Gå til innhold

Fillers i leppene, hva er greia?


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og har veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdens smaleste lepper! Føler meg allikvel kjempebra og kunne aldri tenke meg slike lepper! Faktisk så vil jeg påstå at det har hatt 0 innvirkning på livet mitt å ha smale lepper og tror ikke fake lepper hadde forbedret livet mitt :)

Anonymkode: f2fb8...bd0

Har smale lepper selv, spesielt overleppa men tenker at de leppene man har kler ansiktet ditt.  Har tatt litt filler i selve øvre leppekant for å rette ut linjer og syns den lille fylden jeg fikk bare da var mye.  Kunne aldri tenkt meg å ta filler i selve leppene.  Jeg er nordmann og nordmenn har ofte smale lepper. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior
29 minutter siden, Safiya skrev:

Det er jo ikke automatisk sagt at kvinner/jenter tar fillers for det motsatte kjønn, eventuelt samme kjønn om de har en annen seksuell legning. Poenget er likevel at jenter/kvinner må kunne se ut som de vil uten at en eller annen ****** skal sitte og lage kvalm om utseendet deres. Igjen: hva bryr det deg at kvinner/jenter ser ut slik du ikke anser som pent? Ulike mennesker har ulik definisjon av hva "pent utseende" er. Det er da for fanden frihet til å se ut slik man vil her i landet.

Ja jenter og kvinner må se ut som de vil, så hvorfor gjør mange ikke det? De skal jo se like ut. De føler et press. Må følge andres stil og utseende. Alt for få tørr å være seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente med naturlig fyldige lepper og er kjempestolt av dem. Veldig glad at jeg går rundt vel vitende om at utseendet mitt er naturlig, og at både jeg og gutta liker det 😊

Anonymkode: 4922b...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kvelertak skrev:

Ja jenter og kvinner må se ut som de vil, så hvorfor gjør mange ikke det? De skal jo se like ut. De føler et press. Må følge andres stil og utseende. Alt for få tørr å være seg selv. 

Hva vet vel du om det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de var små, var de sikkert stor fan av Dolly Duck. De etterligner, så jeg vil jo tro det er grunnen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Madde123 skrev:

Når de var små, var de sikkert stor fan av Dolly Duck. De etterligner, så jeg vil jo tro det er grunnen.

Gud så saklig. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kvelertak skrev:

Hvorfor i all verden gjøre det for å bli beundret av andre jenter/kvinner? Det gir ingen mening. Tror ikke på den der. Dårlig unnskyldning for de ikke vil innrømme at de fikser på seg for menn, men nå er det ikke så mange menn som liker store fake lepper. Silikon ja, det kan bli veldig fint. Leppene? Sjelden fint. 

Suge kuk var det jeg mente😂

 

Kuksuging har absolutt ingenting med fillers i leppene å gjøre. Det kan jeg garantere! De vil bare se smashing ut. Det er trolig grunnen til at mange bruker vippeextentions også. Og beundring fra andre kvinner rangerer høyere enn sikling fra menn. Sånn er det bare.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kontormus skrev:

Kuksuging har absolutt ingenting med fillers i leppene å gjøre. Det kan jeg garantere! De vil bare se smashing ut. Det er trolig grunnen til at mange bruker vippeextentions også. Og beundring fra andre kvinner rangerer høyere enn sikling fra menn. Sånn er det bare.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit  å fikse litt på utseendet. Folk må gjøre som de vil. Men noen ganger er det helt latterlig teit og er fullstendig meningsløst. Det er dårlig gjort mot ender at vi mennesker etterligner de. De fortjener bedre

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du jenter tar fillers for å bli flinkere til å suge? 

Anonymkode: a6536...4f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
57 minutter siden, Safiya skrev:

Hva vet vel du om det, da?

Er ikke så vanskelig å se. 

25 minutter siden, Kontormus skrev:

Kuksuging har absolutt ingenting med fillers i leppene å gjøre. Det kan jeg garantere! De vil bare se smashing ut. Det er trolig grunnen til at mange bruker vippeextentions også. Og beundring fra andre kvinner rangerer høyere enn sikling fra menn. Sånn er det bare.

Vippeextentions ser mye bedre ut enn sånne lepper. Mye bedre. Alt ser mye bedre ut. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du jenter tar fillers for å bli flinkere til å suge? 

Anonymkode: a6536...4f8

Vet aldri😂De blir i alle fall ikke noe flinkere enn de uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvelertak skrev:

Er ikke så vanskelig å se. 

Vippeextentions ser mye bedre ut enn sånne lepper. Mye bedre. Alt ser mye bedre ut. 

Vet aldri😂De blir i alle fall ikke noe flinkere enn de uten.

Er så enkelt at kvinner er de største kritikerne. Og hvem ønsker ikke å motta anerkjennelse og beundring fra de som dømmer hardest? Det gjør vi alle, uansett hva som er viktigst for oss

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Kvelertak skrev:

Det er nok ikke bare jeg som trenger hjelp. Det gjør mange av de usikre jentene også. Skulle fått tidlig hjelp så det ikke ender med å ødelegge leppene sine. 

Har hatt inntrykk av at leppefylling-trenden er nedadgående.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår et slag for at endene kan beholde nebbene sine i fred. Mennesker som synes kunstige andenebb er noe å trakte etter må jobbe med seg selv, det er en helsprengt idé som bunner i irrasjonelle vrangforestillinger. Kan man ikke heller ringe psykologen, som andre som sliter med irrasjonelle tanker gjør?

Anonymkode: 462cb...981

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slår et slag for at endene kan beholde nebbene sine i fred. Mennesker som synes kunstige andenebb er noe å trakte etter må jobbe med seg selv, det er en helsprengt idé som bunner i irrasjonelle vrangforestillinger. Kan man ikke heller ringe psykologen, som andre som sliter med irrasjonelle tanker gjør?

Anonymkode: 462cb...981

Har du prøvd psykolog selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mye jeg ikke forstår med damer, men at mange av de ønsker nebb tror jeg rett og slett ikke lar seg forklare på noen som helst måte. Vi må bare godta at det er sånn tror jeg, og ikke fundere noe mer på det.

Anonymkode: f1981...085

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 13.25, Kvelertak skrev:

Det er i alle fall bullshit. Alt de gjør er for å bli pene for menn, hvis de er heterofile, men jeg skjønner ikke det med lepper. Blir ikke noe penere med det. Som oftest ser det bare veldig rart og falskt ut.

Det sitter i hodet. Jeg er selv jente og klarer ikke å forstå hvorfor noen gjør det mot seg selv, svaret jeg har kommet til at de er blitt påvirket av bloggere. Fillers i leppene er litt "trashy" i mine øyne og bloggere er vel nettopp kjent for å være litt... Ja. Jeg har to kusiner som bruker fillers i leppene og jeg kan på med hånden på hjertet si at de var ti ganger finere uten fillers. 

Det er trist, og sjalusi-kortet er det ikke noe poeng i å bruke da alle kan, hvis de vil, få fillers. 

Anonymkode: 07f3e...6e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash
På 20.10.2019 den 19.52, Kågebruker skrev:

Det ser helt forferdelig ut. Det virker som det er en epidemi som har spredd seg. 

Enig i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som det er det som er normalt og anses som pent. Alle kjendiser og folk på sosiale medier har slike lepper, det falske utrykket er populært.

Selv er jeg en kvinne på 32 og kunne aldri tenke meg slike lepper, men heldigvis har jeg også naturlig fyldige lepper. Hadde jeg hatt smale hadde jeg kanskje ønsket å gjøre noe med det.  

Til og med funkygine har gjort det liksom..

Anonymkode: e7870...28c

Til og med? Du vet hva jobben hennes er, det å blogge liksom? Det er akkurat jenter som jobber med dette som bruker dette og reklamerer for det... 

Anonymkode: 07f3e...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...