Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #241 Skrevet 13. juni 2005 Det er kjempe-enkelt å sy dukar og serviettar vennen, så det greier du nok heeeeilt fint!!!! Tuuuuuuuuusen takk for at du ordnar stoff og glass til meg også, heilt supert!!! Gledar meg til å treffe deg!!!
nurseBetty Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #242 Skrevet 13. juni 2005 Du har jammen kommet godt i gang du! Lokalet ordner seg sikkert, alltid plass til fler enn man tror.. Ha en flott dag! åååååååååååååååå,så godt å hørra frå DEG!!!!!
nurseBetty Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #243 Skrevet 13. juni 2005 Det er kjempe-enkelt å sy dukar og serviettar vennen' date=' så det greier du nok heeeeilt fint!!!! Tuuuuuuuuusen takk for at du ordnar stoff og glass til meg også, heilt supert!!! Gledar meg til å treffe deg!!![/quote'] håpa da klart eg gjere da for deg gler meg t å treffa deg og!!! me kjøpte oss ny pc i januar og mannen va so glae for då kunne han sjå på bil,og eg sku jo berre brukan t å skriva oppgaver og betala rekninga :o men eg har jo øvetatt fullstendig e livet e so kjekt å ver her m alle so e lika galne i håvet nå e da ikkje lenge igjen t eg ska kjøpa sløret og underskjørtet mitt
Calla Skrevet 13. juni 2005 #244 Skrevet 13. juni 2005 åååååååååååååååå,så godt å hørra frå DEG!!!!! Du er god du.... Skulle ønske jeg kunne kose meg med deg og alle andre her på kg ikveld..men nei..jeg må på jobb... Ha det fint så lenge vennen!
Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2005 #245 Skrevet 13. juni 2005 heisan, nurseBetty! Artig at du likte kjolen jeg har kikket på-jeg syns den var så lekker og tidløs-og så er det så mye man kan finne på som tilbehør til en sånn kjole! Jeg er ikke så glad i tyll og blonder.... Er du fra sunnhordland et sted? Der er det sååå fint-jeg har gått på folkehøgskole på Halsnøy, nemlig, og stortrivdes. :-) Håper du har en fin dag!
Calla Skrevet 13. juni 2005 #246 Skrevet 13. juni 2005 heisan, nurseBetty! Artig at du likte kjolen jeg har kikket på-jeg syns den var så lekker og tidløs-og så er det så mye man kan finne på som tilbehør til en sånn kjole! Jeg er ikke så glad i tyll og blonder.... Er du fra sunnhordland et sted? Der er det sååå fint-jeg har gått på folkehøgskole på Halsnøy, nemlig, og stortrivdes. :-) Håper du har en fin dag! Oj! En som vet hvor Halsnøy er og til og med har vært der en god stund! Hele mammas familie er derfra, og jeg har selv vært der mang en ferie.... Kanskje du husker et grått slitent hus helt i begynnelsen av veien som går til folkehøyskolen? Ligger liksom på hjørnet like ved buss-stoppen.. Vel, det var ihvertfall bestemor sitt hus frem til i fjor..
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #247 Skrevet 13. juni 2005 Vi er ikkje galne, vi er søøøøte!!!!!!!! Du? Eg får visst ikkje heilt til denne e-bay-bestillinga eg. Avbraut før eg betalte når eg prøvde å bestille i stad, men hadde visst bestilt, for har fått mail frå ho dama, og ein request om å betale via paypal. Åssen gjer eg det?!???! *skjønneikkeno*
nurseBetty Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #248 Skrevet 13. juni 2005 Vi er ikkje galne, vi er søøøøte!!!!!!!! Du? Eg får visst ikkje heilt til denne e-bay-bestillinga eg. Avbraut før eg betalte når eg prøvde å bestille i stad, men hadde visst bestilt, for har fått mail frå ho dama, og ein request om å betale via paypal. Åssen gjer eg det?!???! *skjønneikkeno* klart dåke søte,men da trenge eg jo ikkje sei,da e jo nåke ALLE vett sleit litt m ebay eg og....men fekk so goe hjelp av teddytoria du må f¨å deg ein pay pal konto,så blir beløpet trekt derfrå m ein gong,og du får varen når den e klar men du har vel gått inn på sikker netthandel i banken din? CONS: eg sku og ønska du kunne ver her :cry: savne deg allerede Lillelou: jepp,frå sunnhordland,flotte plass fint ver og idag
Gjest Svimle Skrevet 13. juni 2005 #249 Skrevet 13. juni 2005 Hei! Takk for hilsen i daboka mi Har hørt mye skryt om brudesalongen på Stord, så vi begynner der :-) Forhandler de Maggie Sottero? Har de en nettside? Skal bare få nytt eksosanlegg på van'en, så drar jeg og forloveren min avgårde (hun bor i Haugesund, jeg i Tysvær). Blir kjekt å prøve noen kjoler på! Syns jeg ser meg i ånden Hilsen Anette
nurseBetty Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #250 Skrevet 13. juni 2005 Hei! Takk for hilsen i daboka mi Har hørt mye skryt om brudesalongen på Stord, så vi begynner der :-) Forhandler de Maggie Sottero? Har de en nettside? Skal bare få nytt eksosanlegg på van'en, så drar jeg og forloveren min avgårde (hun bor i Haugesund, jeg i Tysvær). Blir kjekt å prøve noen kjoler på! Syns jeg ser meg i ånden Hilsen Anette galla brudesalong dei har demetrios kjoler,kjempefine,usikker på om dei har maggie sottero...
TeddyToria Skrevet 13. juni 2005 #251 Skrevet 13. juni 2005 Takk for koselig hilsen i dagboken min... Har du fått strømpebåndet ditt?
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #252 Skrevet 13. juni 2005 No har eg lagt ut budsjettet mitt i dagboka mi!
nurseBetty Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #253 Skrevet 13. juni 2005 Takk for koselig hilsen i dagboken min... Har du fått strømpebåndet ditt? teddy!!!! weeeeeeeeee,teddy e her ja,fekk da for nåken daga si,kjempefint!!! takk for hjelpa vennen
Gjest Svimle Skrevet 13. juni 2005 #254 Skrevet 13. juni 2005 Hei og takk for linken!! :-) Kjempeflott!!
tommeline Skrevet 14. juni 2005 #255 Skrevet 14. juni 2005 Bare innom for å ønske deg en fin tirsdag!
Calla Skrevet 14. juni 2005 #256 Skrevet 14. juni 2005 Hei vennen! Hvordan går det? Noe spesielt som står på planen for i dag? Send meg litt finvær fra vestlandet er du snill...her regner det nok en dag.... :evil:
nurseBetty Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #257 Skrevet 14. juni 2005 Hei vennen! Hvordan går det? Noe spesielt som står på planen for i dag? Send meg litt finvær fra vestlandet er du snill...her regner det nok en dag.... :evil: heisann går fint her,stort sett...e sjuke :cry: ska på jobb seinare,men da går seg vel t... ska prøve å senda litt fint ver imåro,rekke ikkje posten idag igår kveld satt eg og mannen og såg på koss borda kunne stå og rekna på plassen(har tatt mål av lokalet...),og der e da plass t 74 stk,så då kan eg be dei eg har på lista mi weeeeeee...ska prøve å få sett på budsjettet ikveld itte jobb,men e sikkert for trøtte då...
Calla Skrevet 14. juni 2005 #258 Skrevet 14. juni 2005 Høres bra ut... Må le litt..du minner sånn om gudmoren min! (ungsommelig dame altså!) Hun er også alltid på godt humør, glad i å skravle, energisk, glad i å arrangere store fester, og ikke minst GOD SOM GULL! Og i tillegg skriver dere på samme dialekt da... Du får ta det som et kompliment, for jeg er veldig glad i gudmoren min... God bedring da vennen!!
nurseBetty Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #259 Skrevet 14. juni 2005 Høres bra ut... Må le litt..du minner sånn om gudmoren min! (ungsommelig dame altså!) Hun er også alltid på godt humør, glad i å skravle, energisk, glad i å arrangere store fester, og ikke minst GOD SOM GULL! Og i tillegg skriver dere på samme dialekt da... Du får ta det som et kompliment, for jeg er veldig glad i gudmoren min... God bedring da vennen!! ååååå,så snille og goe du e!!!! vett du ka? gjekk inn på tv2 si nettsia og målte min mentale alder...iiiiiiiiiiiiiiiik....eg E 25,ser ut so eg e 20 og min mentale alder e 29
Calla Skrevet 14. juni 2005 #260 Skrevet 14. juni 2005 Ikke værst det da! Ung i kroppen men gammel og vis til sinns!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå