Gå til innhold

Fillers i leppene, hva er greia?


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

På 10.11.2019 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Jenta er i starten av 20-årene....... tynnere lepper får man når man passerer evt nærmer seg 50.

Anonymkode: ea296...597

Det starter før 50. Jeg er født med store lepper. Mine er litt smalere nå som jeg er 35. Ikke mye forskjell men nok til at jeg ser det på bilder fra jeg var i tyveårene. Andre legger nok ikke merke til det. 

Anonymkode: fbafc...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

99,9% sikker på at disse er naturlige. Er det fillers er det utrolig bra gjort. Amorbuen er sånn som vi med naturlige fyldige lepper har og huden rundt overleppen er normal. 

Anonymkode: fbafc...759

Hun har ikke naturlige lepper lenger. Hun har fylt på 1ml

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 9.46, Isabelle_266 skrev:

Jeg har fillers i leppa og kan kun snakke for meg selv. Jeg er lesbisk og tok det kun for min egen del. Samboeren min syntes ikke det er fint hvis jeg tar for mye (at de blir for store), men jeg har alltid hatt tynne lepper, og ble mobbet for de i oppveksten. Jeg har aldri kunnet smile med tenna, og nå etter at jeg begynte med fillers har leppen løftet seg litt, slik at jeg får et finere smil uten å se sjev ut i trynet. Når det er sagt syntes jeg fyldige/store lepper er mye deiligere å kysse med enn thin lips. Exen min hadde ikke lepper, og det føltes ut som jeg kysset en vegg!! 😅Så smak og behag dette da. På samme måter som du har både gutter/menn som liker naturlige jenter, og du har gutter/menn eller damer som tenner på litt mer plastic fantastic!! Det verste og kvalmeste jeg ser er damer som trener fitness. Masse muskler så de ser mer ut som menn. Ellers takk (spyr) 🤮

Muskler er bra synes jeg, men ja for mye muskler på kvinner ser ikke så bra ut selv om jeg ikke spyr av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 15.05, Isabelle_266 skrev:

Hun har ikke naturlige lepper lenger. Hun har fylt på 1ml

Det et en vellykket filler etter min mening. Men generelt synes jeg ikke noe om fillers, da de fleste ikke ser noe særlig bra ut med det. Så på et frisørprogram (realityserie, husker ikke hva det het) forrige uke og jeg så lett at 4 av frisørene som var med hadde fillers. Det var bare en av dem som kom unna med det på en bra måte synes jeg. 

Anonymkode: fbafc...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.11.2019 den 13.14, Kvelertak skrev:

Endelig ei som innrømmer det😁Men fillers er unødvendig og bortkastet. Skal love deg, det er IKKE fillers i leppene som gjør kvinner sexy og populær blant menn. 

Hun kan faktisk ikke uttale seg for alle kvinner i verden, ei heller kan du! Vi kvinner gjør ikke alt for dere menn nei, selv om dere liker å tro det. Noe som irriterer meg skikkelig er artikler om hva menn hater mest med damer hva stil angår. Akkurat som deres mening betyr alt. 

Anonymkode: 80f04...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/5/2019 at 11:15 AM, AnonymBruker said:

Jeg fikser på utseendet både med Botox og fillers og innrømmer glatt at det ikke bare er for egen del. Om vi kvinner bare sminka oss for oss selv, hvorfor gjør vi ikke det når vi er hjemme en hel dag?;) Kvinner som er pene er mer populære  blant menn og blir oftere valgt, derfor vil vi se bra ut for dem. Menn skal være forsørgere/tjene penger og være morsomme;) 

Anonymkode: c50f8...156

Du bør jobbe mer med tulleinnleggene, hvis du vil at de skal bli tatt alvorlig.

Anonymkode: 362aa...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fillers i leppene er for de som vil vise at de har gryn, må vite. Resten av oss, nøyer seg med to vepsestikk på hver side. Overleppe og underleppe. Etterpå kan vi kvakke fint

:opplyser:

Anonymkode: 275fd...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fillers i leppene er for de som vil vise at de har gryn, må vite. Resten av oss, nøyer seg med to vepsestikk på hver side. Overleppe og underleppe. Etterpå kan vi kvakke fint

:opplyser:

Anonymkode: 275fd...5b5

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 15.05, Isabelle_266 skrev:

Hun har ikke naturlige lepper lenger. Hun har fylt på 1ml

Haha, tror du de fleste som tar fillers får slike lepper? Nei, det er bare å ta turen til en hvilken som helst storby og se på jentene som tar fillers. 

Anonymkode: 07f3e...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2019 at 8:59 PM, AnonymBruker said:

Fillers i leppene er for de som vil vise at de har gryn, må vite. Resten av oss, nøyer seg med to vepsestikk på hver side. Overleppe og underleppe. Etterpå kan vi kvakke fint

:opplyser:

Anonymkode: 275fd...5b5

Har et bilde av mutter'n etter vepsestikk på overleppa. Og det stemmer faktisk ganske bra med hvordan noen av andedamene ser ut. 😂

Anonymkode: 362aa...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...