Gå til innhold

Når man misliker folk som alle andre liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.11.2019 den 18.49, CabinCruiser skrev:

Jeg er sånn.

Jeg tror faktisk jeg også er litt av begge sidene. Jeg klarer dessverre ikke å beundre folk som ikke er genuine, eller som har en spesiell skills eller er veldig dyktig til noe. Jeg misliker også generelt sett at en bedrift f.eks skal stå og henge på en person. Jeg misliker såkalte karisimatiske personer med "tekke". Jeg syns de aller fleste er noen sleipe jævler - og jeg leser 9,8 av 10 mennesker som en åpen bok, så det er så åpenbart for meg hvem som er falsk og ikke falsk.

Dessverre er det slik at selskapet jeg jobber i ofte henger på min prestasjon. Jeg vet ikke hvor mange tilbakemeldinger jeg har fått på at utviklingen i selskapet går etter meg. Er jeg på topp, er alle de andre på topp, hvis jeg går i dass så går resten i dass. Det betyr at påvirkningskraften min er for stor, og jeg vet er derfor helt sikker på at noen av de x antall ansatte i ulike avdelinger rett og slett misliker meg. Både fordi jeg får det som jeg vil og jeg ofte får det nevnte skrytet for å løfte en penn. "Gullhøna" har jeg noen ganger hørt i korridorene. "Hun der kan gjøre hva hun vil" har jeg også hørt. Men greia med meg mener jeg er litt unikt, fordi; det du ser er hva du får. Jeg pakker ikke inn noe i sukker. Syns jeg at du gjør en helt ræva jobb så sier jeg det, men jeg sier det til deg også er jeg ferdig med det. Syns jeg at du gjør en strålende jobb, så sier jeg det til deg, der og da, og er ferdig med det. Det er ikke noe spill for galleriet. Jeg har heller ikke noe behov for at noen skal like meg.

Er du litt syk? Dette her virker ikke friskt. Hørt om narssisime? 

Anonymkode: 6ab4e...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner også noen som jeg oppfatter som populære men som jeg opplever som falske, tenker at de er litt som dronninga på ungdomsskolen, det er alltid noen som vil henge med de uansett hvor giftige de er. 
i noen tilfeller har jeg oppdaget at det er ikke bare jeg som har gjennomskuet de. Falske mennesker er ofte veldig subtile og stikk leveres med et smil så det kan fort bortforklares som fleip hvis noen reagerer og det gjør kanskje også at de som ikke har opplevd denne siden, tar fasaden som presenteres for god fisk. Evt at de skjønner hvordan de er og er forsiktig med å vise det. Hva er det de sier, keep your friends close and your enemies  closer.. 

Anonymkode: a55ee...2e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...