Dovendyr1 Skrevet 10. januar 2020 #101 Del Skrevet 10. januar 2020 Jeg har aldri fått hverken ordentlig strek eller skyggestreker på mine One step tester fra ebay 🤔 men er kanskje fra forskjellige selgere og/eller forskjellig batch.. Hvis du ikke hadde begynt med progesterontilskudd når du tok blodprøven, så kan det jo hende at den typen du tar nå er tilstrekkelig for deg. Dette har nok gyn god peiling på 😊 når skal du til gyn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 13. januar 2020 Forfatter #102 Del Skrevet 13. januar 2020 På 10.1.2020 den 9.35, Dovendyr1 skrev: Jeg har aldri fått hverken ordentlig strek eller skyggestreker på mine One step tester fra ebay 🤔 men er kanskje fra forskjellige selgere og/eller forskjellig batch.. Hvis du ikke hadde begynt med progesterontilskudd når du tok blodprøven, så kan det jo hende at den typen du tar nå er tilstrekkelig for deg. Dette har nok gyn god peiling på 😊 når skal du til gyn? Ja, tror det er stor forskjell på batch altså. Den vil nok vise positiv når den er positiv, men er kjedelig når den viser noe som kan ligne positiv når det ikke er noe. Forhåpentligvis er Crinone nok til at det skal gå Gynekologtimen er i slutten av uke 7 i februar Så det blir spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 13. januar 2020 Forfatter #103 Del Skrevet 13. januar 2020 (endret) Oppdatering PP 5 - CD 4 Jeg gikk hele helgen uten å gå inn i fertilityfriend. Det er stort for min del. Ingen temper er logget. Så det er deilig. Forsøker å finne ut hva jeg egentlig drev med før jeg begynte å prøve og har slappet veldig godt av. Jeg har tenkt litt på eggløsning. Har blitt kjent med et begrep som heter "svak eggløsning". Ikke noe forskningsbasert egentlig, bare folk som skriver på Reddit at legen deres har sagt de kanskje har dette. Da skytes ikke egget ut av follikelen som den skal, men "faller" nærmest ut, og man får ikke en velutviklet corpus luteum som produserer en tilstrekkelig med progesteron - selv om eggløsning har skjedd. Kroppen sliter med å slippe egget. Deretter har jeg tenkt på strimmel-testene jeg tar ifm å finne eggløsning. Jeg har nå 3 loggede eggløsning i FF. Nr 1 og nr 3 ble jeg ikke gravid, og da fant jeg ikke LH-toppen - dvs, jeg fikk aldri positiv test. Kanskje jeg gikk glipp av den og at den skjer på noen timer. Fikk nesten positiv test, og fikk bekreftet på temperaturøkning at eggløsning mest sannsynlig må ha skjedd. Men kanskje kroppen slet med å slippe egget disse gangene? Nr 2 fikk jeg endelig en knall positiv eggløsningstest, og da satt spiren og jeg fikk positiv graviditetstest (men dette endte jo i kjemisk). De digitale eggløsningstestene fra Clearblue har vist blinkende og fast smiley hver av disse tre syklusene. Men kanskje strimlene klarer å pinpointe hvor STERK eggløsningen har vært? Så her er One Step testene gode. Nr 1 og nr 3 var eggløsning hhv dag 14 og dag 15. Eggløsning nr 2 skjedde på CD 16. Så kanskje kroppen min har slipt umodne egg på gang nr 1 og 3? At befruktning ikke har vært mulig? Alt dette har kommet opp når jeg har googlet lave progesteron nivå. Og typisk er at man får beskrevet "svak eggløsning" av legen sin, og så får progesteron på resept + ting som Clomid og Letrozol for å forsikre eggløsning. Men dette må jeg sikkert ta med gynekolog. Tror ikke jeg får noe mer av fastlegen min. Jeg skal til fastlegen i dag forresten, jeg vet ikke helt hvorfor jeg ble kalt inn. Kanskje for å snakke om prøveresultatet på den lave progesteronen. Er ikke vits å kjøre noen tester i allefall. Målet mitt for denne syklusen er i allefall å forsøke å slappe av. Kommer til å prøve å time sex mot eggløsning, men kanskje bare 2 dager rundt eggløsning. Ikke hver dag. Hovedgrunnen til at jeg tester tidlig (graviditetstester) er at jeg snuser og ønsker å stoppe med dette så snart jeg kan når jeg får positiv test. Dessverre så klarer jeg ikke stoppe å snuse med mindre jeg må pga høy arbeidsmengde på jobb og stress og slikt. Derfor føles det skummelt å ikke skulle teste før 9 dpo eller senere. Men har jo flere bekjente som snuser og drikker som ikke fant ut av graviditeten før i uke 9 og slikt - og at alt har gått bra. Håper snusingen ikke har noe å si før jeg får positiv test. Endret 13. januar 2020 av Vestalinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 14. januar 2020 Forfatter #104 Del Skrevet 14. januar 2020 Oppdatering legetime Var en grei samtale. Vi avtalte at jeg skal komme inn og måle nytt progesteronnivå 7 dpo. Da går jeg på Crinone og forhåptenligvis er nivået høyere enn de skarve 5,4 som ble målt 7 dpo forrige syklus. Siste dag med blødning nå. Tar fortsatt ikke temperaturen så klapp på skulderen der. Lurer på om jeg skal forsøke å time sex til kun dag 12 og dag 14, for det fungerte i juli, men da visste jeg ikke eggløsningsdato da. Hvis eggløsning blir sen får jeg heller legge inn en dag til. Vi snakket om Letrozol for å booste eggløsning, men vi ble enige om at jeg heller skal ta diskusjonen med gynekologen når jeg skal dit i februar. Jeg tar Vitex, Maca og Nycoplus Gravid hver dag nå. Kommer til å drikke grapefruktjuice ca fra CD 11. Lurer på om jeg burde legge ut noen kosttilskudd for salg, dvs, gratis, at kjøper kun betaler frakt. Samme med bøkene mine som er ferdig utlest. Dersom noen er interessert i følgende ting kan de få det gratis mot frakt, send gjerne en PM på dette: 1. Nattlysolje, er ca 100 kapsler igjen. Kjøpt for 1 mnd siden. https://www.life.no/produkter/kvinne-mann/nattlysolje/life-nattlysolje-120-kap?gclid=CjwKCAiA6vXwBRBKEiwAYE7iS2c1cQ_38nSbkq1XPibaihgbRmLJj9Y5MvMafrLvWRFFadOsv-YQjhoCz2YQAvD_BwE#fo_c=2985&fo_k=bc2896a70e2e3af7ba8ce8f164380241&fo_s=gplano 2. Vitamin B-12, er ca 100 tabletter igjen. Kjøpt for 1,5 mnd siden. https://no.iherb.com/pr/21st-Century-B-12-1000-mcg-110-Tablets/11262 3. Vitamin B-6, er ca 95 tabletter igjen, Kjøpt for 1,5 mnd siden https://no.iherb.com/pr/Solgar-Vitamin-B6-25-mg-100-Tablets/8663 4. Taking Charge of Your Fertility - kostet 239 kr 5. What to expect before you're expecting: The complete guide to getting pregnant - kostet 145 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 14. januar 2020 #105 Del Skrevet 14. januar 2020 Så fint å se at det går bra med deg! En trenger virkelig en pause fra alt innimellom, om det så bare er å ikke tempe. Jeg elsker å lese det du skriver, du skriver så utrolig oversiktlig og bra! Spennende å lese om svak eggløsning. Det kan være veldig aktuelt for mange tenker jeg. Samtidig så sier du at du ble gravid den gangen EL kom på dag 16? Tror du det kan ha noe med at slimhinnen i livmoren fikk tid til å bli tykkere og dermed med tilrettelagt for et befruktet egg?? Uansett så blir det bare gjetting, men det gir jo også håp selvfølgelig! Håper du legger ut litt grafer etterhvert som du begynner å tempe, spennende å se andres sykluser 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #106 Del Skrevet 20. januar 2020 På 14.1.2020 den 17.30, Carjo4 skrev: Så fint å se at det går bra med deg! En trenger virkelig en pause fra alt innimellom, om det så bare er å ikke tempe. Jeg elsker å lese det du skriver, du skriver så utrolig oversiktlig og bra! Spennende å lese om svak eggløsning. Det kan være veldig aktuelt for mange tenker jeg. Samtidig så sier du at du ble gravid den gangen EL kom på dag 16? Tror du det kan ha noe med at slimhinnen i livmoren fikk tid til å bli tykkere og dermed med tilrettelagt for et befruktet egg?? Uansett så blir det bare gjetting, men det gir jo også håp selvfølgelig! Håper du legger ut litt grafer etterhvert som du begynner å tempe, spennende å se andres sykluser 😍 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #107 Del Skrevet 20. januar 2020 (endret) Oppdaterting PP 5 - CD 11 - EL? Jeg lurer sannelig på om jeg har eggløsning i dag? CD 11 liksom? Kanskje dere kan hjelpe meg tolke? Har lest så fantastiske reviews om Vitex på Amazon og de tok tre taletter om dagen (400 mg x 3) så jeg uppet dosen og begynte på tre CD 1. Føler meg som et lite barn som har tuklet med noe teknisk slik at det ikke fungerer lenger, haha. Har jeg fucket til syklusen min?? Fikk mørke tester i går formiddag som forble mørke litt utpå dagen og så negative på kvelden igjen. Negativ i dag tidlig også. Har lagt ved utklipp fra Premom. Skal fortsette å ta tester tilfelle det ikke var eggløsning og jeg får den til normal tid (CD 14-16). Har ikke hatt så mye fertilt CM. Hadde noe eggehvite-slim som jeg kunne dra ca 5 cm før det brakk CD 7 (!) men det var iblandet litt spotting. Har kanskje hatt litt vannete CM ellers, men har ikke fått den megaklumpen som jeg pleier å få ca 5-6 dager før eggløsning enda. Så lurer på om jeg kanskje har fått eggløsning aaaalt for tidlig. At egget ikke er modent en gang. Rakk ikke bruke CB digital for å finne EL denne syklusen (hvis jeg allerede har fått den). Vi rakk å ha sex to ganger i går O-1, og legger vel aksjer i kveld også, som ser ut til å være O. Har tatt litt temperaturer når jeg skal opp kl 6 uansett. Har overstyrt FF med tuning/detector til OPK, så derfor viser EL i dag. Vi får nå se om FF blir enig i dette når ejg får tre temepraturer til. Her har jeg lagt ut temperaturer mot Premom sin avlesning av eggløsningsstrimler. Her ble jeg gravid på gul topp nr 2 og hadde megasterke tester. Grønn er EL og rød er mensenstart Endret 20. januar 2020 av Vestalinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 20. januar 2020 #108 Del Skrevet 20. januar 2020 Har dessverre ingen råd å komme med i forhold til grafen. Jeg ser du ikke får så stor stigning på temp etter EL så det kan faktisk være mulig, men det er nok ikke noen som vet før du har målt 3 ganger til. Kan hende kroppen prøvde på EL pga tablettene du tar? Kan håpe på at kroppen stoppet det mtp at egget ikke har fått tid til å bli så stort som det skal 🤔 Du gjør nok lurt i å fortsette testingen et par dager til! Ikke gi opp 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 20. januar 2020 #109 Del Skrevet 20. januar 2020 Så spennende med Vitex! Jeg også leste mange historier på nett om det. Det kan så klart være bra å ta det hele med en klype salt, som så mangt, men hvem vet Jeg tok bare en kapsel med vitex til dagen, men om det hadde innvirkning er jo helt umulig å si. Jeg følger deg i spenning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #110 Del Skrevet 20. januar 2020 @Carjo4 og @Nommy, blir spennende å se fremover Blir i allefall å følge temperaturen med argusøyne fremover Kanskje redusere dosen på Vitex til en eller to tabletter, og ikke 3 neste syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 20. januar 2020 #111 Del Skrevet 20. januar 2020 (endret) @Vestalinn Kan jeg spørre om hvorfor du tar tre tabletter daglig? På helsekosten sin side i Danmark der jeg bestilte fra, stod det at jeg skulle ta én kapsel hver dag. Én kapsel er på 400mg. Som jeg skrev for lengelenge siden, så tror jeg Vitex funket for meg. Gikk fra 3mnd syklus og ned til noen og 40 dager.. Tilfeldighet eller ikke? Ingen aning, selv om jeg liker å tro at det hjalp på. Kanskje for mye inntak av Vitex hver dag fucker opp syklusen, slik den kanskje har gjort for deg denne syklusen?.. 😕 Endret 20. januar 2020 av J1994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #112 Del Skrevet 20. januar 2020 50 minutter siden, J1994 skrev: @Vestalinn Kan jeg spørre om hvorfor du tar tre tabletter daglig? På helsekosten sin side i Danmark der jeg bestilte fra, stod det at jeg skulle ta én kapsel hver dag. Én kapsel er på 400mg. Som jeg skrev for lengelenge siden, så tror jeg Vitex funket for meg. Gikk fra 3mnd syklus og ned til noen og 40 dager.. Tilfeldighet eller ikke? Ingen aning, selv om jeg liker å tro at det hjalp på. Kanskje for mye inntak av Vitex hver dag fucker opp syklusen, slik den kanskje har gjort for deg denne syklusen?.. 😕 Ja, grunnen er at jeg har lest så mye reviews på Amazon. Nesten alle «suksesshistoriene» der (bruker 2-3 tabletter daglig, så ble litt påvirket Hehe. Nei, får roe ned og ikke ta så mye neste syklus. Holder gjerne med 1 tablett om dagen Ja, husker suksessen du har hatt med å korte ned syklusen 😊 Nei nå får vi se da. Blir veldig overrasket hvis det går denne syklusen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 20. januar 2020 #113 Del Skrevet 20. januar 2020 Spennende dagbok! Kjenner meg igjen i det å søke opp informasjon og lese seg opp på alt fra FSH til ulike tabletter.. Selv turte jeg ikke ta noe i tilfelle syklusen ble (enda mer) fucket opp. Har PCOS, men det visste jeg ikke da vi begynte å prøve, og mine sykluser var helt på bærtur. Endte jo dog med å diagnostisere meg selv før gynekolog bekreftet mine mistanker 😅 (som fastlegen forøvrig ikke tok på alvor så jeg gikk privat) Vil råde deg til å kutte mye av denne selvmedisineringen når du har vært hos gynekolog, da det kan virke mot sin hensikt når du (muligens, hvis det er behov for det) får medisiner foreskrevet av lege. Ikke frekt ment, håper du ikke tar det sånn. Vurderte som sagt selv å prøve alt mulig, så forstår det veldig godt Man vil jo gjerne prøve alt, og så er ventetiden på å slippe til hos gynekolog så lang. Er litt enklere når man faktisk får svar fra gynekolog om hva man kan gjøre, så sitter man ikke bare og venter mens noe muligens er galt. Uansett, noen tanker fra en som selv har vært i prøverbobla. Masse lykke til, spennende å følge deg! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #114 Del Skrevet 21. januar 2020 12 timer siden, Aryamili skrev: Spennende dagbok! Kjenner meg igjen i det å søke opp informasjon og lese seg opp på alt fra FSH til ulike tabletter.. Selv turte jeg ikke ta noe i tilfelle syklusen ble (enda mer) fucket opp. Har PCOS, men det visste jeg ikke da vi begynte å prøve, og mine sykluser var helt på bærtur. Endte jo dog med å diagnostisere meg selv før gynekolog bekreftet mine mistanker 😅 (som fastlegen forøvrig ikke tok på alvor så jeg gikk privat) Vil råde deg til å kutte mye av denne selvmedisineringen når du har vært hos gynekolog, da det kan virke mot sin hensikt når du (muligens, hvis det er behov for det) får medisiner foreskrevet av lege. Ikke frekt ment, håper du ikke tar det sånn. Vurderte som sagt selv å prøve alt mulig, så forstår det veldig godt Man vil jo gjerne prøve alt, og så er ventetiden på å slippe til hos gynekolog så lang. Er litt enklere når man faktisk får svar fra gynekolog om hva man kan gjøre, så sitter man ikke bare og venter mens noe muligens er galt. Uansett, noen tanker fra en som selv har vært i prøverbobla. Masse lykke til, spennende å følge deg! 😊 @Aryamili Det er absolutt gode tips! Føler absolutt det er velment Er litt redd for å få kjeft hos gynekologen, så tenker jeg kutter alt neste syklus. Eller, ikke kjeft, men at hun sier "Nei her kan jeg ikke gjøre noe før du slutter å ta alt mulig". Har ca 1-2 uker fra neste syklus starter til gynekologtimen så håper det er nok Skal selvfølgelig informere om selvmedisineringen, men ja, ikke gå på noe annet enn vitaminene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #115 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) PP 5 - CD 12 - 1 DPO? Ja, jeg er vel spent på om eggløsning faktisk har skjedd. Har derfor ikke begynt med progesteron (Crinone) enda. Temperaturen har ikke økt så mye fra i går. Her er en oppstilling over hvor mye tempen har økt fra EL til 1 DPO PP 5: 0,10 grad, fra 36,15 til 36,25 PP 4: 0,17 grad, fra 36,07 til 36,24 ble ikke gravid PP 3: 0,12 grad, fra 36,18 til 36,30 ble gravid men kjemisk PP 2: 0,20 grad, fra 36,17 til 36,37 ble ikke gravid Trenger ikke bety så mye, men har i allefall veldig svak økning i temperatur denne gangen. Tar fortsatt EL-tester gjennom dagen. Den i dag tidlig var like sterk som den i går morgen. Altså godt synlig teststrek men ikke positiv. Ellers har jeg søkt om å få ta en 1-årig videreutdanning fra og med høsten 2020 på fulltid. Altså få studiepermisjon fra jobb i 1 år. Det er en videreutdanning som "alle" i mitt yrke tar på et eller annet tidspunkt som er viktig for å komme videre. Tenkte med meg selv at dette baby prosjektet kan ta sin tid, så jeg lar ikke det komme i veien for å søke i allefall. Så dersom det faktisk går denne PP'en og får baby i oktober rekker jeg ikke ta eksamen første semester en gang 😂 Typisk at det går da. Nei, det beste nå hadde vært om spiren satt i april så jeg i alle fall kan fullføre første semester. Kommer selvsagt til å prøve på baby som vanlig og heller utsette studiene dersom spiren sitter. Ja, hva kan man si. Føler jeg IKKE har klart å slappe så godt av som planen egentlig var denne syklusen. Ganske selvforskyldt når jeg begynner å tukle med alt mulig av urter. Men kan i allefall si at jeg har det mye bedre med meg selv. Er positiv og optimistisk, føler absolutt at baby prosjektet vil skje en eller annen gang, men føler ikke det desperate presset jeg tidligere har lagt på meg selv om at jeg må bli gravid asap. Jeg blir 30 år litt rundt den datoen jeg hadde termin da jeg ble gravid i sommer men mistet i MA. Hadde selvfølgelig disse vanlige tankene om at jeg må bli gravid innen opprinnelig termin, jeg må bli gravid innen jeg blir 30, etc. Men det har jeg ikke følt så mye på siste ukene. Er nå litt mer opptatt av å spare opp og bli litt mer økonomisk stabil, få en god buffer, spare til ny bolig, fokusere på jobb og karrieremuligheter. Og så er gynekologtimen i februar et lyspunkt i seg selv. Der skal det bli hjelp å få, der blir det svar å få. Jeg har også lest en bok som heter "Not Broken: An approachable guide to miscarriage and recurrent pregnancy loss" av Lora Shanine. Den er forskningsbasert og skrevet av en lege. Føler den har gjort meg litt mer forberedt på ting jeg kan spørre gynekologen om. Endret 21. januar 2020 av Vestalinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #116 Del Skrevet 22. januar 2020 Oppdatert PP5 - CD 13 - 2 dpo Tror jeg tør å påstå at eggløsning har skjedd nå, ligger litt over før eggløsning og litt under etter da men.. Så jeg begynte med Crinone i dag. Så får vi nå se da. Teststreken på EL-testene er nesten ikke synlige lenger. Det er nesten så jeg føler jeg kan vedde penger på at det ikke går denne syklusen 😂 Skal inn til legen og måle progesteronnivå 7 dpo (går da på Crinone), skal prøve å gå til samme klokkeslett som forrige gang, så får vi se om den nye målingen viser at progesteron har økt - som jeg tror og håper. Rakk ikke legge flere aksjer enn dette denne mnd, men traff to ganger på O-1, så det er bra. Sist jeg ble gravid traff vi tre ganger. De gangene vi har truffet fire ganger har det ikke blitt spire av det. Hvis jeg klarer å vente helt til 9 dpo / 29 januar med å teste så blir jeg oppriktig stolt. Har aldri klart å vente lenger enn til 7 dpo. Bestilte FRER tester på ebay for en stund siden som kom i posten i går. First Response heter merket. Føler mange amerikanere sverger til de for å teste tidlig. Lurer på om jeg har lest et sted at det er den mest sensitive testen på markedet, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #117 Del Skrevet 23. januar 2020 PP 5 - CD 14 - 3 dpo Endelig crosshairs i FF! Ligger også litt over snitt for 3 dpo, men det skyldes trolig Crinonen som jeg tok i går for første gang. Kjente tydelige kramper og stikk i magen i går, lurer på hva det skyldes. Ikke ifm luft eller matinntak, kom rundt leggetid. I følge implementation calculator skjer typisk implantasjon 9 dpo, men kan også skje når som helst fra 6 dpo til 12 dpo. Teller ned til første testdag 9 dpo på onsdag 29 januar, bare 6 fulle dager igjen! Nå må jeg bare jobbe jobbe jobbe og holde meg distrahert, og heldigvis er der en god helg i mellom også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 26. januar 2020 #118 Del Skrevet 26. januar 2020 Der kom endelig krysset! Veldig fin stigning da så da har nok medisinen god effekt 😀 Du skal til legen 7 dpo og måle progesteron? det kan bli spennende! Du har jo truffet ganske bra på EL også så nå håper jeg det skjer noe 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 12. februar 2020 Forfatter #119 Del Skrevet 12. februar 2020 I morgen skal jeg til gynekolog og det blir spennende! Ellers er strategien nå i PP6 å ikke bruke EL tester, bare ha samleie annenhver dag og kose meg og fokusere på jobb. Tar tempen som vanlig så ser når EL har skjedd. Har det så sykt mye bedre nå enn tidligere, mentalt sett. Har klart å innfri på jobb og det henger mye sammen med hvordan jeg har det om dagen. Good times, dere! Det som skjer det skjer, etc ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 12. februar 2020 #120 Del Skrevet 12. februar 2020 Er det gynekologtime etter henvisning fra fastlege? Du har jo (tilsynelatende) fått god oppfølging hos legen din, så skal bli spennende å høre hva gyn sier og jeg kan nesten se for meg hvordan gyn reagerer, du er nok godt forbered, belest og oppdatert pasient som vet hva du vil spørre om😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå