Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Gøy at det er fleire av oss ja!! ;) Har du etterlyst sunnmøringar her inne?

'

I grunn ikke nei...kanskje jeg skal ta og gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Har vi funne ut av kor lange dukane våre skal vere? Ekstra-lengden på langsidene bør visst vere mellom 20 og 30 cm, forresten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som skal sy dukene selv :P

Hadde det vært meg hadde vel symaskinen havnet ut vinduet før undertråden hadde blitt tred igjennom :eeeh::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med syingen din!

Skulle ønske jeg snart hadde nok konkret å jobbe med mot bryllupet snart også. Har litt planer om å handle litt til innbydelsene neste helg nemlig :enig_animasjon:

Surfinia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig e gutane i seng og eg kan ha litt tid m KG før sløving foran tv m mannen :P har vore på jobb idag,og då blir eg litt sløve på kvelden :o

LilleMy:jepp! lika å planlegga,so eg styre på :ler:

Cons:vennen,så godt at du stakk innom!! ska prøva å fiksa bilde i helga...ebay har masse fint :wink:

Veslo;dukane ja...bredden e 140...viss me trekke frå 4 cm t opplegg e da 136 cm igjen...bordbredden e 75 cm,og då har me ca 30 cm på kvar side igjen...så då tar me 30cm(+2 cm opplegg,)på sidane...vanskeleg forklart eller fatta du?? :ler:

Lucky: jaja,flink og flink... :ler: har ikkje sydd på mange år,so me får sjå kor bra da blir :ler::wink:

Jullan:har ikkje bjønna ennå :oops: må måla opp og bli enige m veslo om mål...me ska dela duka og syr halvparten kvar :P

Surfinia:takk :P e jo kjempekjekt å handla! når du har handla litt kan du jo bjønna å mekka kort :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Veslo;dukane ja...bredden e 140...viss me trekke frå 4 cm t opplegg e da 136 cm igjen...bordbredden e 75 cm,og då har me ca 30 cm på kvar side igjen...så då tar me 30cm(+2 cm opplegg,)på sidane...vanskeleg forklart eller fatta du?? :ler:

Det forstod eg, veit du! Syns du er flink til å forklare eg!! :) *notere* Gledar meg til å begynne å sy eg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstod eg, veit du! Syns du er flink til å forklare eg!! :) *notere* Gledar meg til å begynne å sy eg også!

:P:ler: då blir da 120 +32+32...184 cm på kvar duk elle ka? :ler: nå gler eg meg og :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Har du fått begynt på dukane enno, vennen? Korleis ser det ut me dplanar for deg i neste veke? Kunne det passe med Odda-treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen :blomst:

Har du det bra?? Er du på ferie no??

Hmmm.. :klø: uansett ville jeg gi deg en :klem: og ha en Tipp Topp søndag :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...