Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o Henne er du henne?!?!??

nå e eg heima :ler: har jobba si torsdag,ein dag m dobbelvakt...måtte ha litt tid m mine små og mannen :hjerter: men nå har eg fri ein stund :)

har kje bjønna sy ennå,men håpa eg får bjønna snart..kjøpte tråd t symaskinen igår,åsså saks :o

Cons: takk for adressa vennen!!! kjempemasse fint :Nikke:

Lille My:takk :P håpa du hadde da fint du og!! :P

Solisol: jepp,veldig bra :wink: nå har eg fri... :P

fekk forresten monogram stempelet mitt før helga :P kjempefint!! får komma i gang m syingo,so eg får sjå koss da blir :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du ja, og takk for :klem: i dagboken min...alltid så mange klemmer og koser og godt humør fra din kant! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du ja' date=' og takk for :klem: i dagboken min...alltid så mange klemmer og koser og godt humør fra din kant! :-)[/quote']

:ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy: må ikke vær lenge borte uten å si ifra hvor du går vet du :ler:

Måtte bare innom å ønske deg en utrolig flott tirsdag :hoppe::klem::kose::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så gøy at du har fått stempelet! Må huske å ta bilder da, så vi får sett! ;)

Lykke til med syinga, og ha en fin dag!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: i gåe fekk eg magnetena t STD korta :P rett før eg gjekk på jobb!! mangler berre ark,så kan eg bjønna...dukane ja...stoffet ligge fint innpakka :ler: får ikkje tid t å bjønna,jobben ring jo "heila" tio,trenge folk...og eg ska jo gifta meg so... :hoho:

men altså..her e da so fint ver at eg måtte opna terassedøra kl halv 8 idag tidleg,da va so varmt!! :P lika meg eg nå,sol og sommar :P

mannen lura på om han ska ha tre elle fira veke ferie.. :evil: godt m peng,men da ekj alt :evil: men har nå jobba litt m han,so eg får no sjå ka han bestemme seg for :ler:

gutane mine e so aktive nå!! lura på koss dei vil sjå ut i dress :P og koss dei oppføre seg i kyrkja... :-? :oops: lurte på om eg sku ha nåken so kunne så mellom dei og halda dei i nevane...? e da dumt? kanskje svigerinna mi(16år) sku fått den oppgava...har so lyst hu ska få ei spesiell oppgava,hu gler seg sånn!!! :P har bjønna å kikka etter kjole,og sparer penger til bryllupsgave og manikyr :P syns da e so søtt :sjenert:

trur eg må kjøpa meg nåken nye fiska...hadde to slørhaler,men den eine dø for nokra veka si,og den siste ser so ensom ut :cry: han må få ein nye venn!!! :wink:

ein kollega har fått kreft :cry: eg har nett tatt celleprøve,so eg e litt nervøs(har ein del kreft i familien),men alt e nok i orden!! :wink: litt trist når folk rundt blir ramma...triste greier,men livet går opp og ned,får ver glae for alle dagane ein får på jorda og på KG... :hoho: må ha litt latter :hoho: tenk so fint eg har da!!!! 3 nydelege unga,verdens beste mann so eg ska lenka fast neste sommar :ler: kjempeflotte svigerfamilie ,goe mamma og søsken...åsså ein kjempekjekke jobb :ler::P:hoppe:

nå ska eg nyta dagen,gå tur m barna kanskje.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig flink til å være positiv!!! Selv om det skjer triste ting rundt deg... Beundrer deg den egenskapen! :bukke: :klem:

Høres forresten ut som en glimrende oppgave for 16-åringen, å holde et øye med noen viltre unger. Sikkert ikke så dumt i forhold til ungene også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åååh,så morsomt for 16 åringen! Det er helt sikkert en super oppgave for henne!

Må signere på det tommeline skriver :) Du er utrolig flink til å være positiv!

:blomst_opp:

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

I neste veke får vi bilen attende, så då kan eg snart ta turen bort til deg!!!!! :) Gledar meg!!! Hihi.... Passar det å treffes ein gong i løpet av neste veke, eller veka etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I neste veke får vi bilen attende, så då kan eg snart ta turen bort til deg!!!!! :) Gledar meg!!! Hihi.... Passar det å treffes ein gong i løpet av neste veke, eller veka etter?

ja!!! i neste veka e da berre fredagen so passa,men har litt fleire daga veka itte :P ska bli kjekt å treffast!!

på fjordhotellet kanskje? e so vakkert der på sommaren! kan bli skikkeleg inspirert der inne :ler: kan betala eine tunnelen for deg,si du må øve på andra sio :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for hilsner :P

vett du ka Cons? blir so utruleg glae når eg ser spor itte deg :wink:

solisol og veslo:søøøøøøte dama :ler::wink:

Lille My:da va nå detta m bilder,har fleire stykke eg vil legga ut :oops: kanskje eg får få mannen t å prøva i kveld :wink:

tommeline og Jullan:åååååå,so søte og snille dåke e!!! :P so kjekt at dåke syns da e ein fine oppgava :) så får hu og gå opp til alteret(nesten... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Høres ut som du har nok å styre med for tiden. Trist med kollegaen din, håper det går bra.. Min mor hadde kreft for ti år siden, grusom sykdom... Men du er jo så flink til å holde humøret oppe, håper det smitter litt over på kollegaen din også.. :klem:

Synes det høres ut som en god ide å la svigerinnen din se etter barna. Du kan vel kanskje få ordnet et slags "lekehjørne" til de også? Hvor de kan tegne, leke, se film eller lignende?

Ønsker deg en flott dag godjenta mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Høres ut som du har nok å styre med for tiden. Trist med kollegaen din, håper det går bra.. Min mor hadde kreft for ti år siden, grusom sykdom... Men du er jo så flink til å holde humøret oppe, håper det smitter litt over på kollegaen din også.. :klem:  

Synes det høres ut som en god ide å la svigerinnen din se etter barna. Du kan vel kanskje få ordnet et slags "lekehjørne" til de også? Hvor de kan tegne, leke, se film eller lignende?

Ønsker deg en flott dag godjenta mi! :)

:P vennen!! der va du jo :hoppe:

koss gjekk da m mammo di?

leikehjørna ska me ha :) har funnet eit perfekt rom t da i lokalet :wink: ska ha ei diger hytta(viss me får an...),so me har masse plass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekehjørnet blir nok bra!! Du ordner jo det meste du... :wink: Gikk bra med mamma, oppdaget det heldigvis tidlig. Har du fått svar fra prøvene dine enda eller? Det går nok bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...