Saeria Skrevet 29. september 2005 #741 Del Skrevet 29. september 2005 Pusen min også eeeelsker å ligge sånn, og med baklabbene trukket opp mot magen, sånn at han ligner en liten harepus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 29. september 2005 #742 Del Skrevet 29. september 2005 Herlige katter! Har lyst på katt jeg også, men vet ikke om den hadde blitt så godt mottatt av dvergschnauzeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2005 #743 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde jeg tålt katter hadde jeg garantert hatt et par stykker selv også. Så nusselige tassene dine er Nå setter jeg snuten nordover for å varme meg på snuppen Skal forsøke å komme med en oppdatering i ny og ned, men er litt usikker på hvordan internettilgangen blir. Håper hvertfall du får en fin helg Tuddeliduuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #744 Del Skrevet 30. september 2005 Takk for hilsener alle sammen, bra dere liker pusebildene mine. Det har visst blitt mange bilder etterhvert.... I dag skulle jeg sove så lenge, eneste fridagen min, men neeeeida. Telefonen som ligger i gangen ringer. Og da må jeg jo selvfølgelig opp for å se! Tenk hvis det var noe viktig! Ukjent nummer, vet ikke hvem personen er en gang når jeg slår opp nummeret. Så da sitter jeg her med kaffekoppen min! I går var jeg på besøk hos ei venninne som nettopp har flyttet til en større leilighet. Det var blitt kjempekoselig, og det var greit å snakke litt også :smile: Ellers er det desverre lite som skjer i kjedelige sneglen sitt liv! Går på skolen, har pasienter (Som faktisk møter nå! *bank i bordet*), kommer hjem og er kjempetrøtt, spiser, sover, står opp og går på skolen. Snart blir det enda kjedeligere for snart må jeg begynne å lese til eksamen. æshj. Jeg får drikke opp kaffien min. Kanskje jeg ser litt lysere på ting da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2005 #745 Del Skrevet 30. september 2005 Ha en kjempefin dag Sniglå! Du er så flink! Av og til må livet være litt rutine og "kjedelig". Hvor lenge har du igjen av studiene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #746 Del Skrevet 30. september 2005 Snille du Xavia Joda, sånn er det av og til, jeg vet det... Men jeg er heldig som har verdens beste sambo da! Vi har "sett" litt lite til hverandre i den siste tiden, bare gått forbi hverandre på en måte, så i helga er det Snegle+sambo-helg for alle penga! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #747 Del Skrevet 30. september 2005 Oi! Glemte jo å svare på spørsmålet! To år har jeg igjen. Eller, snart 1,5! Tiden flyr! SChwoooshj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #748 Del Skrevet 30. september 2005 Ser ut som vi har samme planer for helgen da Det er sant som du sier, studiene flyr, vi tar examener, og plutselig er det bare ett år igjen.. Nesten litt skremmende å en måte Av og til har jeg bare lyst til å finne "Exit" skiltet og løpe avgårde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #749 Del Skrevet 30. september 2005 Hei Lille ballerina! Ja, av og til går det veldig fort, jeg kan ikke se for meg at om to år så har jeg mine egne pasienter, som stoler på at jeg tar de rette avgjørelsene. Og om to år kan jeg preparere en tann og legge fylling uten å få hvert eneste lille trinn godkjent først! Nå har jeg spist frokost og rydda kjøkkenet og stua. I tillegg står en vaskemaskin med klær på. Så nå skal jeg ordne litt opp i papirrotet her på kontoret. Så blir det så bra atte. :rosasmil: Når sambo kommer hjem skal vi på Lagunen, nattåpent i dag, så håper på noen gode tilbud på en ny jakke. Må ha ny jakke. Begynner å blir kaldt ute jo! Brrr! Skal bare drikke litt bonaqua først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #750 Del Skrevet 30. september 2005 Og jeg skal om ett år kunne gjøre alle prosedyrene uten at noen står og ser på... Noen ganger tenker jeg, at det greier jeg ALDRI.. Men jeg vet jo at når den tid kommer, så blir det andre boller, og da må jeg kunne det Men vi greier dette vi! Planer for helgen da? Bare hjemmekos og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #751 Del Skrevet 30. september 2005 Og jeg skal om ett år kunne gjøre alle prosedyrene uten at noen står og ser på... Noen ganger tenker jeg, at det greier jeg ALDRI.. Men jeg vet jo at når den tid kommer, så blir det andre boller, og da må jeg kunne det Men vi greier dette vi! Planer for helgen da? Bare hjemmekos og slikt ← Ja, det er skummelt å tenke på, men den dagen vi er der så ler vi sikkert bare av det vi sier nå Så det går nok bra, hvis ikke så får vi gråte sammen! Helgen ja, "tante" reiste i natt, så det blir nok litt sambokos Ellers bare ta det rolig, lage god mat og se film, kanskje en tur på kino? Vi får se, poenget er at det skal bare være oss to denne helgen. Vi trenger det nå. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. september 2005 #752 Del Skrevet 30. september 2005 Eg e greli glae i deg eg, alså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. september 2005 #753 Del Skrevet 30. september 2005 Huff ja, jeg tenker også at det er skummelt å snart skulle bli "kastet ut i" arbeidslivet, ha pasienter og et mye større ansvar enn vi har nå. Vite at folk stoler på deg, at det dreier seg om folks liv. Men det føles nok litt annerledes når man er der, vi er jo her på universitetet for å lære. God helg forresten! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #754 Del Skrevet 30. september 2005 Men jeg vet jammen ikke om jeg er helt ferdig med å studere.. Har endel planer som har begynt å forme seg i hodet mitt.. Men vi får se Mm..godt å ha noen planer, men det viktigste er jo å være sammen alene litt.. Det er best i verden det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #755 Del Skrevet 30. september 2005 Men jeg vet jammen ikke om jeg er helt ferdig med å studere.. Har endel planer som har begynt å forme seg i hodet mitt.. Men vi får se ← Kan ikke unngå å bli nysgjerrig nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #756 Del Skrevet 30. september 2005 Vi fikk den prosjektoppgaven vi håpet på!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. september 2005 #757 Del Skrevet 30. september 2005 Kjempebra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #758 Del Skrevet 30. september 2005 Da har vi kommet hjem fra Lagunen, tror vi var der akkurat på den rette tiden, rett før de store massene kom. Så nå klokken åtte, når de største tilbudene startet, evakuerte vi! Men jo, jeg var på jakkejakt! Jeg hadde brette opp ermene og gjort meg klar for en lang jakt, men der, på det første stativet, der han jakka mi! Tror faktisk det sto Sneglen på den også Nei, det var ei Fornarina-jakke, i beige fløyelsstoff, en sånn kort en, med hette med pels. Og det beste av alt! Den koste opprinnelig 2200 kr, men i dag kosta den... hold dere fast altså!! 200 kroner!! Jeg gjentar: TO HUNDRE NORSKE KRONER!!! På kvitteringen så står det et avslag på 2000 kroner!! Er ikke det helt sykt?!?! Jeg har hvertfall aldri vært borti et slikt avslag før! Skal se om jeg ikke tar et bilde av jakka etterpå, jeg er så stolt atte! Men nå skal jeg ta meg et glass vin og kose meg i armkroken til sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. september 2005 #759 Del Skrevet 30. september 2005 Ja, den jakka vil jeg jaggu se! 2000! 2000 kroner i avslag! Det er jo helt sykt! Grattis med årets kupp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. september 2005 #760 Del Skrevet 30. september 2005 Haha! Da har jeg allerede tatt bilder av "vidunderet" mitt Og bak: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg