som er på samme sted i livet når de søker en partner. Jeg opplever stort sett ikke at mye yngre menn viser interesse selv om det er en og annen, men de fleste er på min alder eller litt eldre. Noen er mye eldre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du ''samme måte som før'' ?

 

 

Anonymkode: e95d9...ed2

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du er fornuftige svar liksom?

Anonymkode: e95d9...ed2

Spør du fordi du oppriktig lurer? Eller spiller du dum?

Interessant å vite om TS spør fordi hun ikke får like mye oppmerksomhet fra ramdoms på byen lenger, eller fordi hun merker det er generelt færre mannfolk å velge i nå når hun har kryssa grensa over 30.

Anonymkode: d1ad2...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke bare noen som mente dette,det var alfor mange skal jeg si deg. Vel, i kommentarfelt kommer ofte menneskers sanne seg frem.

Jeg bare synes det er trist, at kjærlighet skal være så overfladisk. Keanu virker faktisk å være lykkelig med sin nye kjæreste, men det kan ikke fansen (og særlig hans mannlige fans) unne ham fordi de heller mener at må finne seg ei på 20, ''bare fordi han kan''... ?

 

Anonymkode: e95d9...ed2

Men du trenger jo ikke alle menn, hvorfor kan du heller ikke glede deg over at en kjekkas som han velger en voksen kvinne? Du liker å drukne deg i negativitet? Ja, mange menn vi ha unge damer, men langt fra alle! 

Tro meg! 

Anonymkode: fe8b3...cd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Missy77 skrev:

Så lenge du tar vare på både kropp og sinn er det NULL problem å bli eldre! 😉

Amen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...