Gå til innhold

Fikk en utrolig stygg kommentar av en mann i natt, nå gråter jeg og er langt nede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Sokkar skrev:

Er du innvandrer? For har opplevd at norske folk generelt tror de kan si hva de ønsker til utlendinger. 

En venninne fikk høre at det var bra faren til barna var norsk, så de ikke ble like mørke som hun. 

Det du sier stemmer veldig, har en venninne som er mørkhudet, jeg ser hvordan de behandler henne fremfor meg og flere andre. De tror de kan si hva de vil, og de har en attitude som viser at de mener utlendinger er mindre verdt og verdiløse, og gir null respekt. Heldigvis er ikke alle slik. Alt i alt så er det bare en barnlig og unødvendig  oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh - sånt har jeg fått flere ganger, om ikke helt likt. Gi faen - det sier mer om dem enn deg. Ikke la sånne rasser få makt over deg. Det er det de vil ha.

Anonymkode: 15123...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Tara,090 said:

🙄

Mente du at det ikke var noe galt å ta seg nær av det? Hvis ja, så selvfølgelig er det ikke noe galt med det nei.

Vet ikke om det var du siktet til, men jeg gir det i alle fall et ærlig forsøk. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Jeg fikk d av en utenlandsk en da. Fordi jeg ikke ville prate på tlf da han prøvde og ringe og jeg sa jeg vil kun skrive. Er noen som ikke tåler avvisning i dette tilfellet. D svir litt men hev deg over d. Menn i 50 åra er ikke bestandig helt gode. De kan være frekke som faan for å stille seg selv i bedre lys. D sier mer om han enn deg dette.

D5568735-EAA1-43C1-95DF-A4303BFE7EF3.thumb.jpeg.1b4da138f70100f6f63e15c53c0012a3.jpeg989FC006-DE29-41AE-91A3-2F19534E825F.jpeg.dee98d9d92e8ebd066451a4010e12293.jpeg

Anonymkode: 6b23e...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tara,090 skrev:

Det du sier stemmer veldig, har en venninne som er mørkhudet, jeg ser hvordan de behandler henne fremfor meg og flere andre. De tror de kan si hva de vil, og de har en attitude som viser at de mener utlendinger er mindre verdt og verdiløse, og gir null respekt. Heldigvis er ikke alle slik. Alt i alt så er det bare en barnlig og unødvendig  oppførsel.

Ja, det var ikke meningen å sette alle i samme bås. Jeg kjenner jo mange som aldri kunne sagt noe slikt. Men er som deg helt enig i at det er både barnslig og unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der er jo rett og slett dum i hodet. Ingen oppegående mann ville lirt av seg sånne ugressord.

Anonymkode: 5f13b...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.11.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Han er 50 år, det sier seg selv hvorfor han er frekk. Både menn og damer i den alderen der og oppover er jævlig frekke mot folk. Tro meg, får selv daglig kjeft, dritstygge blikk og får høre hvor stygg jeg er og alt som er galt, tydeligvis fortjener jeg heller ikke sertifikatet av en gammel gal kjerring som sperrer veien for alminnelig trafikk og mener veien er privat og for fotgjengere, når det ikke står noe skilt om forbud mot kjøretøy osv. Har også kjent det stedet siden jeg var ungdom og hengt der mye. Hun sa også at jeg var stygg og gav seg ikke, pluss at venninna hennes viste oss fingeren. Tok tak i henne hardt og løftet henne, eneste som fikk henne til å skjerpe seg og flytte seg. Faen, skada møkka kjerring, håper ho lider nå. Møtt mange gamlinger i trafikken også som har prøvd å kjøre på meg og drepe meg og andre som jeg har sett, og de gamlingene titter stygt på alle andre og mener vi andre det er noe feil på og har gjort noe galt 🙄🙄

Anonymkode: 5c4db...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti for en drittsekk og for noen motbydelige snørrvalper som har sagt sånt til deg! Slik snakker ikke menn TS, dette er forvokste guttunger med store issues! 
Jeg lover deg at det ikke er DEG det er noe galt med og jeg er sikker på at du ser minst like bra ut som venninna di! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Vi er ikke alle slik heldigvis. Han skulle fått seg en skikkelig nesestyver! Ikke la det gå innpå deg. 

Du er et verdifullt menneske og er uerstattelig. Håper det går bedre med deg nå som det har gått litt tid. 

Klem.

Anonymkode: 52de2...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bruker som hadde mye slike problemer her for en stund siden. Blant annet at hun ble skjelt ut på en pub i England eller noe, nå er hun tydeligvis tilbake.

Anonymkode: f2324...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Det er jo fakta at TS har skrevet flere lignende innlegg om norske menn og stygge kommentarer. 

Anonymkode: 1a78b...08e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg klarte å legge det bak meg, men etter årevis med stygge kommentarer er jeg dsv psykisk ødelagt pga norske menn :( Virker som norske menn er ute etter at jeg skal ta livet mitt. Da blir de glade :( Hvordan går det an å være så slem? Jeg sier aldri stygge ting til folk. 

Anonymkode: 9eb68...871

Du er ikke alene. Jeg har en kusine som var mye penere enn meg da vi var unge og fikk høre det av en eldre mann at jeg ikke var halvparten så pen som henne....gjett om jeg ble såret og lei meg.

Anonymkode: 6fc9b...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.11.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Du må svare for deg!! Ikke la villt fremmede menn definere deg som person og påvirke ditt selvbilde. Si tilbake igjen at du ser nokså sliten ut du også. 

Folk som oppfordrer andre til selvmord må du bare slette deg fra.. ingen normale folk sier slik til andre. Du har vært maks uheldig og møtt idioter! 

Hev hodet og vær stolt over deg selv

Anonymkode: 76a4a...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dust kommentar, helt klart, men folk må seriøst slutte å gå helt i kjelleren av kommentarer som slenges ut for å såre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...