Gå til innhold

~Sneglehuset~

Fremhevede innlegg

Skrevet
Huff, føler meg plutselig litt tragisk...Sitter her og drikker vin, trykker på vis nye innlegg hele tiden og synger for full hals til radioen ...:rodme:

Du har det jo ikke mer moro enn du har det med deg selv... liksom :klø:

Nye innlegg er jo nye ting i livet ditt akkurat i kveld... :sjenert:

Bare kos deg og syng og drikk vin, du :) Synes jeg ser deg... Minner meg om et par ganger jeg satt hjemme og drakk vin før jeg dro til byen og møtte venner, isteden for å dra på vorspiel som var langt unna og sånn. Ble full og hadde discotek på stua for meg selv :rodme:

:grine2:

:enig::enig::enig: Danser litt sammen med Sniglå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Ikke sett den videoen jeg, nei, men jeg HAR sett de reklamene, og jeg blir helt :kvalm: - både av heéle kroppeén og av de grimasene de gjør når de står og gnir valkene sine...

Skrevet

Og så vil jeg ha denne knotten her... :hjerte:

Jeg kommer sikkert til å bli en sånn "kattedame" når jeg blir gammel. Dame med masse katter som aldri går ut av huset og bare forguder kattene sine.

:hoho:

Skrevet

Bare kos deg og syng og drikk vin, du :) Synes jeg ser deg... Minner meg om et par ganger jeg satt hjemme og drakk vin før jeg dro til byen og møtte venner, isteden for å dra på vorspiel som var langt unna og sånn. Ble full og hadde discotek på stua for meg selv :rodme:

:kose:

Skrevet
de grimasene de gjør når de står og gnir valkene sine...

Sniglå: jeg har sett den videoen, det var en link her for en tid siden. Jeg synes den var oppskrytt. Morsom video ja -men tråden på KG skrøt sånn av at hun gjorde narr av bimboene -men hun spiller jo like mye på sex i videoen sin hun også. Vinninga opp i spinninga osv. Men den er morsom ja. ;)

Skrevet

Lager de grimaser når de ikke behandler heleee kroppeeen?

Det har jeg ikke lagt merke til, skal skjerpe sansene neste gang den kommer på TV :ler:

Skrevet

Ikke den svarte der, men den andre!

Syns du den var stygg?

:ler:

Sånn er det med orientalere, enten elsker du de eller så kan du ikke fordra de. Samboer faller desverre i den siste "kattegorien" :forvirret:

Skrevet

Jeg liker sånne pusekatter med maaaaaaassssse pels på!! Sånne sure perserkatter som ser ut som de har kræsja med ansiktet først...

Men jeg er allergisk :tristbla:

Hadde det ikke vært for det, skulle jeg hatt en lysebrun langhåret perser med gullsmykke rundt halsen. :hjerte:

Skrevet
Og så vil jeg ha denne knotten her... :hjerte:

Sånn vil jeg også haaaa!!! :sur: Hvordan kunne jeg havne med en allergisk fyr? Hund er bra, men katt er best (det går greit å si det så lenge hunden sover). :ler:

Skrevet (endret)

Hadde det ikke vært for en steilende samboer som syns at orientalerene ser helt aliens ut hadde Theo mest sannsynligvis vært en orientaler, kanskje en langhåret en :hjerte:

Persere har jeg aldri hatt sansen for. Chinchilla-perser til nøds, for de er ikke sååå flattrykte.

Tror kanskje trenden med så flate neser som mulig er i ferd med å snu (bokstavelig talt :ler:). På det verste hørte jeg om persere som hadde innovernese, slik at de måtte mates for hånd, fordi de klarte ikke spise selv fra matskåla!! :overrasket:

Endret av Sniglå
Skrevet
:Hehe:

:bukke:

Burde bli standup komiker du. :sjarmor: Jeg hadde ihvertfall kommet for å se på!

Skrevet

:hoho:

Eeeh, tror heller jeg hadde fått tomater og andre diverse grønnsaker i fleisen da.

Ninakanin er en bedre kandidat til det ;)

Skrevet

Hadde da passet meg helt fint å mate pusekatten min for hånd... :sjenert:

Mulig jeg trenger en baby, ja...

Skrevet
Se her, Sniglå, her kan du shoppe 24/7:

http://shoppingmall.no/shop/

Husk å skru opp lyden!

Ooouh!!

Hadde jeg bare hatt penger å shoppe for :sur:

Vil ha en ny bukse snart, Replay hadde mange fine så det ut til, OG 36 i lengde! :hoppe:

Skrevet
Hadde da passet meg helt fint å mate pusekatten min for hånd...  :sjenert:

Mulig jeg trenger en baby, ja...

Ååå! :kose: Her er det en frøken Babysyk ja ;)

Blir ikke så mye katt igjen hvis den må mates spør du meg...

Bra du ikke er på barneklinikken sammen med meg, kjenner det rasler litt i eggstokkene jeg også når disse småfolkene tasser frem og tilbake der :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...