Gå til innhold

Spiser folk fiskeboller i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiser det kanskej hvert 3.år. Men nå som vi har fått barn regner jeg med det blir oftere. 

Anonymkode: 27fcd...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bacon er kun til fiskeboller i hvit saus? Man har det ikke hvis man bruker karri? 

Det høres for så vidt logisk ut. For karri og bacon er kanskje ingen god miks? Men hvit saus høres det ok ut til.

TS

Anonymkode: 3d9ec...c75

Jeg bruker både karri og bacon. Det er kjempegodt. 
 

er for øvrig 25 år, og spiser fiskeboller ofte. 

Anonymkode: 0cbca...e38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare pga pris 😉 Sier seg selv at ferske er bedre enn hermetisk. 

Anonymkode: 5f729...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er under 30 og spiser fiskeboller ofte. Enten så kjøper jeg rørvik fiskeboller (på grunn av pris), eller på fiskehandelen om jeg har råd til det. Elsker lofoten sin, men de er så himla dyre at jeg sjeldent spiser dem. Selv fiskehandleren er billigere.
Spiser det med hvitsaus, poteter og gullrøtter. Noen ganger med bacon til. Jeg er en av få som ikke liker karri på.

Jeg har smakt hermetikk-bollene én gang som barn, jeg kastet opp. Var for ekkel konsistens og smak. Spiser kun de i plastikkboks med lake eller rett fra fiskehandleren som er av god kvalitet med mye ren fisk i. Jeg spiser aldri hermetikk-mat, synes alt har så ekkel smak fra boksene. 

Aldri tenkt noe over at folk ikke spiser det. For meg er det en selvfølge, da jeg vokste opp med det. 
 

Anonymkode: 74c3f...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser det en sjelden gang i blant. Som oftest blir det kjøpt ifb ''skånekost'' til hund med dårlig mage 🤪

Anonymkode: dfa9b...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du minnet meg på det, gjør jeg visst det.

Billigboller i hvit saus med poteter og bacon. Må vel ha noen wokgrønnsaker også, som grønt alibi.

Anonymkode: 6b234...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som student er fiskeboller genialt, for jeg får middag i fire dager ut av en boks 😊 så jeg spiser det ganske ofte! Det er ikke det mest spennende, men godt likevel.

Anonymkode: 77329...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45 år, og vi har det av og til. Da alltid fra den grønne boksen med hvit saus og reker, gulrøtter og kokte poteter. 

Anonymkode: df763...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vera skrev:

Ooooo..bacon sier du 🤔 Hvorfor i all verden har jeg aldri hatt det til?? Det må jo være grisegodt 😁

Ja, bacon passe ypperlig til både fiskeboller og torsk😊 Ble introdusert til dette i voksen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare pga pris 😉 Sier seg selv at ferske er bedre enn hermetisk. 

Anonymkode: 5f729...13a

Si hva du vil. Det kan uansett ikke benektes.

Anonymkode: 8d97a...efe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, av og til. med hvit saus, gjerne med karri i. Jeg er 35.

Anonymkode: 4f01b...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskeboller i hvit saus er kjempegodt! Men ikke så ofte jeg lager det siden jeg bor alene og det ofte blir veldig mye fiskeboller til overs. Gidder ikke å spise det samme 4-5 dager på rad, så lager det som regel kun når jeg har besøk 😊 

Anonymkode: a05d3...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fiskeboller i hvit saus er kjempegodt! Men ikke så ofte jeg lager det siden jeg bor alene og det ofte blir veldig mye fiskeboller til overs. Gidder ikke å spise det samme 4-5 dager på rad, så lager det som regel kun når jeg har besøk 😊 

Anonymkode: a05d3...9be

De til overs i boksen kan du steke til annen middag eller bruke som pålegg med kaviar eller majones.  ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, overhodet ikke sånn at jeg ser ned på dette! Beklager om det fremsto som det kunne være tilfellet i hovedinnlegget.

Jeg synes bare det er så pussig at jeg bokstavelig talt aldri hører folk si at de har hatt fiskeboller til middag. Er det noe folk synes er flaut å ty til? Mat på boks, liksom?

 

TS

Anonymkode: 3d9ec...c75

Jeg er glad i fiskeboller, men kjøper aldri de ekle bollene i boks. Kjøper de som er i kjøledisken. Det er ikke noe verre det enn å kjøpe pølser eller kjøttkaker. Et ferdig produkt man kun varmer og lager tilbehør til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fiskeboller er for gamle folk uten tenner! 

Anonymkode: 477ec...b5d

Da er det jaggu mange tannløse gamlinger i denne tråden....   :fnise:

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeboller er kjempegodt, desverre bare jeg som liker det hos oss. Bruker hvit saus, poteter og raspet gulrot til. Karri som krydder over. 

Kvinne 28. 

Anonymkode: 1056c...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...