Gå til innhold

Fillers i leppene, hva er greia?


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

6 timer siden, SupaWoman skrev:

?... man ser det vel ganske tydelig her:

https://www.tv2.no/v/1295683/

Siterte feil bruker. Ja, ser godt at hun har fillers. Flere har postet bilder av leppene sine her også, og det er lett å se at de har forstørret leppene. 

Anonymkode: 07f3e...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristine var først åpen om at hun tok fillers. Så sa hun at tok hun det ut og fikk mye skryt for det, men «glemte» å fortelle at hun tok nye fillers like etterpå.  Det var til og med bilde av henne på klinikken sin IG-konto. 

557AFAE2-8C43-488B-97EE-E6E2D5EA8831.jpeg

DB65636F-3E90-4099-86D2-A4276F49706E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Snøkvit skrev:

Kristine var først åpen om at hun tok fillers. Så sa hun at tok hun det ut og fikk mye skryt for det, men «glemte» å fortelle at hun tok nye fillers like etterpå.  Det var til og med bilde av henne på klinikken sin IG-konto. 

557AFAE2-8C43-488B-97EE-E6E2D5EA8831.jpeg

DB65636F-3E90-4099-86D2-A4276F49706E.jpeg

Syns hun er mye penere på før-bildet.  Skulle tro det var to forskjellige kvinner. Ser ut som om hun har fikset på mer en leppene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har sett av fillers er leppene til Jonas Odden, på det siste han har lagt ut på Snapchat. Det er helt forferdelig! 

Anonymkode: 7f0f3...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til dags dato aldri sett noen som jeg tenkte ble penere etter de fikk inn fillers i leppene.  De får større munn som står mer ut. det er alt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SupaWoman skrev:

Syns hun er mye penere på før-bildet.  Skulle tro det var to forskjellige kvinner. Ser ut som om hun har fikset på mer en leppene.

Hun var veldig ung på det første bildet da, så er vel naturlig at hun har forandret seg på mange måter ellers, men hvem vet.

Hun tok jo fillers ganske ung også, sikkert derfor ikke så mange har fått det med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, SupaWoman skrev:

Jeg har til dags dato aldri sett noen som jeg tenkte ble penere etter de fikk inn fillers i leppene.  De får større munn som står mer ut. det er alt. 

Enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke engang katter blir søtere/penere av større lepper 😛
 

73229392_2619412591507069_7944328285024944128_n.jpg

Anonymkode: 6f6f7...1bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som har tatt fillers uten at man kan se det, for det finnes faktisk noen av oss også. Jeg hadde litt asymmetriske lepper og var drittlei av å måtte bruke lipliner for å ikke føle meg skjeiv i ansiktet. Ble tilnærmet helt symmetrisk med fillers. Nå er det over et år siden jeg tok og effekten er der fortsatt selv om de er litt mindre fyldige. Men nå var det ikke for fyldigheten jeg tok det, og har aldri ønsket meg duckface eller at noen skulle kunne se det. 

Anonymkode: 7ea2d...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snøkvit skrev:

Hun var veldig ung på det første bildet da, så er vel naturlig at hun har forandret seg på mange måter ellers, men hvem vet.

Hun tok jo fillers ganske ung også, sikkert derfor ikke så mange har fått det med seg.

Man får ikke fyldigere lepper med alderen. Grunnen til at man fyller er å se ung ut - fordi leppene fra naturens side er fyldigst når man er ung.

Det er rart med det at bloggere får større lepper, pupper og rumper når de blir voksne.

Anonymkode: 8a9db...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke fyldigere lepper med alderen. Grunnen til at man fyller er å se ung ut - fordi leppene fra naturens side er fyldigst når man er ung.

Det er rart med det at bloggere får større lepper, pupper og rumper når de blir voksne.

Anonymkode: 8a9db...443

Nei, man får mye tynnere lepper med årene, det er helt sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke fyldigere lepper med alderen. Grunnen til at man fyller er å se ung ut - fordi leppene fra naturens side er fyldigst når man er ung.

Det er rart med det at bloggere får større lepper, pupper og rumper når de blir voksne.

Anonymkode: 8a9db...443

Ja det var det jeg prøvde å si 😅 Hun har fylt leppene, det er jo fakta, men siden hun er eldre nå har utseende forandret seg på andre måter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2019 den 13.46, Safiya skrev:

Hvis det er et stort problem som oppriktig plager deg i hverdagen, så burde du nok søke hjelp.

Tror det er du som bør søke hjelp siden du tar deg nær av det. De fleste synes det er grusomt med fake lepper og de må være lov å diskutere det på et anonymt forum. 

Anonymkode: ea296...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.11.2019 den 22.05, SupaWoman skrev:

Nei, man får mye tynnere lepper med årene, det er helt sikkert. 

Jenta er i starten av 20-årene....... tynnere lepper får man når man passerer evt nærmer seg 50.

Anonymkode: ea296...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 17.47, Era Vulgaris skrev:

Men hvor har du fått ideen om at det er mer feminint med fyldige lepper? Hvorfor skal man føle seg mer tilfreds fordi man har fillers i leppene? Dette er noe du er blitt påvirket til å tenke og føle, og du gir etter for presset, i stedet for å tenke at du er bra nok som du er. 

Det er jo hele poenget med debatten om fillers, botox, restylane, silikon osv. Dette er medieskapt av en industri som skal tjene grovt på unge jenters usikkerhet. Alle vil være spesielle, men ender opp med å se kliss like ut. Det er jo bare trist. Og i får være uenig i hva som er dårlige holdninger. Jeg synes det vitner om elendige holdninger å tro at man må se ut som en bimbo for å være bra nok. 

👍🏽👏🏽👏🏽

Anonymkode: ea296...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenta er i starten av 20-årene....... tynnere lepper får man når man passerer evt nærmer seg 50.

Anonymkode: ea296...597

Nope, det begynner lenge før på de fleste.  Jeg merket det i 30 årene. Man begynner å tape kollagen fra ansiktet etter ca fylte 25 år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.10.2019 den 13.09, Kvelertak skrev:

Kan liksom ikke spørre jentene som har det face2face, så jeg spør her. Hva er greia med å sprøyte leppene med sånt tull? Hva vil dere/de oppnå? Blir ikke akkurat noe flinkere til å suge med sånne lepper, så hva er poenget? Hvorfor er det den nye moten å ødelegge leppene sine? Er så lei å se det overalt. Se jenter ødelegger de fine leppene sine.

Tror de/dere at dere får flere mannfolk etter dere? Det er ikke de falske leppene de går etter og faller for.. Så hvorfor bruke unødvendige penger på det?

Jeg har fillers i leppa og kan kun snakke for meg selv. Jeg er lesbisk og tok det kun for min egen del. Samboeren min syntes ikke det er fint hvis jeg tar for mye (at de blir for store), men jeg har alltid hatt tynne lepper, og ble mobbet for de i oppveksten. Jeg har aldri kunnet smile med tenna, og nå etter at jeg begynte med fillers har leppen løftet seg litt, slik at jeg får et finere smil uten å se sjev ut i trynet. Når det er sagt syntes jeg fyldige/store lepper er mye deiligere å kysse med enn thin lips. Exen min hadde ikke lepper, og det føltes ut som jeg kysset en vegg!! 😅Så smak og behag dette da. På samme måter som du har både gutter/menn som liker naturlige jenter, og du har gutter/menn eller damer som tenner på litt mer plastic fantastic!! Det verste og kvalmeste jeg ser er damer som trener fitness. Masse muskler så de ser mer ut som menn. Ellers takk (spyr) 🤮

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Kristine Ullebø har fillers. Naturlig har hun veldig smale lepper

 

2201FCFD-0842-4E54-81EC-8BB503B9F210.jpeg

Anonymkode: e7870...28c

Det var nettopp det jeg skrev? Jeg skrev at mange med restylane blir seende klin like ut men at Ullebø er en av de få som skiller seg ut der. Hun har ikke fått den typisk restylanemunnen. Munnen hennes ser mer naturlig ut enn de fleste som har fillers. Og det er ganske godt gjort for hun har fylt på mye når du ser på hvordan hun så ut naturlig. 

Anonymkode: fbafc...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Naturlige eller ikke?

A8494C7E-A73A-4706-8A94-3F2636BF211E.jpeg

Anonymkode: e7870...28c

99,9% sikker på at disse er naturlige. Er det fillers er det utrolig bra gjort. Amorbuen er sånn som vi med naturlige fyldige lepper har og huden rundt overleppen er normal. 

Anonymkode: fbafc...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...