Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Det er kjempe-enkelt å sy dukar og serviettar vennen, så det greier du nok heeeeilt fint!!!! :) Tuuuuuuuuusen takk for at du ordnar stoff og glass til meg også, heilt supert!!! Gledar meg til å treffe deg!!!

Skrevet
Du har jammen kommet godt i gang du! :)

Lokalet ordner seg sikkert, alltid plass til fler enn man tror.. :wink:

Ha en flott dag!

åååååååååååååååå,så godt å hørra frå DEG!!!!! :hoppe:

Skrevet
Det er kjempe-enkelt å sy dukar og serviettar vennen' date=' så det greier du nok heeeeilt fint!!!! :) Tuuuuuuuuusen takk for at du ordnar stoff og glass til meg også, heilt supert!!! Gledar meg til å treffe deg!!![/quote']

håpa da :ler: klart eg gjere da for deg :P gler meg t å treffa deg og!!!

me kjøpte oss ny pc i januar og mannen va so glae for då kunne han sjå på bil,og eg sku jo berre brukan t å skriva oppgaver og betala rekninga :o men eg har jo øvetatt fullstendig :ler:

:kghjerte: e livet :ler: e so kjekt å ver her m alle so e lika galne i håvet :ler:

nå e da ikkje lenge igjen t eg ska kjøpa sløret og underskjørtet mitt :P

Skrevet

åååååååååååååååå,så godt å hørra frå DEG!!!!! :hoppe:

Du er god du.... :klem:

Skulle ønske jeg kunne kose meg med deg og alle andre her på kg ikveld..men nei..jeg må på jobb... :(

Ha det fint så lenge vennen!

Gjest lillelou
Skrevet

heisan, nurseBetty!

Artig at du likte kjolen jeg har kikket på-jeg syns den var så lekker og tidløs-og så er det så mye man kan finne på som tilbehør til en sånn kjole! Jeg er ikke så glad i tyll og blonder.... :wink:

Er du fra sunnhordland et sted? Der er det sååå fint-jeg har gått på folkehøgskole på Halsnøy, nemlig, og stortrivdes. :-)

Håper du har en fin dag!

Skrevet
heisan, nurseBetty!

Artig at du likte kjolen jeg har kikket på-jeg syns den var så lekker og tidløs-og så er det så mye man kan finne på som tilbehør til en sånn kjole! Jeg er ikke så glad i tyll og blonder.... :wink:

Er du fra sunnhordland et sted? Der er det sååå fint-jeg har gått på folkehøgskole på Halsnøy, nemlig, og stortrivdes. :-)

Håper du har en fin dag!

Oj! En som vet hvor Halsnøy er og til og med har vært der en god stund! :ler: Hele mammas familie er derfra, og jeg har selv vært der mang en ferie.... :wink:

Kanskje du husker et grått slitent hus helt i begynnelsen av veien som går til folkehøyskolen? Ligger liksom på hjørnet like ved buss-stoppen..

Vel, det var ihvertfall bestemor sitt hus frem til i fjor..

Gjest gjest1
Skrevet

Vi er ikkje galne, vi er søøøøte!!!!!!!! :) Du? Eg får visst ikkje heilt til denne e-bay-bestillinga eg. Avbraut før eg betalte når eg prøvde å bestille i stad, men hadde visst bestilt, for har fått mail frå ho dama, og ein request om å betale via paypal. Åssen gjer eg det?!???! *skjønneikkeno*

Skrevet
Vi er ikkje galne, vi er søøøøte!!!!!!!! :) Du? Eg får visst ikkje heilt til denne e-bay-bestillinga eg. Avbraut før eg betalte når eg prøvde å bestille i stad, men hadde visst bestilt, for har fått mail frå ho dama, og ein request om å betale via paypal. Åssen gjer eg det?!???! *skjønneikkeno*

klart dåke søte,men da trenge eg jo ikkje sei,da e jo nåke ALLE vett :wink:

sleit litt m ebay eg og....men fekk so goe hjelp av teddytoria :P

du må f¨å deg ein pay pal konto,så blir beløpet trekt derfrå m ein gong,og du får varen når den e klar :P

men du har vel gått inn på sikker netthandel i banken din?

CONS: eg sku og ønska du kunne ver her :cry: savne deg allerede :wink:

Lillelou: jepp,frå sunnhordland,flotte plass :) fint ver og idag :kul:

Gjest Svimle
Skrevet

Hei!

Takk for hilsen i daboka mi :)

Har hørt mye skryt om brudesalongen på Stord, så vi begynner der :-)

Forhandler de Maggie Sottero? Har de en nettside?

Skal bare få nytt eksosanlegg på van'en, så drar jeg og forloveren min avgårde (hun bor i Haugesund, jeg i Tysvær). Blir kjekt å prøve noen kjoler på! Syns jeg ser meg i ånden :hoho:

Hilsen Anette

Skrevet
Hei!

Takk for hilsen i daboka mi :)

Har hørt mye skryt om brudesalongen på Stord, så vi begynner der  :-)  

Forhandler de Maggie Sottero? Har de en nettside?

Skal bare få nytt eksosanlegg på van'en, så drar jeg og forloveren min avgårde (hun bor i Haugesund, jeg i Tysvær). Blir kjekt å prøve noen kjoler på!  Syns jeg ser meg i ånden :hoho:  

Hilsen Anette

galla brudesalong

dei har demetrios kjoler,kjempefine,usikker på om dei har maggie sottero...

:klem:

Skrevet

Takk for koselig hilsen i dagboken min... :wink:

Har du fått strømpebåndet ditt?

Gjest gjest1
Skrevet

No har eg lagt ut budsjettet mitt i dagboka mi! :)

Skrevet
Takk for koselig hilsen i dagboken min... :wink:  

Har du fått strømpebåndet ditt?

:P teddy!!!! weeeeeeeeee,teddy e her :ler:

ja,fekk da for nåken daga si,kjempefint!!! takk for hjelpa vennen :P:klem:

Gjest Svimle
Skrevet

Hei og takk for linken!! :-)

Kjempeflott!!

Skrevet
:vinke: Bare innom for å ønske deg en fin tirsdag!
Annonse
Skrevet

Hei vennen!

Hvordan går det? Noe spesielt som står på planen for i dag?

Send meg litt finvær fra vestlandet er du snill...her regner det nok en dag.... :evil:

Skrevet
Hei vennen!

Hvordan går det? Noe spesielt som står på planen for i dag?

Send meg litt finvær fra vestlandet er du snill...her regner det nok en dag.... :evil:

heisann :P går fint her,stort sett...e sjuke :cry: ska på jobb seinare,men da går seg vel t... :wink: ska prøve å senda litt fint ver imåro,rekke ikkje posten idag :hoho::hoho::sjarmor::klem:

igår kveld satt eg og mannen og såg på koss borda kunne stå og rekna på plassen(har tatt mål av lokalet...),og der e da plass t 74 stk,så då kan eg be dei eg har på lista mi :P weeeeeee...ska prøve å få sett på budsjettet ikveld itte jobb,men e sikkert for trøtte då...

Skrevet

Høres bra ut... Må le litt..du minner sånn om gudmoren min! (ungsommelig dame altså!)

Hun er også alltid på godt humør, glad i å skravle, energisk, glad i å arrangere store fester, og ikke minst GOD SOM GULL!

Og i tillegg skriver dere på samme dialekt da... :ler:

Du får ta det som et kompliment, for jeg er veldig glad i gudmoren min... :wink:

God bedring da vennen!! :klem:

Skrevet
Høres bra ut... Må le litt..du minner sånn om gudmoren min! (ungsommelig dame altså!)

Hun er også alltid på godt humør, glad i å skravle, energisk, glad i å arrangere store fester, og ikke minst GOD SOM GULL!

Og i tillegg skriver dere på samme dialekt da... :ler:

Du får ta det som et kompliment, for jeg er veldig glad i gudmoren min... :wink:

God bedring da vennen!! :klem:

ååååå,så snille og goe du e!!!! :P

vett du ka? gjekk inn på tv2 si nettsia og målte min mentale alder...iiiiiiiiiiiiiiiik....eg E 25,ser ut so eg e 20 og min mentale alder e 29 :hoho:

Skrevet

Ikke værst det da! Ung i kroppen men gammel og vis til sinns! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...