Jullan Skrevet 12. august 2005 Forfatter #201 Del Skrevet 12. august 2005 noen bilder fra dagen Har jo ikke fått bilder fra fotograf enda så disse bildene er fra noen av gjestene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 12. august 2005 Forfatter #202 Del Skrevet 12. august 2005 Har allerede sniktittet på bildene jeg... Og fytti, så fine dere var!!! Kjekke gommen da, og ikke minst nydelige du!!! Dere ser lykkelige ut, og du var jo bare en drøm i kjolen din! ← Takk! Så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 #203 Del Skrevet 13. august 2005 Oj! Så flotte dere var! Sikker på at du ikke bare har funnet disse bildene i et eller annet bryllupsblad...? Rene modellene begge to jo!! Kjolen, håret ditt, alt så kjempenydelig ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. august 2005 #204 Del Skrevet 14. august 2005 Kjempefine bilder altså! Dere var utrolig flott begge to!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. august 2005 #205 Del Skrevet 14. august 2005 Så artig å lese om den store dagen, hørtes ut som om dere hadde det helt perfekt!!! :rosasmil: Også så utrolige flotte dere var på bildene! Du var helt nydelig i kjolen din, og dere så så lykkelige ut! Gratulerer så mye med vel overstått bryllup! Håper du fortsatt kommer innom her og besøker oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. august 2005 Forfatter #206 Del Skrevet 16. august 2005 Takk for koselige tilbakemeldinger og skryt... Lille My:Er innom med gjevne mellomrom og titter. Vil jo veldig gjerne følge med alle dere nå mot slutten! Gleder meg masse til referat og bilder allerede,jeg ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. august 2005 Forfatter #207 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Dessuten må jeg lage takkekort og sånn..... Så jeg er jo absolutt ikke ferdig med bryllup enda Endret 16. august 2005 av Jullan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. august 2005 #208 Del Skrevet 18. august 2005 Dessuten må jeg lage takkekort og sånn..... Så jeg er jo absolutt ikke ferdig med bryllup enda ← Det er jo godt å ikke være heeelt ferdig med bryllup med en gang... Vi skal møte fotografen til helgen å se bildene han har plukket ut, og bestemme takkekort. Blir spennende Håper på bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 18. august 2005 #209 Del Skrevet 18. august 2005 Blir vel aldri helt ferdig med bryllupet? Også kan du jo gjøre som Tommeline, lage en vanlig dagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 19. august 2005 Forfatter #210 Del Skrevet 19. august 2005 Vi skal møte fotografen til uka! Gleder meg skikkelig! Tror det ble noen bra bilder..... Blir nok ny dagbok på meg etterhvert,ja...... Er jo totalt avhengig av KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. august 2005 #211 Del Skrevet 19. august 2005 Så bra at du vurderer ny dagbok! Kommer nok til å bli det på meg etter bryllupet også gitt.... "Hello, my name is My, I'm a KG addict!" Blir spennende å se fotgrafbildene da!!! Blir sikkert veldig flotte! Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. august 2005 #212 Del Skrevet 22. august 2005 Ja, man må jo ha dagbok.... har også blitt litt for avhengig Når skal dere se på bilder da? Vi var og hentet album med bilder i helgen. Ble veldig bra! Men det vanskelige blir jo å plukket ut det rette til takkekort og forstørring... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 22. august 2005 Forfatter #213 Del Skrevet 22. august 2005 Hei Tommeline! Vi skal se på bilder denne uken. Fotografen kommer hjem fra ferie i morgen. Så bra at bildene ble så fine,da!! Skjønner at det er vanskelig å velge..... Vi tenkte vi skulle begynne å skrive kortene vi nå. Da er det jo bare å lime inn bildene så fort de blir ferdige. Synes at det begynner å bli i seneste laget å sende de. Er jo tross alt 1 mnd siden nå Vet at alt innen 2 mnd er vanlig,men.... Ja,ja. Får satse på at alt er ferdig innen slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. august 2005 #214 Del Skrevet 22. august 2005 Oi, det er da ikke seint med takkekort enda, Jullan . Vi var i ett bryllup i mai og ett i juni, og har enda ikke fått takkekort fra noen av dem... så jeg er ganske rolig på det foreløbig (selv om det kanskje begynner å bli lenge siden mai...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. august 2005 #215 Del Skrevet 22. august 2005 Syns dere er tidlig ute jeg... var i et bryllup i juni i fjor, fikk takkekort i desember... Skal prøve å sende ut tidlig selv, men blir nok vanskelig å velge bilde. Men vi har valgt en slik løsning der man kan ha tre bilder i samme kort (to små og ett litt større). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 22. august 2005 #216 Del Skrevet 22. august 2005 Vi fikk takkekort i forrige uke fra noen som giftet seg i mai, så dere er nok ikke sent ute akkurat... Men skjønner det er godt å få sendt de ut altså!!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 23. august 2005 Forfatter #217 Del Skrevet 23. august 2005 Tommeline,cons og Lille My! Hmmm,da er vi ikke så sent ute allikevel,da kanskje?! Det er jo bra! Da trenger jeg ikke å være så stressa på det enda ihvertfall cons: Hørtes fint ut med "tre bilder i ett"! Får man de i 9*13 tror du? Vi kan nemlig ikke ha noe særlig større enn det til til de kortene vi har kjøpt.... Får høre med fotografen når hun kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 23. august 2005 Forfatter #218 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) nå er det forresten "bare" 11 mnd til vår første bryllupsdag...eller dvs. I dag har vi vært gift i 1 mnd.... Endret 23. august 2005 av Jullan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. august 2005 #219 Del Skrevet 23. august 2005 Gratulerer med 1mnd bryllupsdag!!!!! Så utrolig fort tiden går!! Vet ikke eksakt størrelse på bildene i takkekortene.... men kortene er slike ganske ordinære smale kort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 23. august 2005 Forfatter #220 Del Skrevet 23. august 2005 Takk,cons! Ja,tiden går så utrolig fort! Takk for linken! Kortet så ganske likt ut som vårt så da tror jeg kanskje man kan få det til i 9*13. (hvis jeg får lov til å herme,da ) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå