Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titter litt innom boka di jeg :)

Fin poster du hadde laget, spesielt den engelske versjonen.

Det var mye tannlegesnakk her, så nå lurer jeg, hvor mye koster det hos dere i forhold til andre tannleger?

Har hull hele veien jeg :sur: Og det selv om jeg pusser og pusser og pusser og bruker tanntråd og pusser!

Kanskje jeg kan få statoil til å dekke tannlege regningen min? :klø:

Ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye tannlegesnakk her, så nå lurer jeg, hvor mye koster det hos dere i forhold til andre tannleger?

Har hull hele veien jeg  :sur:  Og det selv om jeg pusser og pusser og pusser og bruker tanntråd og pusser!

Kanskje jeg kan få statoil til å dekke tannlege regningen min? :klø:

Ikke det?

Odontologen ligger under offentlig takst, så det blir faktsik billigere enn om du skulle gått til den gamle skoletannlegen for eksempel!

Statoil? Tja, hvorfor ikke? ;) De betaler oss for å surfe på nettet og KG, så hvorfor ikke tannlegen også? I "gamle dager" hadde jo Statoil sin egen tannlege på bygget, mener hvertfall at pappa nevnte det. Det hadde jo vært drømmejobben min da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre posteren var kjempeflott den også! Ikke rart den skulle vises fram på den kongressen! Dere er flinke altså!

Sambo har fått innkallelse til tannlegen. :sjarmor: "Jeg vil ikke gååååå." sa han i morges. Men han er flink og går likevel. I fjor gikk han for første gang på over 10 år og var så glad for at han bare hadde 2 små hull og hadde knekt en bit av en tann (det var sistnevnte som gjorde at han mannet seg opp og gikk). Skulle ønske jeg var så tøff. Har ikke vært på tannlegen på noen år jeg heller. :sjenert: Jeg innbiller meg at så lenge jeg ikke kjenner noe, så går det bra. Og jeg har jo aldri hatt hull før. Og jeg pusser tennene to ganger om dagen. Og....og..... jada jada..... jeg vet... ingen unnskyldning. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for positive tilbakemeldinger :smile:

I dag har jeg altså satt opp de siste tennene i gebisset, så nå nærmer det seg slutten på det også. Skal bli greit, for da kan jeg begynne på krone/bro igjen. Det er myyye kjekkere! ;)

Jeg ble ferdig sånn ca klokka 11, så da sendte jeg melding til Ninakanin og spurte om hun tilfeldigvis var i byen. Hun var ikke det, men *poff* så var hun plutselig det! Så ble det en "lyn-appelsinjucie" før jeg måtte ned på Banco Rotto og stå stand. Snille Ninakanin holdt meg med selskap en halvtime, men hun rønte åstedet når en hel skoleklasse kom inn og det lille området vårt. Da ble det jammen trangt, og det var maahahaaange under på en plass. Jeg kunne aldri jobbet i barnehage eller skole tror jeg! :ler:

Ouuh! Nå så jeg nettopp på lokaltv! Der var jammen Sneglen! :ler:

Men, jo, uansett, tiden gikk fort, det var alltid noe å gjøre, så da forsvinner jo to timer så lett som bare det. Heldigvis.

Så da traff jeg på Ninakanin igjen og vi gikk opp på Godt Brød for å spise lunsj (Eller...frokost for meg da. :flau: ) Og før det var vi innom en tur på SevenEleven, men nok om det ;)

Sååååå måtte Ninakanin hjem, så da kikket jeg litt på klæææær...

Og endte opp med ikke mindre enn to dongeribukser, et belte og en ny BH. Shopping gjør underverker for sjelen! :sminkedokke:

Så nå sitter jeg her i den ene buksa, må gå den inn litt. De utvider seg jo alltid, så jeg kjøper de litt trange, men etter noen timers bruk sitter de perfekt!

Og sambo er på jobbfest i dag, så jeg er alene heeeele kveldeeeen!!! :tristbla:

Men jeg har jo KG da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Kjeeeeedeeeer mmeeeeg......

Håper sambo kommer hjem snart, for det er så kjedelig å sitte her alene. Av og til er det godt, men plutselig er det ikke så kult lenger.

Og sambo er sikkert brisen når han kommer hjem nå, så enten er han skravlete eller så stuuuper han til sengs. Spennende å se hvilken av de to det blir :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Sniglå.

Jeg bare lurer litt på dette forskningsåret ditt. Synes du det var verdt det, var det såpass interessant og givende at du ville valgt det på nytt, hvis du visste hva du gikk til?

Er det en spsiell grunn for at du gjorde dette, vurderer du spesialistutdanning, eller hadde du bare lyst på en avveksling?

Er så nysgjerrig, fordi jeg vurderer det samme. Men synes det er litt leit å måtte forlate kullet mitt - som jeg har blitt så glad i...

Har både lyst til å finne ut mer om emner som er relativt "uklare", og fordi jeg sterkt vurderer spesialistutdanning.

Hilsen medstudent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det?

Skravlings eller svalestup?

:ler:

Ja det kan du si! Det ble skravlings til den store gullmedaljen!

Han snakket og snakket, hadde problemer med å snakke klart, og når jeg påpekte det svarte han bare ved å snøvle enda mer! :grine2:

Så fant han ut at han måtte ha mat, og da skulle han ha nudler. Så han sjangler inn på kjøkkenet, og jeg hører han finner frem vannkokeren og en mrLee boks. Så er det stille en stund. Så hører jeg bare han sier: Årh, stress!!

Så kom han inn og la seg igjen!

:hoho:

Ja det er ikke bare bare å koke vann, nei! :ler:

Men han er nå skjønn da, og han sovnet til slutt :smile:

Da var min innsats i forskningsdagene over for denne gang, og i kveld er det "bursdagsfeiring" for Ninakanin. ;)Vi skal dille og dalle, sminke oss og fikse håret og slikt. Sambo kommer nok til å få en overdose jenteprat! Men nå er det min tur, han herjet i går, i dag skal jeg herje! :ler:

Nå må vi snart gå å handle, må ha litt middag også i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sniglå.

Jeg bare lurer litt på dette forskningsåret ditt. Synes du det var verdt det, var det såpass interessant og givende at du ville valgt det på nytt, hvis du visste hva du gikk til?

Er det en spsiell grunn for at du gjorde dette, vurderer du spesialistutdanning, eller hadde du bare lyst på en avveksling?

Er så nysgjerrig, fordi jeg vurderer det samme. Men synes det er litt leit å måtte forlate kullet mitt - som jeg har blitt så glad i...

Har både lyst til å finne ut mer om emner som er relativt "uklare", og fordi jeg sterkt vurderer spesialistutdanning.

Hilsen medstudent  ;)

Har sendt deg en PM jeg :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Tusen tusen takk sneglen min for at du var der for meg i dag. At du gav meg det riktige dyttet i baken. Og reaksjonen din der jeg gikk ved siden av RP og vinglet og fjollet og var helt..bortevekk... :) tusen takk for at du er min aller beste venn :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninakanin er i KG-skrive-masse-humør, så hun får herved oppdrag av meg om å oppdatere min dag!

bæsj og promp og fis og driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit hahahaaaaaaaaaaaaaaa :hoppe:

:ler:

Haha jeg forsøpler dagboka til snegleeeeeeeeeeeeeeeeeeen :ler:

Vent litt.... Sniglå, skal jeg fortelle om i dag eller i går?

Begge deler, ja.

Nei jo altså i går ville jeg (sniglå) ikke gå på den der stygge tannlegemiddagen, i frykt for ei masedame som prøver å få meg til å stå på noe tannlegestand-greier jeg ikke vil.

Så da tenkte jeg at hvis jeg heller drar ut på byen med Ninakanin og kjæresten min, sååååå ble dagen fin da!!!

Så da Ninakanin mente vi kunne late som det var hennes bursdag som skulle feires (som unnskyldning til tannlegefolka), gikk jeg og sambo helt bananas:

Vi kjøpte pappkrus og papptallerker med Ole Brumm på, fløytedingser og kinderegg, ballonger det sto Nina på og pølser og pølsebrød :ler:

Så det ble skikkelig bursdagsfest!!!!!! :hoppe:

Så da Ninakanin kom koste vi oss masse, vi lo og fjollet hele tiden! Vi roet seg litt da jeg fikk en annen venninne på besøk. Da hun gikk ble det fart på oss igjen, og feststemningen var på plass. Men så begynnte Ninakanin vet du, masemasemas om RP og kjæresten og alt sammen... Gav henne papir og penn og ba henne skrive for og imot for å være med typen. Konklusjonen det ferdig utfylte arket gav gjorde at hun dyttet hele papiret inni munnen mens hun mumlet "jeg vet det jeg vet deeeet.." :ler:

Hun der altså, i evig fornektelse... :klaske:

Så jeg sendte henne på hodet og ræva ut på kontoret for å ringe han der RP-fyren, bli ferdig med det!!! Og gjett om det funket!! Hun kom jo hylende inn igjen, og gikk på skyer resten av kvelden :ler:

Så det ble en fin kveld, for å si det sånn. Ninakanin har mye å ordne nå, men det virker som hun går den rette veien.

Så i dag har vi kost oss med kinamat og en helt SINNSYKT spennende LOST-episode!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sambo lastet den ned fra nettet, og alle tre satt med frysninger gjennom hele greia!!! Syyyk serie, denne sesongen ser ut til å bli bra :hoppe:

Nå er jeg litt i humør for å se film, og så er det vel leggetid for alle tre :)

Tok forresten et dritbra bilde av Theo som glir inn i dagen-derpå-gjengen hva stil angår iallefall. Legger det vel kanskje ut etterhvert... :sjenert:

Tadaaaaaa!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuddelidu! Innom og sniker litt :klem: Skal snart opp i luften :forvirret: Det er vind ute, og det regner.. Hurra for Widerøe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelidu! Innom og sniker litt  :klem:  Skal snart opp i luften  :forvirret:  Det er vind ute, og det regner.. Hurra for Widerøe!

Heilooo!!

Kjekt du legger igjen spor innimellom! Fly forsiktig! :tunge1:

:klem:

Er du sikker på at du vil ha en jobb der du må gjøre andre mennesker så vondt som dette her?

*snufs*  :grine:

Åneiii, lille venn!! Bare ikke vær redd for å ta smertestillende, og dersom du ikke har fått nok sterke piller, så ikke nøl med å ta vanlige paracet. Det er som regel det første døgnet som er verst...

Sambo var også på den kirurgiske avdelingen på odontologen i dag, han må trekke alle fire visdomstenne, to har kommet frem men står 90 grader ut mot kinnet, og de to nede kommer opp helt skjevt, så de må opereres. Han er ikke så høy i hatten han heller :ler:

Og jeg må også ta mine...har tatt en allerede, men tre står igjen. Jeg må bare få fingeren ut og ta i mot timene som jeg får. :forvirret:

Så poenget mitt; du er ikke alene ~alwa~vennen! Du er tøff du! :kose:

Ja, da sitter jeg her nydusja etter en deilig treningsøkt. Trente ingenting forrige uke for jeg var så dtett i dnesa...Men nå er jeg fjisk som en fjisk!

Og i dag kom faktisk 4 av 5 pasienter! Endelig! :tommel:

Ninakanin sov her i natt, stakkars, eller, hun er jo ved godt mot, men det kommer nok til å bli tøft. Men det er ingen tvil om at hun gjør det rette :smile:

Hmm...det var jo så masse jeg skulle skrive...Men jeg har jo helt glemt det. Hm.

Jeg kommer sterkere tilbake.

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...