Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

ja!!! i neste veka e da berre fredagen so passa,men har litt fleire daga veka itte :P ska bli kjekt å treffast!!

på fjordhotellet kanskje? e so vakkert der på sommaren! kan bli skikkeleg inspirert der inne :ler: kan betala eine tunnelen for deg,si du må øve på andra sio :wink:

Hehe, det ordnar vi nok.. Er no eg som skuldar deg pengar no då... Hehe... Fredag i neste veke blir litt hektisk for meg, men vi kan satse på veka etter då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe' date=' det ordnar vi nok.. Er no eg som skuldar deg pengar no då... Hehe... Fredag i neste veke blir litt hektisk for meg, men vi kan satse på veka etter då?[/quote']

jepp,jepp,da kan me godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for hilsener mine søte små :wink:

har nett hatt besøk av svigermor og svigerfar...svigermor sa at dersom eg vil sy serviettena for hand kan hu hjelpa meg :P (hu har kreft i ryggmargen og kan ikkje bruka beina skikkeleg...) hu e jo berre best då!!! :P vist fram stempelet av monogrammet,og nåken duer so eg ska bruka i blomsterdekorasjonena...hu syns dei va kjempefine og at eg e flinke :ler: godt m litt skryt :ler:

venter spent på pakke m tiaraer og chiffon so eg ska bruka t gjeste-gavena...håpa da kjeme i dag!!! eg,mannen og barna ska kjøpa fisker t akvariet idag,og da gler me oss t alle isamen :ler:

nett fått veta at dattera mi ska på tur m faren,tanta,onkel og søskenbarn...gjett kor..egypt :P tenk so spennande for hene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så kjekt at du skal få hjelp til å sy!!! :) Det høres bra ut... Eg skal gi deg ein lyd straks eg har fått jobb-planen min for neste veke, forresten, så kan vi sjå om vi greier å ordne ein tur bort til deg! Hehe... Har du rekna ut kva eg skuldar deg enno, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du skal få hjelp til å sy!!! :) Det høres bra ut... Eg skal gi deg ein lyd straks eg har fått jobb-planen min for neste veke' date=' forresten, så kan vi sjå om vi greier å ordne ein tur bort til deg! Hehe... Har du rekna ut kva eg skuldar deg enno, forresten?[/quote']

har to rulla m stoff..e da grett om du får den m 32 m? så tar eg den m 36...kjeme nok t å sy masse feil :oops: +at eg ska be 70 t middag og ca 20 t kaffi...da e so lite at me berre glømme da...om da går grett? :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

har to rulla m stoff..e da grett om du får den m 32 m? så tar eg den m 36...kjeme nok t å sy masse feil :oops: +at eg ska be 70 t middag og ca 20 t kaffi...da e so lite at me berre glømme da...om da går grett? :wink::ler:

Det går fint, veit du!!! :) Men eg må da få betale det eg skuldar for dei glassene, i alle fall, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ein herleg dag :P sola skinne,dattera mi ser barne tv,og gutane mine leike på golvet...eg ska på jobb i ittemiddag :)

trur eg ska søka meg fast helgajobb der eg jobba nå...e jo so kjekt!!

fekk to pakka i posten igår...ein m barnehagebilder av jenta mi-kjempefine!!! åsså; TIARAen min :P:P:P

gjett om eg blei glae då??!!!

Veslo: neida,e so lite atte me gløyme da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snart kjeme mannen heim og eg går på jobb...men eg gler meg t ikveld,då e da berre oss to,barna e i seng :)

lurte på om me sku tatt oss ein bryllusreisa utanlands likavell eg....hmmmm...hadde vore kjekt å sjå mannen halvnaken i ei veka :ler::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :kose:

Har du det bra???

Måtte bare en sjapp tur innom før legge tid..

har desverre ikke hatt mye tis til KG i det siste, men gleder meg til det nye forumet.. Håper KG spøkelse forsvinner da :ler:

Kos deg masse med KG frie dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Får besjed om at PM-innboksen din er full.....

Legg inn meldinga mi til deg her eg:

Hei igjen kjære!!! Beklager at eg ikkje har fått svart deg før no, eg har ikkje hatt tilgang til nett før no i kveld skjønner du, har vore fullt kjør her i dag!!

Men det hadde vore moro å truffe deg i morgon, ja!! :) Fjordhotellet i Rosendal høres ut som ein fin plass å møtes!!! Håpar berre eg finn fram då!! Hehe..... Er det greit at eg tar med meg forlovaren min, forresten? Er så kjedelig å sitte så lenge i bil åleine.. Hehe... Når vi skal møtes...? Hmmm... Eg skal i bursdag i morgon ettermiddag, og bør eigentleg vere heime i fire-tida, kva seier du til å møtes på hotellet klokka ett? Då har vi eit par timar til å lunsje og skravle, om du føler for det! Gledar meg til å treffe deg eg!!! :)

Skal eg ta med meg noko spesielt, forresten?? Bryllups-permen min, zinkfat-prøvane eller anna???

Håpar du ikkje les denne meldinga aaaalt for seint! Hehe... Ringer deg i morgon formiddag dersom eg ikkje høyrer noko meir frå deg, eg! Aaaaaanar ikkje korleis du ser ut og slikt då, men korleis vi skal kjenne kvarandre att kan vi finne ut av i morgon, kan vi ikkje? Hehe....

Snakkes....

Stoooooooooor klem frå veslo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...