Jump to content
Kvelertak

Fillers i leppene, hva er greia?

Recommended Posts

Kvelertak

Kan liksom ikke spørre jentene som har det face2face, så jeg spør her. Hva er greia med å sprøyte leppene med sånt tull? Hva vil dere/de oppnå? Blir ikke akkurat noe flinkere til å suge med sånne lepper, så hva er poenget? Hvorfor er det den nye moten å ødelegge leppene sine? Er så lei å se det overalt. Se jenter ødelegger de fine leppene sine.

Tror de/dere at dere får flere mannfolk etter dere? Det er ikke de falske leppene de går etter og faller for.. Så hvorfor bruke unødvendige penger på det?

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Kvelertak said:

Blir ikke akkurat noe flinkere til å suge med sånne lepper, så hva er poenget?

:klo:

Anonymkode: da8f6...27b

AnonymBruker

svaret jeg ofte ser på dette spørsmålet er at jentene ikke gjør det for å se penere ut for gutta (dessuten kan du trekke til deg øya)

Så de må enten gjøre det for andre jenter, seg selv eller familien sin. Aner ikke hvem som er mest sannsynlig-

Har også hørt flere kalle det bifflepper, det liker jeg.

Anonymkode: 296b7...3c6

Kvelertak
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

svaret jeg ofte ser på dette spørsmålet er at jentene ikke gjør det for å se penere ut for gutta (dessuten kan du trekke til deg øya)

Det er i alle fall bullshit. Alt de gjør er for å bli pene for menn, hvis de er heterofile, men jeg skjønner ikke det med lepper. Blir ikke noe penere med det. Som oftest ser det bare veldig rart og falskt ut.

Edited by Kvelertak

Kvelertak
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: da8f6...27b

Det er nok noen som tar pga det også skjønner du😂

Kågebruker

Det ser helt forferdelig ut. Det virker som det er en epidemi som har spredd seg. 

Edited by Kågebruker
En

Annonse

Kvelertak
49 minutter siden, Kågebruker skrev:

Det ser helt forferdelig ut. Det virker som det er en epidemi som har spredd seg. 

Håper epidemien gir seg snart. Før det blir flere med andelepper enn normale lepper.

AnonymBruker

Det virker som det er det som er normalt og anses som pent. Alle kjendiser og folk på sosiale medier har slike lepper, det falske utrykket er populært.

Selv er jeg en kvinne på 32 og kunne aldri tenke meg slike lepper, men heldigvis har jeg også naturlig fyldige lepper. Hadde jeg hatt smale hadde jeg kanskje ønsket å gjøre noe med det.  

Til og med funkygine har gjort det liksom..

Anonymkode: e7870...28c

AnonymBruker

Tror de gjør det fordi det er det alle 'kjente' mennesker, kjendiser, bloggere og youtubere de ser opp til gjør det og dermed tar de fillers i leppa selv fordi de tenker at de ser mer kjendis og rik ut med det..

Anonymkode: d8559...999

Safiya

Hvis fillersene ikke er i ditt tryne - hvorfor kommentere? Har andre folk sitt utseende noe å si for deg og ditt daglige liv? 

Kvelertak
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kjendiser og folk på sosiale medier har slike lepper, det falske utrykket er populært.

Ikke alle heldigvis. Vil ikke akkurat kalle f.eks bloggere, og YouTubere for kjendiser, men ja det er populært og det er trist. For det er penere med ekte lepper vs det der😂. Spesielt usikre jenter går på den smellen. Dette er blitt en uting. 

12 timer siden, Safiya skrev:

Hvis fillersene ikke er i ditt tryne - hvorfor kommentere? Har andre folk sitt utseende noe å si for deg og ditt daglige liv? 

Det er lov å si det er trist og lite pent. Når det er så populært så kan vi jo ikke unngå folk pga de har sånne lepper. De er jo opp overalt!

Det er bare trist å så jenter ødelegger utseendet sitt og det er lov å mene. Hva synes egentlig jentene selv er så pent med store falske lepper? Helt ærlig?

Safiya
Akkurat nå, Kvelertak skrev:

Ikke alle heldigvis. Vil ikke akkurat kalle f.eks bloggere, og YouTubere for kjendiser, men ja det er populært og det er trist. For det er penere med ekte lepper vs det der😂. Spesielt usikre jenter går på den smellen. Dette er blitt en uting. 

Det er lov å si det er trist og lite pent. Når det er så populært så kan vi jo ikke unngå folk pga de har sånne lepper. De er jo opp overalt!

Det er bare trist å så jenter ødelegger utseendet sitt og det er lov å mene. Hva synes egentlig jentene selv er så pent med store falske lepper? Helt ærlig?

Hvis det er et stort problem som oppriktig plager deg i hverdagen, så burde du nok søke hjelp.

Kvelertak
11 minutter siden, Safiya skrev:

Hvis det er et stort problem som oppriktig plager deg i hverdagen, så burde du nok søke hjelp.

Det er nok ikke bare jeg som trenger hjelp. Det gjør mange av de usikre jentene også. Skulle fått tidlig hjelp så det ikke ender med å ødelegge leppene sine. 

Annonse

Kontormus

Du har misforstått helt. De gjør det for at å bli beundret av andre jenter/kvinner.

I hvertfall ikke for å suge bedre! Suge hva da forresten? De kunne nok ikke brydd seg mindre, og gidder knapt å himle med øynene over slike primater som løfter vekter til de spyr, men som ikke skjønner at jenter heller ikke velger å være "naturlige"

AnonymBruker

Tror ikke de som gjør det innser hvor komisk det ser ut 😄 Merkelig alt som kan bli trendy.

Jeg synes rumpeimplantater er en annet komisk trend.

Anonymkode: b7746...e54

AnonymBruker

Det er trist at jenter med relativt normale lepper velger å gjøre noe med de. Det har skapt en slags norm som er veldig usunn, både for psyken og lommeboken. 

Har veldig forståelse for at jenter med ekstremt asymmetriske lepper eller ekstremt tynne vil gjøre noe med det, men stort sett er det som oftest jenter med veldig normale lepper som endrer på de. 

Jeg er gravid nå og er litt lettet for at jeg skal få en gutt, som forhåpentligvis slipper å føle på det samme presset som jenter gjør. Selv om kropps- og utseendepress så klart eksisterer hos gutter også, men ikke i samme skala. 

Anonymkode: 617dd...a59

AnonymBruker

Jeg er 37 år og har veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdens smaleste lepper! Føler meg allikvel kjempebra og kunne aldri tenke meg slike lepper! Faktisk så vil jeg påstå at det har hatt 0 innvirkning på livet mitt å ha smale lepper og tror ikke fake lepper hadde forbedret livet mitt :)

Anonymkode: f2fb8...bd0

Safiya
27 minutter siden, Kvelertak skrev:

Det er nok ikke bare jeg som trenger hjelp. Det gjør mange av de usikre jentene også. Skulle fått tidlig hjelp så det ikke ender med å ødelegge leppene sine. 

Det kan godt være noen av jentene som velger å ta fillers er usikre, men det er også jenter som tar både fillers og silikon fordi det er noe de vil selv, ikke for å få oppmerksomhet fra menn eller fordi de ser kjendiser på Instagram med svære lepper og pupper. Uansett så burde folk få lov til å se ut sånn som de vil uten at de automatisk skal være fritt vilt for alle som vil lage tråder om de på diverse forumer eller generelt bare kritisere utseendet deres på andre plattformer. Hva gir det deg å trashe utseendet til jenter som ikke har gjort deg noe? Jeg lurer helt seriøst.

Kvelertak
1 time siden, Kontormus skrev:

Du har misforstått helt. De gjør det for at å bli beundret av andre jenter/kvinner.

I hvertfall ikke for å suge bedre! Suge hva da forresten? De kunne nok ikke brydd seg mindre, og gidder knapt å himle med øynene over slike primater som løfter vekter til de spyr, men som ikke skjønner at jenter heller ikke velger å være "naturlige"

Hvorfor i all verden gjøre det for å bli beundret av andre jenter/kvinner? Det gir ingen mening. Tror ikke på den der. Dårlig unnskyldning for de ikke vil innrømme at de fikser på seg for menn, men nå er det ikke så mange menn som liker store fake lepper. Silikon ja, det kan bli veldig fint. Leppene? Sjelden fint. 

Suge kuk var det jeg mente😂

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke de som gjør det innser hvor komisk det ser ut 😄 Merkelig alt som kan bli trendy.

Jeg synes rumpeimplantater er en annet komisk trend.

Anonymkode: b7746...e54

Det er en trend for late jenter og kvinner som ikke orker å trene rumpa si. 

1 time siden, Safiya skrev:

Det kan godt være noen av jentene som velger å ta fillers er usikre, men det er også jenter som tar både fillers og silikon fordi det er noe de vil selv, ikke for å få oppmerksomhet fra menn eller fordi de ser kjendiser på Instagram med svære lepper og pupper. Uansett så burde folk få lov til å se ut sånn som de vil uten at de automatisk skal være fritt vilt for alle som vil lage tråder om de på diverse forumer eller generelt bare kritisere utseendet deres på andre plattformer. Hva gir det deg å trashe utseendet til jenter som ikke har gjort deg noe? Jeg lurer helt seriøst.

De hadde ikke visst om den trenden og gitt faen hvis ikke bloggere og Instagram «kjendiser» hadde tatt det. Alle vil se bra ut for det motsatte kjønn så lenge de ikke er homofil/lesbisk. Likevel kunne de spart seg for de leppene. Det er ikke akkurat fillers i leppene menn faller for.. Likevel gjør de mest for menn.

Safiya
31 minutter siden, Kvelertak skrev:

Hvorfor i all verden gjøre det for å bli beundret av andre jenter/kvinner? Det gir ingen mening. Tror ikke på den der. Dårlig unnskyldning for de ikke vil innrømme at de fikser på seg for menn, men nå er det ikke så mange menn som liker store fake lepper. Silikon ja, det kan bli veldig fint. Leppene? Sjelden fint. 

Suge kuk var det jeg mente😂

Det er en trend for late jenter og kvinner som ikke orker å trene rumpa si. 

De hadde ikke visst om den trenden og gitt faen hvis ikke bloggere og Instagram «kjendiser» hadde tatt det. Alle vil se bra ut for det motsatte kjønn så lenge de ikke er homofil/lesbisk. Likevel kunne de spart seg for de leppene. Det er ikke akkurat fillers i leppene menn faller for.. Likevel gjør de mest for menn.

Det er jo ikke automatisk sagt at kvinner/jenter tar fillers for det motsatte kjønn, eventuelt samme kjønn om de har en annen seksuell legning. Poenget er likevel at jenter/kvinner må kunne se ut som de vil uten at en eller annen ****** skal sitte og lage kvalm om utseendet deres. Igjen: hva bryr det deg at kvinner/jenter ser ut slik du ikke anser som pent? Ulike mennesker har ulik definisjon av hva "pent utseende" er. Det er da for fanden frihet til å se ut slik man vil her i landet.