Gå til innhold

Fillers i leppene, hva er greia?


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt fillers i leppene, to gang. Har ikke fått  en eneste kommentarer på det, og folk blir veldig overrasket hvis jeg forteller om det. Synes selv det ser naturlig ut 😊 Det har mye å si hvor mye du fyller og hvilken teknikk sykepleieren har ved injeksjon. 
 

Jeg tok ikke fillers for at jeg skal suge bedre eller tilfredsstille noen. Fillers har jeg tatt for min egen del! Føler meg mer feminim og er mer tilfreds med meg selv. That’s it! 
Synes trådstarter er veldig fordømmende og kommer med absurde påstander. Synes det er verre med dårlige holdninger, enn andelepper 😉

DC6E0E5D-B97F-46F8-8191-B0823F594597.jpeg

Anonymkode: 85ff5...703

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt fillers i leppene, to gang. Har ikke fått  en eneste kommentarer på det, og folk blir veldig overrasket hvis jeg forteller om det. Synes selv det ser naturlig ut 😊 Det har mye å si hvor mye du fyller og hvilken teknikk sykepleieren har ved injeksjon. 
 

Jeg tok ikke fillers for at jeg skal suge bedre eller tilfredsstille noen. Fillers har jeg tatt for min egen del! Føler meg mer feminim og er mer tilfreds med meg selv. That’s it! 
Synes trådstarter er veldig fordømmende og kommer med absurde påstander. Synes det er verre med dårlige holdninger, enn andelepper 😉

DC6E0E5D-B97F-46F8-8191-B0823F594597.jpeg

Anonymkode: 85ff5...703

Dere som sier at dere gjør det for egen del, det er jo en grunn til at dere anser dette som pent. Jeg har ikke imot at noen fikser på utseendet men det store presset fra samfunnet som gjør at kvinner ikke føler seg bra nok, det liker jeg ikke! 

Det er jo blitt så vanlig nå at det er vanskelig å huske hva som var naturlig og hvor disse er. Noen er født med slike fyldige som du har, men de fleste har ikke slike naturlig som står litt ut.

Anonymkode: 8a9db...443

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt fillers i leppene, to gang. Har ikke fått  en eneste kommentarer på det, og folk blir veldig overrasket hvis jeg forteller om det. Synes selv det ser naturlig ut 😊 Det har mye å si hvor mye du fyller og hvilken teknikk sykepleieren har ved injeksjon. 
 

Jeg tok ikke fillers for at jeg skal suge bedre eller tilfredsstille noen. Fillers har jeg tatt for min egen del! Føler meg mer feminim og er mer tilfreds med meg selv. That’s it! 
Synes trådstarter er veldig fordømmende og kommer med absurde påstander. Synes det er verre med dårlige holdninger, enn andelepper 😉

DC6E0E5D-B97F-46F8-8191-B0823F594597.jpeg

Anonymkode: 85ff5...703

Munnen din står ut unaturlig, så jeg vil si det syns godt at den er fikset på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2019 at 1:25 PM, Kvelertak said:

Det er i alle fall bullshit. Alt de gjør er for å bli pene for menn, hvis de er heterofile, men jeg skjønner ikke det med lepper. Blir ikke noe penere med det. Som oftest ser det bare veldig rart og falskt ut.

Dette er helt feil, men en veldig vanlig misforståelse. De gjør det for å ta seg bra ut, rett og slett. Det er ikke spesielt rettet mot menn, selv om de er hetero.

Anonymkode: 362aa...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikser på utseendet både med Botox og fillers og innrømmer glatt at det ikke bare er for egen del. Om vi kvinner bare sminka oss for oss selv, hvorfor gjør vi ikke det når vi er hjemme en hel dag?;) Kvinner som er pene er mer populære  blant menn og blir oftere valgt, derfor vil vi se bra ut for dem. Menn skal være forsørgere/tjene penger og være morsomme;) 

Anonymkode: c50f8...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikser på utseendet både med Botox og fillers og innrømmer glatt at det ikke bare er for egen del. Om vi kvinner bare sminka oss for oss selv, hvorfor gjør vi ikke det når vi er hjemme en hel dag?;) Kvinner som er pene er mer populære  blant menn og blir oftere valgt, derfor vil vi se bra ut for dem. Menn skal være forsørgere/tjene penger og være morsomme;) 

Anonymkode: c50f8...156

Endelig ei som innrømmer det😁Men fillers er unødvendig og bortkastet. Skal love deg, det er IKKE fillers i leppene som gjør kvinner sexy og populær blant menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.11.2019 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt fillers i leppene, to gang. Har ikke fått  en eneste kommentarer på det, og folk blir veldig overrasket hvis jeg forteller om det. Synes selv det ser naturlig ut 😊 Det har mye å si hvor mye du fyller og hvilken teknikk sykepleieren har ved injeksjon. 
 

Jeg tok ikke fillers for at jeg skal suge bedre eller tilfredsstille noen. Fillers har jeg tatt for min egen del! Føler meg mer feminim og er mer tilfreds med meg selv. That’s it! 
Synes trådstarter er veldig fordømmende og kommer med absurde påstander. Synes det er verre med dårlige holdninger, enn andelepper 😉

 

Anonymkode: 85ff5...703

Men hvor har du fått ideen om at det er mer feminint med fyldige lepper? Hvorfor skal man føle seg mer tilfreds fordi man har fillers i leppene? Dette er noe du er blitt påvirket til å tenke og føle, og du gir etter for presset, i stedet for å tenke at du er bra nok som du er. 

Det er jo hele poenget med debatten om fillers, botox, restylane, silikon osv. Dette er medieskapt av en industri som skal tjene grovt på unge jenters usikkerhet. Alle vil være spesielle, men ender opp med å se kliss like ut. Det er jo bare trist. Og i får være uenig i hva som er dårlige holdninger. Jeg synes det vitner om elendige holdninger å tro at man må se ut som en bimbo for å være bra nok. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Men hvor har du fått ideen om at det er mer feminint med fyldige lepper? Hvorfor skal man føle seg mer tilfreds fordi man har fillers i leppene? Dette er noe du er blitt påvirket til å tenke og føle, og du gir etter for presset, i stedet for å tenke at du er bra nok som du er. 

Det er jo hele poenget med debatten om fillers, botox, restylane, silikon osv. Dette er medieskapt av en industri som skal tjene grovt på unge jenters usikkerhet. Alle vil være spesielle, men ender opp med å se kliss like ut. Det er jo bare trist. Og i får være uenig i hva som er dårlige holdninger. Jeg synes det vitner om elendige holdninger å tro at man må se ut som en bimbo for å være bra nok. 

Jeg har alltid hatt ganske smale lepper, spesielt overleppen. Det er normalt blant etnisk skandinaviske kvinner og jeg har aldri følt meg mindre feminin pga. det. De passer jo inn i ansiktet mitt.  Jeg hadde på ingen måte blitt vakrere med større lepper, det er det først og fremst øynene, hud, symmetri og ansiktsform som avgjør.   I mine øyne da. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Men hvor har du fått ideen om at det er mer feminint med fyldige lepper? Hvorfor skal man føle seg mer tilfreds fordi man har fillers i leppene? Dette er noe du er blitt påvirket til å tenke og føle, og du gir etter for presset, i stedet for å tenke at du er bra nok som du er. 

Det er jo hele poenget med debatten om fillers, botox, restylane, silikon osv. Dette er medieskapt av en industri som skal tjene grovt på unge jenters usikkerhet. Alle vil være spesielle, men ender opp med å se kliss like ut. Det er jo bare trist. Og i får være uenig i hva som er dårlige holdninger. Jeg synes det vitner om elendige holdninger å tro at man må se ut som en bimbo for å være bra nok. 

Alle sier de gjør det kun for egen del og at de ikke er påvirket av sosiale medier, nytter ikke.

Ikke glem den fantastiske lekre trenden med kardashianrumpe!  Og labiaplastikk. Begge de operasjonene har fått høyt trykk av kvinner som bare operer seg for seg selv... Ingen er påvrket av samfunnet.. jaja. 

Anonymkode: fbafc...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt fillers i leppene, to gang. Har ikke fått  en eneste kommentarer på det, og folk blir veldig overrasket hvis jeg forteller om det. Synes selv det ser naturlig ut 😊 Det har mye å si hvor mye du fyller og hvilken teknikk sykepleieren har ved injeksjon. 
 

Jeg tok ikke fillers for at jeg skal suge bedre eller tilfredsstille noen. Fillers har jeg tatt for min egen del! Føler meg mer feminim og er mer tilfreds med meg selv. That’s it! 
Synes trådstarter er veldig fordømmende og kommer med absurde påstander. Synes det er verre med dårlige holdninger, enn andelepper 😉

DC6E0E5D-B97F-46F8-8191-B0823F594597.jpeg

Anonymkode: 85ff5...703

De står ut på en måte naturlig fyldige lepper vanligvis ikke gjør. Ikke her i norden. Det er nok derfor det ser så unaturlig ut og det er lett å se. Drar du til flere afrikanske land og enkelte land i f.eks sør amerika så finner du den type leppe naturlig. Nevøen min er adoptert fra colombia og han har slike lepper du har. Synes ikke dine er overdrevne. Men synes veldig med restylane blir seende klin like ut. Bare Kristine Ullebø som skiller seg ut på leppeformen. 

Anonymkode: fbafc...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎11‎.‎2019 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt fillers i leppene, to gang. Har ikke fått  en eneste kommentarer på det, og folk blir veldig overrasket hvis jeg forteller om det.

Anonymkode: 85ff5...703

Selvsagt sier ikke noen noe til deg, men jeg har ingen problemer med å se at du har tatt fillers.

Men du har fine lepper, og jeg skal ikke se bort fra at jeg kan finne på å fikse litt her og der selv.

Anonymkode: e20bf...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De står ut på en måte naturlig fyldige lepper vanligvis ikke gjør. Ikke her i norden. Det er nok derfor det ser så unaturlig ut og det er lett å se. Drar du til flere afrikanske land og enkelte land i f.eks sør amerika så finner du den type leppe naturlig. Nevøen min er adoptert fra colombia og han har slike lepper du har. Synes ikke dine er overdrevne. Men synes veldig med restylane blir seende klin like ut. Bare Kristine Ullebø som skiller seg ut på leppeformen. 

Anonymkode: fbafc...759

Leppene hennes står også rett ut da. 

Anonymkode: 53290...f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De gjør fordi de er usikre på seg selv, ihvertfall de unge jentene. Kylie jenner har gjort det populært. Selv om det er mange pene jenter så vil man alltid bli penere og de tror at det å få fillers er en av veiene å gå. 

Nei, man skjønner ikke helt hva man gjør før man fyller 25. At de skjønner selv at de egentlig ikke trengte det, og at de leppene de faktisk hadde var allerede fine. 

Det er greit med fillers, alt med måte som alltid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.11.2019 den 7.43, AnonymBruker skrev:

De står ut på en måte naturlig fyldige lepper vanligvis ikke gjør. Ikke her i norden. Det er nok derfor det ser så unaturlig ut og det er lett å se. Drar du til flere afrikanske land og enkelte land i f.eks sør amerika så finner du den type leppe naturlig. Nevøen min er adoptert fra colombia og han har slike lepper du har. Synes ikke dine er overdrevne. Men synes veldig med restylane blir seende klin like ut. Bare Kristine Ullebø som skiller seg ut på leppeformen. 

Anonymkode: fbafc...759

Kristine Ullebø har fillers. Naturlig har hun veldig smale lepper

 

2201FCFD-0842-4E54-81EC-8BB503B9F210.jpeg

Anonymkode: e7870...28c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist hvordan alle folkeslag søker det som ikke ligger naturlig for dem. En del arabiske land ligger på topp når det kommer til rhinoplastikk, i en del asiatiske land er det populært med øyeoperasjoner og her i Skandinavia ligger vi nok på topp hva fillers i leppene angår... 

Anonymkode: dcc79...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.11.2019 den 7.21, AnonymBruker skrev:

Alle sier de gjør det kun for egen del og at de ikke er påvirket av sosiale medier, nytter ikke.

Ikke glem den fantastiske lekre trenden med kardashianrumpe!  Og labiaplastikk. Begge de operasjonene har fått høyt trykk av kvinner som bare operer seg for seg selv... Ingen er påvrket av samfunnet.. jaja. 

Anonymkode: fbafc...759

Det forteller en del om refleksjonsnivået å påstå at en gjør det for seg selv. Jeg blirrøih talt litt satt ut av hvor «langt» enkelte tenker.

Anonymkode: 07f3e...6e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 7.43, AnonymBruker skrev:

De står ut på en måte naturlig fyldige lepper vanligvis ikke gjør. Ikke her i norden. Det er nok derfor det ser så unaturlig ut og det er lett å se. Drar du til flere afrikanske land og enkelte land i f.eks sør amerika så finner du den type leppe naturlig. Nevøen min er adoptert fra colombia og han har slike lepper du har. Synes ikke dine er overdrevne. Men synes veldig med restylane blir seende klin like ut. Bare Kristine Ullebø som skiller seg ut på leppeformen. 

Anonymkode: fbafc...759

Jeg har fyldige lepper fra naturens side, men leppene mine ser ikke slik ut. Det er noe med hvordan de ser ut i bevegelse, hvordan huden rundt leppene er og hvordan de står ut. To har postet bilder av leppene sine her og på begge bildene er det mulig å se at de ikke er naturlige, og det er ikke alt som er synlig på bildene heller.

Anonymkode: 07f3e...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kristine Ullebø har fillers. Naturlig har hun veldig smale lepper

 

2201FCFD-0842-4E54-81EC-8BB503B9F210.jpeg

Anonymkode: e7870...28c

Eh, det stemmer ikke. Her ser du hvordan hun ser ut med fillers. https://www.google.com/search?q=kristine+ullebø&rlz=1CDGOYI_enNO752NO752&hl=nb&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjLitKgqdnlAhUt2aYKHaL6Dw4Q_AUoAXoECA8QAQ&biw=375&bih=551&dpr=2#imgrc=A-Jz2t4r9g9ZHM

Anonymkode: 07f3e...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?... man ser det vel ganske tydelig her:

https://www.tv2.no/v/1295683/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...