Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #781 Skrevet 1. oktober 2005 Og forresten: En elefant i kåken hadde gjort seg, ja. Sikker på at ikke pusefantene hadde blitt en smule sjalu? ← Sjalu? Næh, de kan jo få peanøtter de også! Hei Ephemera! Er det den store snikleser-stå-frem-dagen i dag? Velkommen skal du også være! Og jeg har sikkert sagt det før, men jeg eeelsker den avataren din!
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #782 Skrevet 1. oktober 2005 Nå har jeg spist et eple da...Så nå er jeg kanskje bare litt eplekjekk ← og...du får håpe pusefantene liker nøtter, da.
Arkana Skrevet 1. oktober 2005 #783 Skrevet 1. oktober 2005 Bare kommer for å hoppe litt i dagboken din! God lørdag! :-D
@lfa Skrevet 1. oktober 2005 #784 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har også lyst på en elefant... og en sjiraff...! Men jeg får vel bare nøye meg med h@nnsauen...
Lille Ballerina Skrevet 1. oktober 2005 #785 Skrevet 1. oktober 2005 God lørdagskveld vesle snegle Håper du og mannen koser dere masse masse. Vi skal spise snart
Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #786 Skrevet 1. oktober 2005 Ett to ett to ett to, Arkana! @lfa: "schjiraffer" er dødskule! Skulle gjerne hatt en sånnen også, men da må jeg skjære hull i taket, og det tror jeg ikke dama over oss hadde likt noe særlig...Men du! kanskje vi kan ha en liten en sammen i den derre nye leiligheten din? Der var det jo forholdsvis god plass;) Lille ballerina: Kose dere masse dere også Flink du er på jobb forresten! Nå har vi sett to filmer, den ene var så som så. Husker ikke hva den heter en gang, den andre var mer slik jeg liker, en skikkelig Sci-fi. Final cut med Robin Williams. Knallbra! Nå tar vi vel snart kvelden tenker jeg Det samme med pusedattene, de har vært sløve i hele dag...Omtrent som dette her : Natti natti nattiii!!
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #787 Skrevet 1. oktober 2005 De eeeeeer så skjøøøøønne de pusefantene dine! Natti, Sniglå!
@lfa Skrevet 1. oktober 2005 #788 Skrevet 1. oktober 2005 *Drømme* Den som kunne vært en pusekatt og ligget og koooost hele dagen... Hvis jeg hadde vært pus, ville jeg helt klart bodd hos Sniglå! :icon_razz: Vi kan godt ha en "schjiraff" på deling i den nye leilligheten, om ikke den får plass inne, så kan den jo være på taket. Jeg likte også Final Cut, selv om jeg helst assosierer Robin Williams med latter og humor. Nattinatti!
Sniglå Skrevet 2. oktober 2005 #789 Skrevet 2. oktober 2005 Pusene er skjønne ja, men de kan være litt skumle også av og til...Eller, så ikke Tommy litt skummel ut på det nye signaturbildet mitt? ....Litt hvertfall...? Så langt har vi bare sløvet i dag også, for en helg! Vi har så og si ikke gjort noen verdens ting hele helga!! Vi vurderer om vi skal trene litt i dag, men det er en fortløpende (*duh*) vurdering, så vi får se. Vi skal snart få nye vinduer her i blokka, så om et par dager er det vår tur, så vi har måttet skru ned blomsterbrettet og gardiner og slikt. Og flyttet sofaen. (Noe kattene forresten synes var stas! SE! Sofaen står midt i stua! Wuhu!! ) Og så har vi vasket litt tøy. Tja. Ikke så mye mer! Haha! Og det er utrolig deilig! Og så fikk jeg snakket litt med Xavia på msn! Kjempekoselig dame Ha en forsatt god søndag pipels!
Sniglå Skrevet 2. oktober 2005 #790 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) I dag har jeg nesten vært en sånn gammeldags husmor! Laget kjøttkaker til middag, sov middagshvil og nå drikker vi kaffe og spiser lapper som jeg har lagd på takka mi! (Selv om kjøttkakene holdt på å gå dunken, jeg klarte å glippe mixmasteren da jeg laget kjøttfarsen, så den datt i gulvet og små kjøttdeigbiter fløy veggimellom på kjøkkenet.... ) Endret 2. oktober 2005 av Sniglå
Saeria Skrevet 2. oktober 2005 #791 Skrevet 2. oktober 2005 Flink du er! Har ikke lagd middag en gang, jeg. Skal vel i gang med prosjekt TORO lasagne, og håper at jeg ikke mister den på vei inn i ovnen eller noe. Da blir jeg sur i såfall...
Lille Ballerina Skrevet 2. oktober 2005 #792 Skrevet 2. oktober 2005 Huhei! Herlige søndag! Maximal avslapning og kos!
Sniglå Skrevet 3. oktober 2005 #793 Skrevet 3. oktober 2005 Ny kjedelig snegle-dag gikk som følger: - Henvist ung pasient for trekking av melke-hjørnetenner - Neste pasient dukker ikke opp en gang ( ) - Henviser enda en pasient for trekking av melke-hjørnetenner - lang kjedelig forelesning - Skraper litt tannstein - Skraper litt tannstein på enda en pasient - Går hjem og ser at vinduene fremdeles ikke er skiftet - lager middag - spiser middag - sover middag - drikker nuh kaffi! () - skal på trenining snart. forhåpentligvis.kanskje. eller. JO! Må det!! *skjerpe seg* Jaddaaaaa......
Gjest Ninakanin Skrevet 3. oktober 2005 #794 Skrevet 3. oktober 2005 Hehe, "yeeeey, tannsteeeein!! " Du sjønnas, hva skjer med oss og burpynten nå da, du løp til middagen så ting hang litt i luften?
Sniglå Skrevet 3. oktober 2005 #795 Skrevet 3. oktober 2005 Årrrrh!! Jeg er så irriteeeert!! For jeg husker jeg tenkte jeg skulle skrive noe i dagboka mi, noe som irriterte meg (tror jeg? :klø. Og det irriterer meg at jeg ikke husker det, og da blir jeg litt....irritabel.
Saeria Skrevet 3. oktober 2005 #796 Skrevet 3. oktober 2005 Årrrrh!! Jeg er så irriteeeert!! For jeg husker jeg tenkte jeg skulle skrive noe i dagboka mi, noe som irriterte meg (tror jeg? :klø. Og det irriterer meg at jeg ikke husker det, og da blir jeg litt....irritabel. ← Ikke meningen å gjøre deg mer irritert, men det var bare så skjønt sagt.
Lille Ballerina Skrevet 3. oktober 2005 #797 Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor oppstår tannstein da? Hadde en slags formening inni hodet mitt at det var kun hunder som har det Sier litt om meg da..
Sniglå Skrevet 3. oktober 2005 #798 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hvorfor oppstår tannstein da? Hadde en slags formening inni hodet mitt at det var kun hunder som har det Sier litt om meg da.. ← Okei, kortversjonen: Hvis du ikke pusser tennene, så blir det bakteriebelegget på tennene sakte men sikkert gjort om til tannstein :smile: Men det er forskjell på folk da, noen pusser ikke tenna så veldig bra, men likevel får de minimalt med tannstein, mens andre kan gnikke på tenna til de blir gale, men likevel får de hauer av tannstein! Så sånn er det Endret 3. oktober 2005 av Sniglå
Sniglå Skrevet 3. oktober 2005 #799 Skrevet 3. oktober 2005 Da var trening overstått og jeg har en siiiinnsykt god samvittighet! Hev meg på en spinningtime, har ikke vært på det på sikkert 6mnd for jeg ble så lei. I stedet har jeg jogget en god del. (sånn i perioder hvertfall). Så jeg var forberedt på å bli totalt utslitt i dag. Men neida! :-D Tydelig at kondisen blir bedre ved jogging, for så god har jeg aldri vært på spinning før! Haha! Nå skal jeg spise mrLeenudler. Ikke fordi det er så godt, det smaker jo bare papp, men fordi det er så koselig liksom...
Fremhevede innlegg