Gå til innhold

Fikk en utrolig stygg kommentar av en mann i natt, nå gråter jeg og er langt nede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hva er vold i dine øyne? 

Anonymkode: ce174...0f0

Det er ihvertfall ikke en sleiv kommentar fra en idiot på byen.

Anonymkode: 7ec0b...0ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen venninner i går og det var en mann der (ca 50 år) som sa til meg at jeg så gammal og sliten ut, mens venninna mi så ung og fresh ut. Han sa at det var synd på meg. Jeg sa at det ikke er greit å si sånt til folk. Nå gråter jeg og er helt fra meg :( 

Opplever dette ofte, fra norske menn. De er så ufattelig onde og slemme mot meg. På Tinder og Sukker fikk jeg jevnlig stygge meldinger om at jeg var søppel og burde ta selvmord. Jeg har gått til traumepsykolog pga dette men det hjelper ikke. Hvorfor MÅ norske menn være så slemme? Hva vil de oppnå? 

Anonymkode: 9eb68...871

Dette er på ingen måte fortjent, det er bare grusomt! Jeg syns du var svært modig som sa i fra til han at det ikke var greit! ❤Du er så mye verdt, og håper du snart tror på det selv også!❤Det er stor makt i ord, og det går begge veier. Skriv ned for deg selv hva du ønsker i en mann og andre rundt deg, samt noter alle dine egne positive egenskaper. Les dette, og noter positive hendeler i hverdagen. Gjør dette ofte/jevnlig, så ser du at positiv endring vil skje. Har hørt om flere som har gjort dette, samtlige har fått positiv endring i sitt liv.😊Verdt et forsøk? Vit uansett at det er ikke deg det er noe feil på, tvert imot!❤Og ts, jeg kjenner at jeg er svært nysgjerrig på hva din venninne sa/gjorde, når den bredkjeftet satte i gang? 

Endret av Lykkehjerte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo nettopp det jeg skriver.

Anonymkode: d166c...6db

Da er det jo en indikasjon på at det ikke kom godt nok frem da.

Beklager misforståelsen.

Anonymkode: 8d2d3...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig slemt sagt. Er det lov å spørre om alderen din TS?

Anonymkode: 8d9a2...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

sa til meg at jeg så gammal og sliten ut,

Beklager men denne komentaren fra en overstadig beruset mann bør du klare å ikke ta så tungt at du ligger tvikroket i krampegråt, før du drar ut på byen igjen.

*Det kan være at fargen på klærne dine gjør at ansiktet ditt mister gløden sin i det rare lyset som er på utesteder.* At sminken er fin i normalt lys men ikke til det på utestedet. * At utseendet ditt er preget av alt av traumer du har vært igjennom og at selvtilliten din er så lav.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Mt3 skrev:

Beklager men denne komentaren fra en overstadig beruset mann bør du klare å ikke ta så tungt at du ligger tvikroket i krampegråt, før du drar ut på byen igjen.

*Det kan være at fargen på klærne dine gjør at ansiktet ditt mister gløden sin i det rare lyset som er på utesteder.* At sminken er fin i normalt lys men ikke til det på utestedet. * At utseendet ditt er preget av alt av traumer du har vært igjennom og at selvtilliten din er så lav.

Lett å føle seg gammel når man er 35. Hvis TS er yngre enn det, har hun ingenting å frykte sånn sett. 

Anonymkode: 8d9a2...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett å føle seg gammel når man er 35. Hvis TS er yngre enn det, har hun ingenting å frykte sånn sett. 

Anonymkode: 8d9a2...529

35? Altså wtf.

Jeg er 25, så er 10 år fra 35.. og da er jeg gammel? Men det er jo bare 10 år ?

 

Min mor er 47 og ser ikke gammel ut, faktisk ikke en rynke engang. Når jeg var syk på mitt verste, så jeg ordentlig ''gammel'' ut. Da hadde jeg anemi og hadde ikke noe glød. Da var jeg i tenårene, men likevel så jeg gammel og sliten ut.

Anonymkode: 808d9...09c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok blitt gamle og bittre. Ikke noe tap at de ikke tenner på deg.

Kanskje du burde ha et clip back om at han er altfor gammel for deg, eller kall han bestefar eller noe. 

Anonymkode: 6b3b6...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Utrolig trist å høre. MEN, jeg vil at du ser ting i perspektiv, kanskje det kan hjelpe deg til å komme over den kommentaren. En gammel mann på en bar bruker tiden sin på å kommentere negativt på en yngre jente han ikke kjenner. Dette sier mer om han enn deg vel? Jeg tror også at dine tidligere opplevelser gjør at dette er ekstra sårbart for deg. Så dette kan du kanskje prate med noen om? Det ligger tydeligvis noe vondt under der... Håper det går bra :) 

 

Anonymkode: c533b...321

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en jævlig drittsekk! Og ja, nordmenn er Skikkelig troll i fylla - som kompensasjon for at de er ryggradløse dritt når de er edru.

du kan trøste deg med at livet hans er nok forferdelig. Det beste du kan gjøre er å nyte DITT liv og gi F i andre.

Anonymkode: a65bb...413

 Nordmenn er skikkelige troll overalt! Kommentarfelt, forum, Facebook og i fylla. Eneste gangene man ikke er troll er når man skal fremstå som perfekt. 

 

Anonymkode: d6a45...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du vet at du ikke takler slike (åndsvake) tilbakemeldinger på tinder, og må gå til traumepsykolog pga det..HVORFOR I ALL VERDEN BRUKER DU DENNE KANALEN?? 

Slett slett slett slett! 

Angående stakkaren du traff på byen; jeg tipper han ble desperat når ingen viste han interesse, og brukte den «svært intelligente» måten enkelte mener funker - psyk ned «offeret» slik at han/hun ser på det som en seier når manipulatoren snur tvert om og viser positiv interesse istedenfor. Det er faktiske enkelte som bruker dette som metode på sjekkeren, og det verste er at enkelte faller for det 😬 

Du må bli glad i deg selv før du kan bli glad i andre..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig uvanlig å si noe slikt til andre, dersom noen gjør det, er det de som oppfører seg som idioter.  Jeg har riktignok også fått slike kommentarer, men da etter å ha avvist uønskede tilnærminger og har ikke brydd meg stort - det er et større problem for idioter at de oppfører seg som idioter på byen og ikke mitt. 

Lær deg å vis fingeren til slikt og gå videre. 

Anonymkode: 12268...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det gjør skikkelig vondt😔. Var i USA for en del år siden. Gikk bortover gata med en venninne, da en en mann i en gjeng vi passerte pekte på venninna mi og sa: You’re hot!!! For så å peke på meg og si: You, not so much... De var en gjeng på 5-6 menn som alle begynte å le. For en stk usikker frøken var det nok til å ødelegge store deler av ferien. Dette er sikkert ti år siden, men stikker fremdeles i magen når jeg tenker på det. Noen er rett og slett bare slemme!😡

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Nordmenn er skikkelige troll overalt! 

Anonymkode: d6a45...963

Er du ikke norsk, siden du kommer med en sånn uttalelse?

Anonymkode: 8d2d3...eb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk også opplevd bare norske, eldre, menn som sier sånt rett ut. Menn av alle kulturer kan være sleskete og innpåslitne, men si stygge kommentarer er det bare norske som gjør. 

Har fått noen sånne selv, "du kunne vært fin, men nesa er skikkelig stygg" for eksempel. Av en som selv var uflidd, full og ikke noe prakteksemplar. 

 

Hva skal man gjøre liksom? Jeg sa bare at han var da ikke akkurat en blomst og dessuten like gammel som bestefar. Men ja, jeg husker jo det godt enda, leeeenge etterpå.

Anonymkode: aee16...a3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk også opplevd bare norske, eldre, menn som sier sånt rett ut. Menn av alle kulturer kan være sleskete og innpåslitne, men si stygge kommentarer er det bare norske som gjør. 

Har fått noen sånne selv, "du kunne vært fin, men nesa er skikkelig stygg" for eksempel. Av en som selv var uflidd, full og ikke noe prakteksemplar. 

 

Hva skal man gjøre liksom? Jeg sa bare at han var da ikke akkurat en blomst og dessuten like gammel som bestefar. Men ja, jeg husker jo det godt enda, leeeenge etterpå.

Anonymkode: aee16...a3f

Bare norske menn? Har du vært i utlandet noen gang 😂

Anonymkode: c537a...5c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

men si stygge kommentarer er det bare norske som gjør. 

Anonymkode: aee16...a3f

Wow, av 7,53 milliarder mennesker i verden, så er det KUN norske menn som kommer med slike kommentarer? Haha, priceless! 😂 

Anonymkode: 8d2d3...eb9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...