Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:cry: har hatt nåken fæle daga :roll:

rett itte me kom heim på lørdag daua pc skjermen :cry: måtte venta t idag før eg fekk meg ein på lån,og da har ikkje vore lett nei :wink: min kjære har hatt da fint,fått meir tid m med nå so eg ikkje har kost meg m KG :ler:

men nå e eg her :ler:

min kjære fant; me vil feira dagen på bjørnebølsfossen på matrefjellet...men får ikkje bestilla før :cry: :ler:

veslo; har ikkje funnet nåke spesielt m bordkorta ennå,men har nåken idea :wink: du då? har du alt klart?

økonomi prat så tidleg e so irriterande :evil: men vett jo at eg bestemma :hoho:

har savna dåke alle sammen!!! ska bli godt å bli litt oppdatert :hoppe:

nå ska eg kosa meg m mannen og legga mi herliga jenta :P men imåro e e tebake itte ei loooonge pause :hoppe:

:klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Har savna deg kjære sjukepleiaren vår!! ;) Godt å ha deg tilbake!!!

Bordkort ja, det har vi klart! Hehe.... Vi skal ha eføy-blad som vi skal skrive på med sølvskrift... :) Eg skal ha eføy i buketten min, og så skal vi ha det langs midten av bordene, så det blir nok stilig, trur eg..... ;) Eller kva trur du?

Gjest Seleena
Skrevet

Fotograf vil eg anbefala Remme. Han tok nokre vanvittig fine bilete av ein konfirmant nett.. Dei kan bruka nesten alle!

(Vist dåke skal bestilla fotograf då)

Helland er og flink - om du vil ha vanlege tradisjonelle bilete, men Remme klara å tenkja nytt om dåke vil det.

Gjest Seleena
Skrevet

Yepp Sexy!! :sjarmor:

Har lest eksamen i heile dag, men måtte ha pause.

Gjest gjest1
Skrevet
Yepp Sexy!! :sjarmor:

Har lest eksamen i heile dag, men måtte ha pause.

Flinkis! Samme her, forresten... Men NO er det leggetid... (og huff, no spammar vi dagboka til nB...)

*natta*

Gjest Seleena
Skrevet

Ja huff - er klokka halv to??? :o Sist eg såg var ho midnatt.... ehm. God natt og sov godt :klem2:

Vi likar oss her inne :)

Gjest gjest1
Skrevet

Vi likar oss her inne :)

:enig_animasjon:

Skrevet

Godt å ha deg tilbake vennen... :)

Noe nytt ang. bryllupsplanleggingen?

Skrevet
Har savna deg kjære sjukepleiaren vår!! ;) Godt å ha deg tilbake!!!

Bordkort ja, det har vi klart! Hehe.... Vi skal ha eføy-blad som vi skal skrive på med sølvskrift... :) Eg skal ha eføy i buketten min, og så skal vi ha det langs midten av bordene, så det blir nok stilig, trur eg..... ;) Eller kva trur du?

:hoppe: så godt å ver savna!!!!har jo savne dåke og!!!kin hadde ikkje da.... :ler:

må nok tilstå nåke;aner ikkje ka eføy e :oops: står dårlig t m blomsterkunnskapa :oops: på ein goe dag kan eg ver so heldig å kjenna igjen ei rosa :hoho: men om du lika da so gjere nok eg og da :wink: og når da går igjen fleire plassa blir da jo stil øve da :P

Skrevet
Fotograf vil eg anbefala Remme. Han tok nokre vanvittig fine bilete av ein konfirmant nett.. Dei kan bruka nesten alle!

(Vist dåke skal bestilla fotograf då)

Helland er og flink - om du vil ha vanlege tradisjonelle bilete, men Remme klara å tenkja nytt om dåke vil det.

ska ha fotograf :P blir nok Remme,vil ikkje ha da heilt tradisjonelt :ler:

takk for tipsa vennen :klem:

Skrevet
Godt å ha deg tilbake vennen... :)

Noe nytt ang. bryllupsplanleggingen?

neeeei... svigers vil tenka økonomisk :-x da ville jo mannen og,men fekk øvebevist han om at da va lurast å gjer da skikkeleg :hoho: ååååå ko goe eg e!!

slite litt m bordkorta...og m forsia på invitasjonane...vett koss da ska ver,men får da ikkje heilt t :cry: data e ikkje mi sterka sia...

Skrevet

Kan du ikke lage det for hånd da? Skrive ut tekst og bilde fra data og så klippe det ut slik det skal være?

Vi skal ha små gaveesker til bordkort.. pynte de og skrive navn på, og putte en liten ting inni..(hjemmelaget konfekt eller noe i den duren..).

Ellers er det jo også fin å skrive navn på glass..(kjøpe billige glass fra ikea e.l)..eller på telys-glass...

Bare for å komme med noen tips.....

Skrevet
Kan du ikke lage det for hånd da? Skrive ut tekst og bilde fra data og så klippe det ut slik det skal være?

Vi skal ha små gaveesker til bordkort.. pynte de og skrive navn på, og putte en liten ting inni..(hjemmelaget konfekt eller noe i den duren..).

Ellers er det jo også fin å skrive navn på glass..(kjøpe billige glass fra ikea e.l)..eller på telys-glass...

Bare for å komme med noen tips.....

takk for tipset m invittane,da ska eg prøva :Nikke:

eg og tenkte å ha små esker,fant ei nettsia,men der kosta da 11 kr pr eska,m navner på brudeparet og dato...kor finne du dine esker?

takk for tipsa cons :wink::klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Eføy. ;)

Vi skal ha ein liknande type, men vi vil ha heilt grønne blader. I buketten skal eg ha små blader, bordkorta kjem til å vere litt større. :) Blir fint, trur eg.

Invitasjonar, ja... Det er ikkje så enkelt.... Kan anbefale klippe og lime-metoden ja! Hehe...... Er ikkje så flink med data eg heller...

Skrevet

takk for tipset m invittane,da ska eg prøva :Nikke:

eg og tenkte å ha små esker,fant ei nettsia,men der kosta da 11 kr pr eska,m navner på brudeparet og dato...kor finne du dine esker?

Onkelen til Lasse jobber på papir-fabrikk.. så han "designet" noen små fine esker til oss.... :)

Kan jo hende de har noe slikt noe på hobby-butikker også?

Gjest lillelou
Skrevet

Hallois, nurseBetty :vinke: ,og takk for besøk i dagboka !:-)

Regner med at den rette kjolen dukker opp, men den er vanskelig å få øye på akkurat nå-er inne i en forvirra periode, er jeg redd...godt jeg har massemasse tid igjen!Hvordan går det med planlegginga di,da?

Håper du har en finfin dag!

Skrevet
Hallois, nurseBetty :vinke: ,og takk for besøk i dagboka !:-)

Regner med at den rette kjolen dukker opp, men den er vanskelig å få øye på akkurat nå-er inne i en forvirra periode, er jeg redd...godt jeg har massemasse tid igjen!Hvordan går det med planlegginga di,da?

Håper du har en finfin dag!

planleggingo går fint den,men da e so lenge igjen...

satte opp budsjett i går,m prisar på ka me trur ting kosta :cry: håpa eg har tatt godt i,ellers blir da ikkje sånn so eg vil ha da :cry: men da ordna seg alltid :ler: har liksom alltid gjort da,so eg rekna m da gjer da nå og :sjarmor: får få meg ein jobb...

målet mitt i dag e å få meg ein jobb,sånn at eg får mitt drømmebryllup :hoppe:

weeeee,eg ska få meg jobb :ler: viss eg ikkje får jobb må eg vinna i lotto :hoho: alt ordna seg for snille piker :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

*krysse fingrane for at du får deg jobb*

Det ordnar seg no, skal du se!!!! :)

Lyst å legge ut budsjettet ditt her, forresten?

Skrevet
*krysse fingrane for at du får deg jobb*

Det ordnar seg no, skal du se!!!! :)

Lyst å legge ut budsjettet ditt her, forresten?

ingen jobb ennå,men.men... :cry:

må kikka øve ein gong t,så kanskje.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...