Gå til innhold

Kommer jeg til å havne utenfor (eller angre) nå når jeg har slettet snapchat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vurdert å slette meg fra snap jeg også. Ikke bare snap, men instagram, Tinder og KG også. Å ta livet tilbake liksom. Facebook føler jeg at jeg må ha ettersom kommunikasjonen og meldingene foregår gjennom messenger, men utover det er jeg såvidt innlogget og publiserer ikke annet enn å bytte profilbilde hvert 5. år. Det som publiseres på insta publiseres jo også på facebook, en slags dobbelpublisering foran akkurat samme venner på nytt igjen! 

Jeg er livredd for at jeg går glipp av noe gjennom å slette snap. Her postes det mer uoffisielle bilder og hendelser. Terskelen er lavere. Kompisen som er på fylla, mitt onkelbarn på aketur, mamma og pappa på koser seg foran bålpanna på hytta, tante som pusser opp kjøkkenet osv. Dette finner jeg relevant egentlig, fordi dette er noe som prates om når man da er i det sosiale lag. Jeg får jo bare et par snaper for dag, så det plager meg jo ikke akkurat. Det er faktisk ganske informerende om hva mine nærmeste, dem jeg virkelig bryr meg om, både gjør og sier. Dermed verdsetter jeg faktisk snap høyere enn face og insta. Sistnevnte er ubrukelig for meg. 

Anonymkode: 5d8b4...07d

Det er svært sjeldent i min vennegjeng at noen publiserere det samme på face som insta. 

Face bruker jeg kun grupper ang skole, helse osv 

Insta bruker jeg til å legge ut ferier, bursdager og mer spesielle ting. Legger mest ut på Story 

Snap bruker jeg til hverdagslige ting

Anonymkode: fda55...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har snap, men åpner så og si aldri appen. Føler overhodet ikke at jeg går glipp av noe. Jeg hater chatfunksjonen på snap og alle som kjenner meg vet at det er nytteløst å skrive til meg der. De få gangene jeg åpner appen så er det fremdeles bare de samme ungene og de samme kattene som jeg har fått bilde av så snart sletter jeg hele greia. Takke meg til Messenger og Instagram :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Jeg bruker snap til å tekste med en fyr jeg liker. Sender snapper innimellom men det er mest chatten som brukes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...