Gå til innhold

Fikk en utrolig stygg kommentar av en mann i natt, nå gråter jeg og er langt nede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er drittsekker!! Gi blaffen og legg det bak deg.

Anonymkode: 0d0a2...264

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir lei deg av dette, har de klart å oppnå det de vil. Det viktigste er ikke hva andre mener, men hva du mener selv. Ha litt selvtillit.

Anonymkode: 7220d...baf

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au! Ekstra vondt å bli sammenlignet med en venninne i tillegg! Men fyren   var tydeligvis ikke god og ute etter å lage kvalm. Han betyr INGENTING. Han kjenner ikke deg. 

Anonymkode: b7068...ed8

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du blir lei deg av dette, har de klart å oppnå det de vil. Det viktigste er ikke hva andre mener, men hva du mener selv. Ha litt selvtillit.

Anonymkode: 7220d...baf

Skulle ønske jeg klarte å legge det bak meg, men etter årevis med stygge kommentarer er jeg dsv psykisk ødelagt pga norske menn :( Virker som norske menn er ute etter at jeg skal ta livet mitt. Da blir de glade :( Hvordan går det an å være så slem? Jeg sier aldri stygge ting til folk. 

Anonymkode: 9eb68...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig ufint! Menn som sier slike ting har nok et problem med seg selv. Kanskje de trenger å trykker kvinner ned for å føle seg bra selv. Uansett er det skammelig oppførsel. 

Jeg håper du klarer å innse at det er de som har et problem, ikke du❤️ 

Anonymkode: 5f7fc...da6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jævlig drittsekk! Og ja, nordmenn er Skikkelig troll i fylla - som kompensasjon for at de er ryggradløse dritt når de er edru.

du kan trøste deg med at livet hans er nok forferdelig. Det beste du kan gjøre er å nyte DITT liv og gi F i andre.

Anonymkode: a65bb...413

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prøver seg sikkert på dette "sjekketrikset" hvor de fornærmer kvinnen og så skal liksom det føre til at kvinnen vil ha dem :dry: Skjønner det er hardt TS, men jeg er helt sikker på at du er en flott dame:) Om de jevnt over oppfører seg slik så er det nok ikke noen du ville assoiert deg med uansett, så good riddance!

Anonymkode: 21a85...209

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen med god selvtillit sier sånne ting til folk. De mannfolka er stusselige og vil bare ha en reaksjon og heve seg selv. Det er bare å ignorere sånt. Det finnes viktigere ting i livet å bry seg om enn en gammel, tilfeldig mann på gata, som tydeligvis ikke klarer å få seg dame heller.

Anonymkode: 7220d...baf

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bry deg om hva slike personer sier. Han virker helt sjuk hvis han tror at det er akseptabel oppførsel. Hvis det er sånn han er hele tiden, så vil han være ensom hele livet. Det er bare så mye drit man tåler fra folk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Norske menn"? Dette er da ikke et fenomen som bare er isolert til "Norske menn". Noen menn er slemme og voldelige, de fleste menn er ikke det. Du er vel hun samme som har angst for "Norske menn" og har opprettet en del tråder her om temaet? 

Anonymkode: 21a7d...241

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være denne mannen faktisk likte deg, men forsto at han ikke hadde sjans på deg, ikke alle menn som takler det, å da slenger de sånt. Alle mennesker set sliten ut innimellom, garantert venninne din også. Trøst deg med at folk som har behov for å si sånt til andre, har det som regel ikke så greit med seg selv.

Anonymkode: 78059...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en idiot! Jeg forstår godt at dette må være vondt å høre. I tillegg til latterlige kommentarer på dating sider. 
Jeg vil tro at slike mennesker er usikre på seg selv med manglende sosiale antenner.

Er det noe du ikke skal bry deg om, så er det slike mennesker. Det finnes slike mennesker overalt. Jeg ser dette ofte her på «kvinne»guiden også. 
Jeg er sikker på at det er mange som synes du er nydelig, og bare venter på å komme i kontakt med deg. Lykke til 💜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det TS forteller er ikke ok.
Hvis du ikke har noe annet å komme med enn et åndssvakt lite "ok?", kan du like gjerne drite i å kommentere.

Anonymkode: d166c...6db

Nei. Jeg syns deg høres ut som et troll. Hvis ikke er selvfølgelig synd at TS har opplevd å få slike kommentarer av menn. At de er norske spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 73725...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Jeg syns deg høres ut som et troll. Hvis ikke er selvfølgelig synd at TS har opplevd å få slike kommentarer av menn. At de er norske spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 73725...cea

Skulle likt å se en mann skrevet en tilsvarende tråd om norske kvinner...

Anonymkode: 8138e...513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å se en mann skrevet en tilsvarende tråd om norske kvinner...

Anonymkode: 8138e...513

Øhm ja..? Fått like mye oppmuntring han? 

Anonymkode: 73725...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...