Gå til innhold

~Sneglehuset~

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe:

Hvitvin og nussing på meg! Gleder meg til i kveld!!

:grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Jeg heter visst Kristin i dagboka til Ninakanin på radioen!!

Skrevet

Hei, Kristin! :ler:

Liker bedre det ordentlige jeg. Kler deg så godt. ;)

Skrevet

:klø:

Jeg så Hannen var her, og det var prikker under navnet, men har hun lagt igjen noen spor?

Har hun moderert meg en eller annen plass?! :overrasket:

Skrevet

Tror nok hun bare lusket og oppdaterte seg på ditt liv og levnet. ;)

Sniglå litt paranoid i dag? :tunge1:

Skrevet

Skjønner dette! :ler:

Hva driver pusefantene på med nå da? Min er slapp i skrotten og ligger og slenger her og der. ;)

Skrevet
:klø:

Jeg så Hannen var her, og det var prikker under navnet, men har hun lagt igjen noen spor?

Har hun moderert meg en eller annen plass?!  :overrasket:

Hun har vært i min dagbok også, og moderert på flere sider bakover. :forvirret:

Skrevet

Hm! Da må jeg undersøke litt senere, se hva i alle dager hun kan finne på å modde!

Pusekattene ligger lettere henslengt på baderomsgulvet og snorker. Godt og varmt med varmekabler, skjønner dere ;)

To trøtte tryner:

:ler:

post-6726-1140873888_thumb.jpg

Skrevet
Hun har vært i min dagbok også, og moderert på flere sider bakover.  :forvirret:

Kan de moderere i dabøkene også? :overrasket: De er jo "våre", private.. hmm...

Lurer på om jeg har blitt moddet?

Skrevet

Jeg husker jeg så... når de søkte etter nye moderatorer... at de trengte noen som var glad i å lese dagbøker osv.

:overrasket:

Lurer på om noe er fjernet fra min dagbok... Kan da ikke være noe særlig å fjerne i dagbøkene våre??

Skrevet

Det var det jeg også tenkte. Jeg er ikke akkurat typen som slenger dritt. Det er ikke de som besøker meg i boka mi heller, så hva kan det evt. da være som kan moddes?

Skrevet

Jeg har sett de har slettet ting som folk har kopiert over i dagbøkene sine. Dikt og sånne ting...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...