Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeei! Kollektiv sniking på gang her?!?!

:ler:

Og forresten!

MrLee med Kyllingsmak?!?! Vor ar den shjylling? Vor er den smak, mistaaaa?!

:riste:

Heia Tufte!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det ække mye shjylling eller kyllingsmak på de. Heller ikke kjøttsmaken smaker kjøtt...eller schjøtt av for den saks skyld. ;) Chilien er god. Smaker litt av den. :smilbla:

Og så har du de jallanudlene. Av typen Yum Yum. De smaker. Synd det er noe i de som jeg er allergisk mot. Sprekker nemlig opp på leppene av den. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer den energien din. Lange dager på universitetet, og så spretter du på trening etterpå. Jeg orker bare ikke trene jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Sniglå!!

Du er ei skjønn jente!

Jeg setter så pris på at du stikker innom dagboka mi.Og selv om jeg er på et helt annet sted i livet enn deg, så har du nå alltid gode ord og en klem til meg likevel.

Man må ikke alltid ha opplevd det samme eller være på samme sted i livet for å forstå... Takk for at du finnes på KG! :klem:

Xavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Gjort noe spennende i dag? Noe tannstein på lur? ;) Hmm.. hva gjør dere hvis tenner faller av på gebiss, og hvilken måte er det best å gjøre dem ren på? Liksom..hvis du orker å svare da :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Først så MÅ jeg bare fortelle om skjønne sambo!

Han snakket med en kompis på telefonen, og de oppdaterte hverandre på løst og fast. Når jeg spør etterpå om det var noe nytt så sier han: Jo, de hadde en rottweiler, de måtte gjøre noe med den, husker ikke hva det het....JO! De måtte tupere halen!

TUPPERE halen? På en rottis?!?!

:hoho:

KUPERE mener du vel lille venn!!

Åhaha, den var gull...fikk noen rare bilder i hodet ja! :ler:

(uff, ble plutselig så usikker på hvor mange p'er som skulle være i de to ordene! :klø:)

Uff, jeg våkna nettopp. Sovna visst litt. uups!

Er det ikke noe sånn som sier at dersom du ikke har sovet nok så tilsvarer det så og så mye i promlille?

I såfall har jeg borret med promille i dag...:sjenert:

Jeg var bare helt sykt trøtt i dag, så det var godt å sove litt nå. Men jeg missa jo Ikea. Skulle jo liksom ut dit for å kjøpe stoff til å lage burpynt. Pytt pytt. Får ta det i morgen.

Men, utenom "promillen" min så gikk dagen i dag greit. Hadde bare to pasienter og de dukket opp og jeg fikk gjort mitt :smile:

Kaffiiiiiii...... :sprettoy:

Xavia: Det er nå du som er god! Jeg vet ikke hvorfor men dagboka di har gjort skikkelig inntrykk på meg. Du skriver alt så kort og greit. Sånn er det, liksom. Og det er ikke vanskelig å se at du er ei tøff dame ;) Håper jeg kan bli like tøff som deg en dag :blomst:

Lille Ballerina: Noe spennende? Tjaaa...Tok ikke så masse tannstein i dag, bare litt mens jeg venta på hjelp :ler:

Tenner som faller av i gebisset...hmmm...Jeg vet jeg har lært det en gang :ler:

Men vi gjør noe rart for å feste de igjen! (Kjempebra svar ikke sant? :grine2: )

Beste måten å gjøre den ren på er å bruke god tid på å børste innsiden av gebisset, trenger ikke tannkrem eller noe, men bruke ca et minutt på hver protese. Og så skal de ikke ligge i et glass vann om natta, de skal ligge tørt. Sånn at evt rester av sopp ikke blomstrer ;)

Arkana: Energien min er så som så, har oftere dager som dette, hvor jeg bare faller sammen altså! Men trening er alltid verst i starten, de par tre første gangene. Men du får faktisk mer energi av å trene altså! ;)

Jeg misunner energien din til å lage bunnsolide middager hver dag, så det så! :ler:

Nå trengs det kaffipåfyll, så må kattene dusjes.

Wish me luck...... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK! Nå ble jeg mangt klokere, og jeg tar med meg noe nytt å innføre på jobb :sjarmor: Elsker å komme med slike ting til sure/inngarva/"jeg vet alt bedre enn deg" hjelpepleiere.. Mohahhaa :grine2:

Mannfolk er merkelige dyr ja.. Kan ofte være verdt mye å overhøre samtaler mellom dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuperer halen? Har vovven brukket den, eller fått en infeksjon eller noe? :tristbla: Mener å huske at det er forbudt å kupere haler på vovver i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuperer halen? Har vovven brukket den, eller fått en infeksjon eller noe? :tristbla: Mener å huske at det er forbudt å kupere haler på vovver i Norge.

Ja vet ikke hvorfor, men det var ikke fordi det var fint eller noe altså!

Var bare så morsom å se for seg en bustete haletupp på en Rottis liksom, siden han sa tupert i stedet for kupert...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

fniiiis!!! haha, venninna mi har en rottweiler, og nå så jeg for meg den med tupert hale! :ler:

god han der samboeren din altså!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Når skal du slutte å være så utrolig beskjeden og innse at du er noe av det mest koseligste og mest poppis'e som finnes her på KG, din treige snegleknott... Millioner av hilsener til dge hver eneste dag!!!! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioi! :sjenert:

:klem: til alle sammen!

Jeg drakk jo så masse kaffi i går kveld, sånn i syv åtte-tiden. Så våkna jeg aldri jo! Lille Ballerina, sykepleieren min, fortalte at dette var heeeelt normalt, at disse søvnhormonene mine overstyrte koffeinmolekylene mine. :sur:

Men så, halv elleve-elleve. DA våkna jeg da! Haha! Sambo gikk og la seg, han skulle ha blekeskinnen på for siste gang i natt, så han ville jo bare sove. Stakkars. Plappra hull i hodet på han, jeg hadde jo en sinnsyk energi! Og hver gang han skulle si noe, så bare lo jeg, før han høres så teit ut. lager rare s-lyder, akkurat som om han mangler fremtennene, på grunn av blekeskinnen da! :ler:

Og plutselig så hører vi: DIIING!! Fire-database has been updated. I et sinnsykt volum med en sånn datamannmaskinstemme (fint ord jah!) fra stua! Sambo har fått seg pc i stua ( :roll: ), så hadde han ikke slått av, så plutselig fant maskinen ut at den skulle oppdatere noe drit.

Så spøkte vi med at det var samme lyden jeg lagte når jeg drakk kaffi: DIIING! Energy-level has been updated. :icon_lol:

Tok lang tid før jeg sovna ja...:sjenert:

Og når jeg stod opp i dag, stod det en mann rett utenfor stuevinduet vårt på en lift og "lata som" han ikke kikket inn. :ler:

Kattene er så flinke atte når de blir dusja. De stoler på meg, og står bare der. De vet at det ikke er farlig, så da går det greit.

Har egentlig fri i dag til kl 12, men må jobbe med en sånn teit oppgave, så skal møte de andre klokka ni. Hmpf. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen flinke pusefanter du har! :smilbla: Her i gården er det en kamp når pus skal vaskes. Han hyler, skriker, åler seg vekk og bærer seg. Og siden man ikke vil at pappa (sambo) skal bli upopulær siden det er han som har hatt pusen siden han var en bitteliten pusefant, så er det meg som må leke slem mamma som skal torturere pusen med vann. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trust me, I`m a nurse :ler: Den kan jeg utnytte grovt ja! Tipper han karen på liften utenfor vinduet håpet på noe mer jeg :sjarmor:

Nå er det snart riverdancekurs her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...