Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Koser meg i boka di jeg...  :sjenert:

:ler:

koser du deg? Så kos at du koser deg i ...Koseboka mi(?!?!)

Åkei, Et snev av Sneglen sin teite humor....:erter:

Ferdig å fly Ballerina?

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og så har jeg sannelig lest noen sider, jeg ante virkelig ikke at det var sååå lenge siden jeg hadde vært her inne, men!

hehehe, jeg kommer snart til bergen ;)

iallefall skulle jeg ønske det! hadde jo vært knallmorro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som akkurat skulle si noe om hvor flott det var at pasientene dine dukker opp for tiden, og så leser jeg siste melding. Jaja, det går vel bra det også. Skjønner at det er irriterende. Teit at folk ikke tar det så seriøst som de tar den vanlige tannlegen. Dere burde tatt betalt for timer som ikke blir avbestilt senest dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Ja, eller sende tannlegetorpedoer hjem til folka, med bor og spyttsug og ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!!

:sjarmor:

Du Sneglis Fantastisks Tannlegis?

Må bare si jeg elsker deg.

Nå er jeg meg igjen, glad og full av energi!

Tuuuuuuuuusen takk, du vet det er din fortjeneste dette her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt med de avbudene, men det er bare sånn som skjer. Men meeen... Jeg fikk gjort en oppgave på klinikken da, så jeg har fått fire flater i dag, så utfallet av frustrasjonen min var ikke så verst likevel :ler:

Når vi gjør oppgaver så borrer og legger vi ulike fyllinger i tenner som er trukket og satt fast i gipsformer. Så i dag la jeg fylling vha en annen type matrise enn det vi pleier å bruke. Den var jo myyye lettere å bruke, og jeg sparte mye tid på den også. Også ble fyllingen kjempefin, fikk masse skryt. Det var jo litt tøft da... :sjenert:

I tillegg har jeg sammen med en klassevenninne funnet ut at vi skal skrive prosjektoppgaven sammen. Vi har satt oss opp på et tema, men hvis det allerede er tatt, så må vi finne på noe annet. Blir spennende å se, håper vi får det!! Krysse fingrene for oss, folkens :smile:

Ellers har det skjedd lite i dag, sov litt når jeg kom hjem fra skolen, blir så forbaska trøtt...Hmpf...

Så nå lurer jeg på om jeg skal være superusunn og spise ostepop (Som Ninakanin la igjen med vilje :ler:), eller lage meg ei skive...*dilemma*

:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer også for ostepop, og så kan du få min pose i tillegg.

Hadde knallyst på ostepop en kveld, men etter og ha åpnet posen og spist 5 stk, gikk lysten plutselig bort og jeg ville ha sjokolade i stedet.... :ler:

Det hadde jeg selvfølgelig ikke.... :sjenert:

Krysser fingre for prosjektoppgaven. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønne dere er alle sammen, den dårlige samvittigheten forsvinner jo når jeg ser at jeg ikke er alene om å trykke i truten!

Men joda, i dag er det onsdag, og det betyr halv dag. Stort sett hvertfall. Det er utrolig deilig å våkne av klokka og tenke at i dag er det ikke JEG som må hoppe i dusjen først og ramle ut dørene!

Sov til halv ni i dag, våknet at masse hamring og banking, de driver å bytter vinduene i blokka og de nærmer seg faretruende vår seksjon. For et bråk.

Ellers så må jeg snart tuttle meg bort på skolen, må bytte ut noen tenner i gebisset, men jeg vet ikke om jeg gidder enda... Hvis alt går som det skal i dag på endo, så er jeg fort ferdig. Har begynt utrensingen av kanalen, og skal bare gå opp et par hakk til før jeg skal legge i innlegg. Så kan han gå. Såååå...kanskje jeg kan fikse gebisset etter det heller?

*håper på*

Men, det første en lærer i endo er at ting som regel aldri går som planlagt. Alltid noe dritt som dukker opp. :forvirret:

Jeg må ha litt mer kaffi!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok forresten et dritbra bilde av Theo som glir inn i dagen-derpå-gjengen hva stil angår iallefall. Legger det vel kanskje ut etterhvert...

Haha, ja, altså: De to kattelattene våre lå og slappet av i sofaen, så plutselig streeeekker Theo seg og vrir seg rundt.

Så blir han bare liggenes slik, bare MÅTTE ha bilde av synet! :ler:

gallery_6726_69_20484.jpg

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der er favorittstillingen til bikkjemor, men så er hun rottis og de liker visst og ligge sånn. Tror ikke jeg har sett en pus i en slik stilling før. Helskjønn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...