Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Da de to små kom hylende og skrikende inn i stua, løp etter to vettskremte katter, hoppa på ryggen til sambo, spiste kjeks til det tøyt ut ørene og snotten rant i en fin bekk ned over leppa, da sluttet raslingen gitt! Mon tro om de kanskje frøys ? Eggstokkene altså :ler:

:grine2: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg har forresten to skjønne puser, for dere som ikke har fått det med seg :tunge1:

De har fått seg et nytt morgen-ritual!

Når jeg setter meg på do, kommer de begge tassende inn på badet, tar sats og hopper opp i vasken. Begge to. Så må jeg fint skru på vannet, og Theo drikker vannet der det treffer vasken, men Tommy drikker fra strålen. Og da skvetter det vann ut over hele Theo, så når de er ferdige sitter Tommy og vasker Theo på hodet :ler:

:hjerte:

*har glemt å spise lunsj i dag* :klaske:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bare jeg som måtte holde igjen latteren da vi hadde forelesning i går om cyster i kjeven, foreleseren sa at vi skulle gå systematisk gjennom de forskjellige cystetypene.

:hoho:

Er dårlig humor arvelig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, kjenner jeg begynner å bli syk. Er litt sånn småkremten i halsen og begynner å bli snuete. :forvirret:

Håper og krysser fingrene for at det går over :smile:

Hadde sambo i stolen i dag tidlig, etter han trakk visdomstennene sine har han skylt med corsodyl som igjen har gitt mifarging. Det måtte pusses bort med pimpstein. Så fikk jeg tatt litt tannstein og lagt på masse fluor. Det lønner seg å ha en tannlegestudent som samboer asså! :ler:

Planen var egentlig å trene i dag, men i og med jeg kjenner jeg er noe redusert i kroppen blir jeg heller hjemme for å lese litt artikler til prosjektoppgaven tror jeg.

Plan.

:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren din er heldig som har egen tannlege! Burde egentlig hatt en tannlege / tannlegestudent som samboer jeg også, for jeg har ikke vært til tannlegen på 2 år eller noe sånt... :forvirret:

Håper formen blir bedre! *krysse fingrene*

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æshj, biller og larver og sånnt gushj er så ekkeeeelt!! Men likevel ble jeg sittende å se på det programmet på nrk, blir så fasinert over programlederne i sånn type programmer. At det går an å bli så utrolig engasjert og opphisset over sånnt!

Se denne larven svømmer rundt i en sirkel i vannoverflaten!! Oi! Der laget den et HULL i stået dere, nå gjelder det å følge med...DER!! Der la den egget INNI STÅET!! Wooha!!

:lol:

Jaja, jeg er vel ikke bedre selv når det kommer til tenner :ler:

Ja, tviler på at sambo hadde hatt så flotte tenner hvis det ikke var for meg @nea, det er jeg som styrer det meste. Tror han syns det er greit jeg, la hele sjebnen til tennene hvile i mine hender. Han har bedre tenner en meg, for jeg har jo ikke tid til å sjekke mine så ofte.

Men så er jo tannleger immune mot hull i tennene :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg liker ikke slike forandringer i begynnelsen! :sur: Synes den menyen på venstresiden tok for stor plass... Blir vel fort vant til det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en mail med en vits i lys av kvinnedagen....

Da Gud hadde skapt Adam og Eva sa han :

"Jeg har to gaver igjen , kunsten å stå og tisse og..."..."den vil jeg ha " avbrøt Adam.

Eva nikket og Adam fikk gaven...

Adam ropte og skrek av fryd , løp rundt i Edens Hage , tisset opp og ned trærne , løp langs stranden og tisset mønster i sanden....

Gud og Eva betraktet den glade mannen og Eva spurte "Hva er den andre gaven ?

" Gud svarte: " Hjernen Eva...hjernen ... "

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...