Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #762 Skrevet 30. september 2005 Nydelig jakke! Og for en pris da! Da måtte du jo kjøpe den, enten du likte den eller ikke Salg er best i verden, er ofte da man finner gullkorn
Fauna Skrevet 30. september 2005 #764 Skrevet 30. september 2005 Bare innom for å ønske deg en god helg!! Må kose deg masse med sambo
@lfa Skrevet 30. september 2005 #765 Skrevet 30. september 2005 Kjempekul jakke! Og 2000 i avslag, da! Man går jo ikke forbi noe sånt...
Gjest seroxata Skrevet 30. september 2005 #766 Skrevet 30. september 2005 den fine jakka til 200 ????? der snakker vi kupp altså!!!! Jaah, en snik legger igjen spor her altså, lurer på hvem det er Have a nice weekend, babe!!
Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #767 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Takk for hilsener Saeria, Xavia, Lille Ballerina, @lfa, Seroxata ( ) og Fauna! Bra dere likte jakken, though dere hadde sikkert ikke turt å si noe dersom dere ikke likte den Neida, det er sant som Ballerinaen sier, avslaget i seg selv gjorde at jeg nesten måtte kjøpe den uansett! Og så var det ekstra gøy siden jeg har leita så lenge etter jakke uten hell, så gårjeg inn dit og på det første stativet henger jakka mi! Nå drikkes det kaffe, og det surfes på KG, og et halvsekt brød står i ovnen for å bli helstekt Det ble en "tidlig kveld" i går, og vi sov lenge i dag. Deilig! (det å sove lenge altså...eller, begge deler, haha! ) Nå er også den nye msn-versjonen lasta ned! Noen av dere godjenter som vil være venn med meg....? Endret 1. oktober 2005 av Sniglå
Gjest Xavia Skrevet 1. oktober 2005 #768 Skrevet 1. oktober 2005 Takk for hilsener Saeria, Xavia, Lille Ballerina, @lfa, Nå er også den nye msn-versjonen lasta ned! Noen av dere godjenter som vil være venn med meg....? ← *Rekker opp hånda!*
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. oktober 2005 #769 Skrevet 1. oktober 2005 Er innom og smugleser litt eg
Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #772 Skrevet 1. oktober 2005 Så gøy! Og kjempegøy med sniklesere som står frem, du er velkommen Da var treningen overstått, spiste kanskje litt lite til frokost, så plutselig gikk jeg tom for energi på mølla. Så det ble bare 4km, i stedet for de planlagte 5. Men så ble det litt styrke i tillegg, det må til det også av og til. Etterpå handlet vi mat, og så var vi på et plantesenter, vi må friske opp plantene våre litt....Men du og du, jeg var ikke klar over hvor mye tøffe ting det finnes egentlig! Jeg kunne kjøpt hele butikken! De hadde jo appelsintre, tomatplante, paprikaplante, kaffeplante, peanøttplante og ju neim it!! Ende opp med peanøttplanten da...For det var litt morsomt siden kjælenavnet på sambo av og til er peanøtten! Husker ikke hvorfor det ble sånn, men men, han er iallfall peanøtten min. Når han ringer på mobilen så lyser det opp peanøtten! Men nå skal jeg jumpe i dusjen! :smile:
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #773 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Skjønne kallenavnet! Her i gården er det mannelusken som gjelder. Endret 1. oktober 2005 av Saeria
Gjest Bellatrix Skrevet 1. oktober 2005 #774 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har mange kallenavn på mannen, Lurngen min, raringen min, goingen min og tøysekoppen min. alt etter anledningen.
Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #775 Skrevet 1. oktober 2005 Mannelusken var jo skikkelig sånn kosekos-navn! Heia Fighter! Kjekt å se deg her inne :smile: Det går i mange andre kallenavn her også, som du sier, det kommer helt an på situasjonen Sambo ligger nå i dette øyeblikk og slapper av, så da hiver jeg meg over KG med en gang! Senere skal vi lage pizza (jaaa, littegranne påvirket av Xavia, men vi skal holde oss borte fra Jalapenosene. Eller jalla-penis som vi kaller det ) Ellers skal vi nok bare ha en rolig kveld, slik som i går
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #776 Skrevet 1. oktober 2005 Blir nok rolig kveld hos oss også. Har grådig lyst på pannekaker i dag, så da må det handles egg, melk, bacon og poteter. Jeg kan nemlig ikke ha pannekaker uten poteter! Ellers skal vi vel rydde litt...kjeeeeedeeliiiiiig!
Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #777 Skrevet 1. oktober 2005 Blir nok rolig kveld hos oss også. Har grådig lyst på pannekaker i dag, så da må det handles egg, melk, bacon og poteter. Jeg kan nemlig ikke ha pannekaker uten poteter! Ellers skal vi vel rydde litt...kjeeeeedeeliiiiiig! ← Pannekaker og poteter?? Den var ny! Jeg handlet inn til å lage lapper i morgen, har en sånn takke-ting som jeg bare legger rett på steikeplata, kjempegrei Så i morgen blir det lapper og smør, kanskje sambo vil ha syltetøy. Men ingen poteter! Og så den peanøttplanten...Den er jo geniaaal! For nå kan vi få oss en elefant, for nå har vi jo fôret i boks! (Ja, Sneglen har noen rare ideer og teit humor av og til....) Kanskje litt mat i kroppen er tingen, så dere slipper den teite humoren min som dukker opp når jeg er sulten!
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #778 Skrevet 1. oktober 2005 En elefant i kåken hadde gjort seg, ja. Sikker på at ikke pusefantene hadde blitt en smule sjalu? Poteter og pannekaker er faktisk supernam! Du legger en pannekakis på tallerkenen, har en liten potet i biter oppå i en stripe langs midten. Deretter topper du potetbitene med stekt bacon og gjerne litt baconfett/stekesjy, og legger en god stripe med blåbærsyltis oppå der igjen. Rull sammen og spis. (Med kniv og gaffel) Og jeg liker den teite humoren din som popper frem når du er sulten....men du må da ikke sulte deg for meg, altså. Du blir nok sulten igjen ved andre anledninger også.
Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #779 Skrevet 1. oktober 2005 Og jeg liker den teite humoren din som popper frem når du er sulten....men du må da ikke sulte deg for meg, altså. Du blir nok sulten igjen ved andre anledninger også. ← Nå har jeg spist et eple da...Så nå er jeg kanskje bare litt eplekjekk
Ephemera Skrevet 1. oktober 2005 #780 Skrevet 1. oktober 2005 Er bare innom og snikleser litt jeg også...
Fremhevede innlegg