Gå til innhold

Fikk en utrolig stygg kommentar av en mann i natt, nå gråter jeg og er langt nede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De prøver seg sikkert på dette "sjekketrikset" hvor de fornærmer kvinnen og så skal liksom det føre til at kvinnen vil ha dem :dry: Skjønner det er hardt TS, men jeg er helt sikker på at du er en flott dame:) Om de jevnt over oppfører seg slik så er det nok ikke noen du ville assoiert deg med uansett, så good riddance!

Anonymkode: 21a85...209

Jeg fikk høre noe lignende på tampen av en kveld ute på byen. Jeg ba han reise hjem og sove ut fylla så kanskje han var litt mer spiselig neste dag. Mange som er motbydelige ute på byen. 

Anonymkode: 33821...434

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Trøst deg med at det er ingen normale menneske som sier sånt til folk, så det er tydelig noe som feiler han.

Det er sant, og de tilfellene det har skjedd på byen så har det vært menn som er veldig fulle. Jeg drakk veldig lite i går, så jeg husker alt. 

Lurer sånn på, om menn opplever denne typen oppførsel fra kvinner? Og på f.eks Tinder. Er damer like frekke? Hadde vært interessant å høre fra menn. Jeg påstår ikke at damer er noen  uskyldige engler på noen måte, men jeg kjenner hvertfall ikke til at de oppfører seg like stygt mot folk. 

Eneste tilfellet jeg har hørt om er en blogger som var på fest og banket opp noen folk helt uprovosert. Det er like ille det. 

Anonymkode: 9eb68...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg klarte å legge det bak meg, men etter årevis med stygge kommentarer er jeg dsv psykisk ødelagt pga norske menn :( Virker som norske menn er ute etter at jeg skal ta livet mitt. Da blir de glade :( Hvordan går det an å være så slem? Jeg sier aldri stygge ting til folk. 

Anonymkode: 9eb68...871

Dette er ikke greit, men hva er det som gjør at du får så mye stygge kommentarer rundt om overalt, helt uavhengig av hverandre? Spør du folk hva de synes om deg, eller omgås du meget spesielle folk? Har aldri hørt noen si slikt til meg, eller noen jeg kjenner. Jeg var ikke særlig fin da jeg var yngre, og venninnene mine hadde menn rundt seg hele tiden, men det var aldri noen som sa direkte til meg at jeg var stygg?! 

Anonymkode: 47257...845

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke greit, men hva er det som gjør at du får så mye stygge kommentarer rundt om overalt, helt uavhengig av hverandre? Spør du folk hva de synes om deg, eller omgås du meget spesielle folk? Har aldri hørt noen si slikt til meg, eller noen jeg kjenner. Jeg var ikke særlig fin da jeg var yngre, og venninnene mine hadde menn rundt seg hele tiden, men det var aldri noen som sa direkte til meg at jeg var stygg?! 

Anonymkode: 47257...845

Dette lurer jeg også på

Anonymkode: 73725...cea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn på 50 år er utgått på dato og hva de sier har ingen verdi. Han var nok bare flau over sin egen aldringsprosess og forsøkte ta det ut på deg. 

Anonymkode: 3e093...d19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Hvis du opplever å ofte få kommentarer på at du ser gammel og sliten ut kan det vel hende du ser slik ut? 

En hårklipp, ny hårfarge, sminke og pene klør gjør underverker!

Anonymkode: 3a9d4...2e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn på 50 år er utgått på dato og hva de sier har ingen verdi. Han var nok bare flau over sin egen aldringsprosess og forsøkte ta det ut på deg. 

Så en ute på byen som sjekket opp en dame, lå ut om hvor deilig hun var og at han hadde så lyst på henne. Hun var en helt grei ordinær dame. Hun takket pent nei og gikk videre. Da sa mannen som var i 50 årene til sine kompiser. Jeg bare tullet hun var jo stygg som nøkken og rakket henne ned i dritten. Selv så han ikke ut! Han hadde ølmage og hentesveis. Fikk lyst å bare kline til han midt i panna. Men det hadde ikke vært verdt det. Men så onde er mange mennesker der ute. Så damer pass på hvilke menn dere har noe som helt kontakt med. Bli bedre kjent med de og gi de aldri sex før dere har blitt akkurat det. Dere luker da ut ekstrem mye menneskelig søppel. Beklager akkurat den ordbruken, men jeg mener det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

  Gjør meg vondt og trist å lese det du opplever. Slikt er uakseptabelt.. Du skriver "norske menn", da tror jeg du kanskje sier at du er etnisk minoritet?

Hva fikk denne mannen til å si noe slikt? Eller var det helt ut av det blå? Noen ganger skjer ting uprovosert, jeg forstår det.

Reagerer også på at du får stygge meldinger på tinder og sukker. Får du slike meldinger helt tilfeldig?

Noen sier dritt fordi de har det bedritent selv. Det er ingen unnskyldning, men kanskje en fattig trøst.

Du er ikke søppel. Du er deg og du er verdt. Husk nå det at ikke alle menn er slemme og vil deg vondt. Er gjerne vanskelig å tro nå, men prøv.

Endret av ntrane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er du med slike folk og på slike plasser? hvis er sammen med folk som ikke liker seg selv, så vil du oppleve å bli smittet av dem. logisk

Anonymkode: cb96b...7e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

De har ikke selvtillit i det hele tatt selv, de som sier sånt. De sier sånt til andre kun for å føle seg bedre selv en liten stund, helt til de ser seg i speilet igjen. Husk på det. Du kan jo bare si det til de som sier/skriver sånt til deg? Da har de nok ikke mye å si etterpå. 

Anonymkode: 2bc84...8dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, og de tilfellene det har skjedd på byen så har det vært menn som er veldig fulle. Jeg drakk veldig lite i går, så jeg husker alt. 

Lurer sånn på, om menn opplever denne typen oppførsel fra kvinner? Og på f.eks Tinder. Er damer like frekke? Hadde vært interessant å høre fra menn. Jeg påstår ikke at damer er noen  uskyldige engler på noen måte, men jeg kjenner hvertfall ikke til at de oppfører seg like stygt mot folk. 

Eneste tilfellet jeg har hørt om er en blogger som var på fest og banket opp noen folk helt uprovosert. Det er like ille det. 

Anonymkode: 9eb68...871

Drittsekker fins blant begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stygg kommentar. 

Men seriøst... I grøfta? Det er grenser for hvor skjør det er lov å være. Rist det av deg. 

Anonymkode: 96fbf...dfc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Om du bryr deg så mye om hva andre syns så tenker jeg at du bør få profesjonell hjelp slik at du lærer deg å reflektere over livet og andre mennesker. Ser du skriver at du "har gått til psykolog men det hjelper ikke", du burde prøve igjen. Norske menn er ikke så slemme, men de mennene som har vært slemme mot deg, er slemme. Klem. 

Anonymkode: 7bb1a...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du la vær å kommentere om du ikke har noe vettugt å komme med? Er du psykopat eller noe? Jeg bor i Norge og ja det er norske menn som elsker å være jævlige mot meg. Jeg er så DRITLEI. men du syns vold og drittslenging er ok? Hva slags barndom har du hatt som har blitt opplært til at slike holdninger er ok? 

Har vært gjennom selvmordsforsøk allerede pga dette her, og sånne stygge kommentarer fra folk som deg trigger dsv disse tankene. Ja jeg får hjelp men er utrolig langt nede nå. Helt ufattelig at du syns vold mot kvinner er greit. 

Og jeg vet det finnes snille norske menn, kjenner opptil flere. Jeg sier heller ikke at alle norske menn er slemme. men HVORFOR er det kun norske menn som har behov for å si så stygge ting til meg og sikkert flere andre og? Det må jo være noe med det norske samfunnet som gjør det? Dårlig oppdragelse eller noe. Jeg vet ikke. 

Anonymkode: 9eb68...871

Og hvor er du fra? 

Anonymkode: 3b373...173

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Først og fremst, slike kommentarer som du fikk er lavmål.

Men, hvorfor MÅ norske vinner være så generaliserende? Hva vil de oppnå?

Anonymkode: 8d2d3...eb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Den kommentaren sier ikke noe om deg, men han som sa det. Om han ikke liker ditt utseende er det hans problem, ikke ditt. Jeg vet ikke hvorfor noen menn sier sånt til deg, men normale folk sierikke sånne stygge ting til folk. Det er de som har problemet her. Husk også at vi lettere husker ufine ting folk sier til oss, enn alle gangene ingen sier noe slemt. ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg klarte å legge det bak meg, men etter årevis med stygge kommentarer er jeg dsv psykisk ødelagt pga norske menn :( Virker som norske menn er ute etter at jeg skal ta livet mitt. Da blir de glade :( Hvordan går det an å være så slem? Jeg sier aldri stygge ting til folk. 

Anonymkode: 9eb68...871

Er ikke bare norske menn som sier sånt, då jeg skjønner ikke helt hvorfor du setter norske menn i en sånn bås. 

 

Jeg kom tilbake til jobb etter en lengre periode vekk, og fikk en kommentar av en utanlandsk mann. "Oi, du har blitt kjukk! Ta vare på kroppen vettu, du er egentlig pen".... Jeg svarte bare at "ja, ikke alle er heldige meg intelligens og utseende, det et sikkert og visst!", også gikk jeg å gjøre noe annet.

At han er en idiot å ikke skjønner at det kanskje har skjedd noe da, siden jeg har blitt kjukk (lagt på meg 10 kg), å har vært vekk fra jobb en stund, Det er nå så. Men jeg legger ikke den over på alle utlendinger, å sier at "æsj, de er så kvalme og dumme alle sammen!". Så vennligst ikke gjør det med norske menn heller, er du grei. Diskriminering og forhåndsdømming pga rase, er like ille når det går ut over 'hvite' og. 

Anonymkode: 4e888...5e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skrivefeil i forrige innlegg, skriver fra mobil, men håper det var forståelig :)

 

Anonymkode: 4e888...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...