Sniglå Skrevet 26. juni 2005 #241 Del Skrevet 26. juni 2005 Ahh!! Nå sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe og bittelitt cookie bites... Det har forsåvidt vært en stille og rolig helg. I går malte jeg vinduet på soverommet mens sambo malte listene. Nå er det bare et strøk til på listene så er soverommet klappet og klart for den endelige innredningen! Så utrolig deilig med ny farge! I går var vi og så "muvi" hos Ninakanin. Da fikk vi sett den nye leiligheten! Den var mye større enn den gamle og det ble mer luftig og romslig. Litt sånn nettopp-flyttet-inn-rot, men ellers var det så fint atte! Kjøpte et griseøre til Lille Lur, han ble så fornøyd. Han fikk øret, så visste han ikke hvor han skulle gå...Hei! Jeg har fått snop! hvor skal jeg gå med det? I stua, nei, soverommet, nei hei! Se hva jeg har! Han er så herlig den hunden, massevis av personlighet! Foreldrene mine er på katteutstilling denne helga. I går fikk sølvocien deres en Ex1 og en DB, men en abyssiner gikk forbi på målstreken og tok BiS'en (best in show). Men det er nye muligheter i dag, så jeg venter vel egentlig på telefon med resultatene. Det er jo kjempespennende egentlig.... Årh! Jeg tok meg en joggetur i går, nå har jeg så sinnsykt gangsperre i lårene! Okei, det har vært dårlig med trening denne uka (kun to dager), men at jeg skulle kjenne det SÅ godt, hadde jeg ikke trodd! :o Håper dere alle har en fin fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #242 Del Skrevet 26. juni 2005 Du MÅ bare se disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. juni 2005 #243 Del Skrevet 26. juni 2005 Der var det mange morsomme bilder ja! Sitter her og humrer for meg selv! Regner med å få tatt mange action-bilder selv når jeg skal sniklåne det nye speilreflekskameraet til mora mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. juni 2005 #244 Del Skrevet 26. juni 2005 Dette er kanskje ikke like morsomt som de bildene i linken over, men spesielt er det hvertfall. (Det er altså "Oliver", katten til foreldrene mine) :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. juni 2005 #245 Del Skrevet 26. juni 2005 For en nydelig katt foreldrene dine har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #246 Del Skrevet 26. juni 2005 Dette er kanskje ikke like morsomt som de bildene i linken over, men spesielt er det hvertfall. (Det er altså "Oliver", katten til foreldrene mine) :rosasmil: Han var nyydelig! Jeg er skikkelig kattefrelst, men med en samboer som får øyne som en uer (den fisken, ja!) og klør seg til blods etter at han har vært i nærheten av en katt, må jeg nøye meg med bilder :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 26. juni 2005 #247 Del Skrevet 26. juni 2005 tsjeeeriiiåååo!:D I am detting in here to save the day! Trodde jeg da.. ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. juni 2005 #248 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg er skikkelig kattefrelst' date=' men med en samboer som får øyne som en uer (den fisken, ja!) og klør seg til blods etter at han har vært i nærheten av en katt, må jeg nøye meg med bilder :-([/quote'] Årh! Kjedelig! Men dere skulle få hund eller...? Jeg tror ikke jeg kunne levd uten å ha et dyr i livet mitt! Jeg og Ninakanin snakket om det i går, at begge vi to er sånn. Det var en periode da jeg verken hadde katt eller hund, men da fikk jeg meg bare et større akvarium! Hei Seroxata! Ser at du har hatt en heisannhoppsanntur til Sverige! Ble det noe smugling på dere da? Ikke noe nytt som har skjedd ellers. Ninakanin var oppom en svipptur i går, da så vi den nynedlasta Mr and Mrs Smith. Trodde den hadde fått så dårlige kritikker, men jeg synes den var knallbra! Soverommet er nå ferdig, skal kjøpe nye gardiner og finne noen bilder på art.com eller noe, så er det i tipp topp! Hvor er sola!?!? Hvor er finværet?? Jeg som ville jogge i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. juni 2005 #249 Del Skrevet 27. juni 2005 Her er solaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. juni 2005 #250 Del Skrevet 27. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #251 Del Skrevet 27. juni 2005 Årh! Kjedelig! Men dere skulle få hund eller...? Jeg tror ikke jeg kunne levd uten å ha et dyr i livet mitt! Jeg og Ninakanin snakket om det i går, at begge vi to er sånn. Det var en periode da jeg verken hadde katt eller hund, men da fikk jeg meg bare et større akvarium! Hvor er sola!?!? Hvor er finværet?? Jeg som ville jogge i dag.... Det blir hund innen rimelig tid, ja. Vi har bestemt oss for gordonsetter Forresten så er ikke sola her, i hvertfall. Her regner det, nemlig. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. juni 2005 #252 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg mente jo at JEG var sola.... Lilith: BRA valg!!!! Stolt av deg som fikk bra hundevett til slutt Men sånn allikevel: ja det ER faktisk littegranne sol her da... sånn utenom meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. juni 2005 #253 Del Skrevet 27. juni 2005 Åååå...var det DET du mente....*treig* Vi har fått webcaaaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 28. juni 2005 #254 Del Skrevet 28. juni 2005 ikke noe smugling her, eller, det skulle jo egentlig bli litt da, men både gubben og jeg var så bakfulle og lei av alkohol, så vi orka ikke tanken på å kjøpe mer jeg vil og maaaaaaleeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. juni 2005 #255 Del Skrevet 28. juni 2005 *banandansing* Gudd mornings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. juni 2005 #256 Del Skrevet 28. juni 2005 *banandanse tilbake* Ja, nå sitter jeg her og spiller fønki musikk på full guffe for å motivere meg selv til å ta en joggetur....hjelper vanligvis med litt musikk...håper det bare virker snart... Snakket nettopp med Ninakanin på msn og satt på webcamet. Var ganske morsomt egentlig! (selv om jeg var trøtt og sliten som et slips) Våknet i natt av 1 stk. Tigris som skulle vekke oss begge to, og han gikk virkelig inn for oppgaven...Gikk rundt i hele leiligheten og mjauet og mjauet, kom opp i senga og trampet på magen, og gikk over hodene våre.... :-? Heldige meg kunne jo bare sove videre, men sambo skulle jo på jobb, stakkars...Det tok sikkert en time før kattedyret roet seg igjen... jaja..Sånn er det av og til... Ellers er det lite og ingen action her! Wehey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. juni 2005 #257 Del Skrevet 28. juni 2005 Nå har jeg SUPERFANTASTISKSINNSYKT god samvittighet Fikk endelig dratt meg ut på en 30 min joggetur! For de som er kjent i Bergen, så jogget jeg rundt Tveitevannet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2005 #258 Del Skrevet 28. juni 2005 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. juni 2005 #259 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg savner snegleeeeeeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2005 #260 Del Skrevet 28. juni 2005 Joiner hylekoret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg