Ephemera Skrevet 15. september 2006 #3101 Del Skrevet 15. september 2006 Sniker meg inn i vorspielet deres med en Kose dere masse!! Klem fra Ephemera som sitter på jobb frem til kl. 20... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. september 2006 #3102 Del Skrevet 15. september 2006 Er krevende jobb, de pusher mye på salg. Å stå i ro bak disken er FY FY FYFYYYYYYYYY. Så det er trøkk hele tiden. Selg selg selg. Kjøper noen noe, skal du pushe med to ting til.... iiiiik!! ← ÅÅ,jeg kan nesten tippe hvor du jobber! God helg,Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. september 2006 #3103 Del Skrevet 15. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #3104 Del Skrevet 16. september 2006 Hallooo! Her er det en stund siden jeg har vært. *skamme seg* Gratulerer med første visdomstann-operasjon-ut! Håper du får en shmashing helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. september 2006 #3105 Del Skrevet 16. september 2006 ÅÅ,jeg kan nesten tippe hvor du jobber! ← Tenkte det samme. Kose seg i helga Sniglå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. september 2006 #3106 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jess! Gøy i går! Kort fortalt: Folk kom seint, men da kom plutselig alle på en gang. Masse folk. Masse musikk. Masse alkohol. Ingen glass knuste, men det smalt noe enormt inne på kjøkkenet på et tidspunt, lurer på om det var sjampis eller noe Alle rakk bussen, vaaaarmt i "Munnhulen". Leita etter Scully, men hm, fant henne ikke Dansidansi på dansegulvet med Ninakanin, hukket tak i en taxi og freste hjem igjen. Lagde toast. Sovna. I dag: formen på topp, har vært i byen og kost oss i finværet og kjøpt fire DVD'er som vi skal titte på i kveld sammen med hjemmelaget lasagne Endret 16. september 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. september 2006 #3107 Del Skrevet 16. september 2006 Kose deg i kveld da, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #3108 Del Skrevet 16. september 2006 kos dere!!!! unnskyld at jeg var i telefonen når dere gikk... men telefonsamtalen gikk kjempebra, pratet med M om det når jeg kom hjem, så alt er på det rene!! Praten var utrolig god, han var mottakelig og fornuftig, og jeg fikk sagt en del ting jeg har hatt lyst å si i laaaaaaang tid: "Ta deg sammen gutt!! Du er helt nydelig, og du skjuler det for alle!! Kutt UT!!!!!" "Så du mener det?" "jaaaaaaaaaaaaaaaaaah!" "Eg skal være alene eg, til eg dør!" "Hold kjeft. Vis folk hvem du er, du er for god til å sitte alene på en fredagskveld på denne måten. Bryr meg om deg vet du, knurr knurr!" En time med sånn Herlig!!! Du er best, love you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 16. september 2006 #3109 Del Skrevet 16. september 2006 Alle rakk bussen, vaaaarmt i "Munnhulen". Leita etter Scully, men hm, fant henne ikke Er det så rart da, jeg tør ikke snakke med deg i fylla igjen, er så flau over at jeg kjefta opp typen din sist (men koselig at du leita, var det noe spesielt eller? ) Hehe... Neida, tok bare en rolig kveld jeg. Utrolig sliten for tiden, propedeuten suger big time, og inføringsprøven stresser meg (enda ikke begynt skikkelig å lese, og prøven er på fredag!!! Kose deg i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #3110 Del Skrevet 16. september 2006 kjefta du på typen!? synd du ikke kom, hadde vært gøy å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 16. september 2006 #3111 Del Skrevet 16. september 2006 kjefta du på typen!? ← mhm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #3112 Del Skrevet 16. september 2006 mhm.... ← hva i alle dager sa du til han!? nå ble jeg nysgjerrig!!! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 16. september 2006 #3113 Del Skrevet 16. september 2006 hva i alle dager sa du til han!? nå ble jeg nysgjerrig!!! haha! ← hehe.. mener å huske det var noe om at han hadde dratt på jobbreise uten å etterlate mat eller penger, og at det var utrolig uansvarlig gjort.. stakkar sniglå måtte sulte heeeeele helga (sikkert litt overdrevet - det skjer alltid når jeg skal gjenfortelle ting ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #3114 Del Skrevet 16. september 2006 hehe.. mener å huske det var noe om at han hadde dratt på jobbreise uten å etterlate mat eller penger, og at det var utrolig uansvarlig gjort.. stakkar sniglå måtte sulte heeeeele helga (sikkert litt overdrevet - det skjer alltid når jeg skal gjenfortelle ting ) ← Åja den helga deeeeer, husker den! Hehe, til hans forsvar så er han utrolig distrè! Det var nok ikke gjort med vilje. Men kjipt du ikke kom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. september 2006 #3115 Del Skrevet 16. september 2006 Det var jo bare morsomt! Han kunne ikke skjønne hvordan en person som han aldri hadde møtt visste om det! Men jo, jeg skulle finne deg for å fortelle at du må starte KG-dagbok sånn at jeg kan snike litt på deg også!! Og propedeuten suger ja, I know, men hold ut!! Det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. september 2006 #3116 Del Skrevet 17. september 2006 Nå har vi lagt "laffler" Planen var egentlig å bruke kulturmelken før den gikk ut på dato til å lage lapper med. Men så var jeg tom for natron. Sååå da tenkte jeg å lage vaffler. Men så var jeg "tom" for vaffeljern (eller, har jo aldri hatt vaffeljern da, men kunne godt hatt et i dag liksom) Så da ble det vaffler i lappeformat Smaker vafler, men ser ut som lapper= laffler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. september 2006 #3117 Del Skrevet 17. september 2006 jeg tror jeg elsker laffler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #3118 Del Skrevet 17. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. september 2006 #3119 Del Skrevet 18. september 2006 Herlighet, skrives det vafler eller vaffler? Kom plutselig på det, en eller to f'er? Men det spiller ingen rolle da, for lafler/laffler er jo en heeelt ny art At administrasjonen på skolen bestemte seg for å finne opp mandagsfri for meg er jo bare helt genialt! Skal bare en liten tur på skolen for å få med meg en forelesning, og ringe noen pasienter i dag. Har hatt en deilig helg! Lørdag og søndag var skikkelig slappingsdager, det trengtes siden så og si hele sommeren har gått med til besøk av familie. Koselig det altså, men det blir aldri helt det samme som å være alene, hjemme i sin egen stue. Og i går surfa vi på nett nesten hele dagen sammen i den evige boligjakten... Har jo tidligere proklamert at vi MÅ ha en plass å bo der kattene kan slippes ut, men etter vi kom opp igjen til Bergen har det gått forbausende bra! Tommy maser faktisk mindre her hvor han ikke kan gå ut, enn han gjorde i Sandnes hvor han fikk gå ut så og si hele tiden. Og det virker som om de har det greit, så kanskje det ikke er så ille å være innekatter likevel? Så lenge de har hverandre liksom? Vi må se det an litt da, er jo litt tidlig å si enda. Men derfor lurer vi litt på leiligheter og sånnt da, at vi kan begynne med det, for så å heller spare sammen til et drømmehus etter at jeg har fått etablert meg med fast inntekt og sånnt Jess, frokost? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #3120 Del Skrevet 18. september 2006 Vafler. *bedreviter* Innom og leser om livet ditt. Er ellers KG-lei, så jeg skriver lite. Men jeg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg