Gå til innhold

Detuperfekteliv


Nyskjerrigpetra

Anbefalte innlegg

For meg virker det som Victoria setter mye pris på andre mennesker. Nå har jeg bare fulgt henne siden oktober men, at hennes verden raser sammen har ikke jeg sett noe av? Hun deler jo bare noen minutter av sitt 24timers døgn, og er mye på farten så hvem vet hvem hun er ilag med. Har lagt merke til hun ikke legger ut mye bilder av barn eller venner på hennes instagram profil, så det kan jo være pga personvern. Det at hun vil ikke feire julen og heller jobbe slik at dem som har familie kan få være med sine nære og kjære, synes jeg er flott og resepkterer dette for jeg vet hvordan det er å dele med barn og det var jo ikke det at hun følte seg for gammel å reise hjem til hennes Mamma. Slik jeg forstod det så bor hennes Mamma et stykke unna, og båten står stille på julaften og at der ikke var hotell som hun får lov å ta med hunden? Det hadde vel vært lettere om hennes Mamma og familie kom til henne, så hadde hun kommet hjem ifra jobb til middag for hun har jo et helt hus slik som jeg har sett nå som dem har pusset opp. Jeg forstår også utifra hva hun la ut om at hun ønsker ikke å feire julaften men, at hos henne feirer de julaften på nyttårsaften og slik er jo det hos mange skilte familier at man deler på julaften og nyttårsaften.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Skrukketroll skrev:

For meg virker det som Victoria setter mye pris på andre mennesker. Nå har jeg bare fulgt henne siden oktober men, at hennes verden raser sammen har ikke jeg sett noe av? Hun deler jo bare noen minutter av sitt 24timers døgn, og er mye på farten så hvem vet hvem hun er ilag med. Har lagt merke til hun ikke legger ut mye bilder av barn eller venner på hennes instagram profil, så det kan jo være pga personvern. Det at hun vil ikke feire julen og heller jobbe slik at dem som har familie kan få være med sine nære og kjære, synes jeg er flott og resepkterer dette for jeg vet hvordan det er å dele med barn og det var jo ikke det at hun følte seg for gammel å reise hjem til hennes Mamma. Slik jeg forstod det så bor hennes Mamma et stykke unna, og båten står stille på julaften og at der ikke var hotell som hun får lov å ta med hunden? Det hadde vel vært lettere om hennes Mamma og familie kom til henne, så hadde hun kommet hjem ifra jobb til middag for hun har jo et helt hus slik som jeg har sett nå som dem har pusset opp. Jeg forstår også utifra hva hun la ut om at hun ønsker ikke å feire julaften men, at hos henne feirer de julaften på nyttårsaften og slik er jo det hos mange skilte familier at man deler på julaften og nyttårsaften.

Så mye du hadde satt deg inn i situasjonen da 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Staycool skrev:

Så mye du hadde satt deg inn i situasjonen da 🧐

Tror jeg har fått med meg det meste da jeg gikk inn å leste på detuperfekteliv, og etter dette begynte jeg å følge henne og noen av dem andre som ble shoutout den dagen. Nå i ettertid ble jo det avslørt hva som skjedde, og derfor har mange gått solo og gjester hos andre blant annet, den nye snapgruppen som ble laget av noen av dem andre. Men jeg ser jo at du også har jo satt deg inn i denne situasjonen så dette vet vel du også? Noen ifra denne gruppen fenger meg bedre enn andre. Det er litt rart ikke denne tråden er lagt død siden denne gruppen er oppsplittet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
På 21.10.2019 den 13.19, Veslefrikk skrev:

Og jeg undres litt over om det er lurt å la dette bli en offentlig skittentøyvask her på kg? 🤔

Aldri hørt om gruppen men, nysgjerrigheten ble for stor. Hvorfor er denne tråden aktiv og innpå KG?

Folk må ta skittentøyvasken videre, dette har jo skjedd med mange slike jentegrupper. Men dette måtte jo være en liten snapgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2019 den 18.18, Jegserdeg skrev:

Aldri hørt om gruppen men, nysgjerrigheten ble for stor. Hvorfor er denne tråden aktiv og innpå KG?

Folk må ta skittentøyvasken videre, dette har jo skjedd med mange slike jentegrupper. Men dette måtte jo være en liten snapgruppe.

Stor gruppe var vi ikke nei. (måtte utfylle mer her)🤣

Jeg har ikke avslørt hva som skjedde så dette vet jeg ikke hvor du har fått ifra, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre. Dette får folk bare spekulere i enda, men ting gikk over stokk å stein. Ting er ikke alltid slik som det ser ut og det gikk mange løgner og unødvendige spekulasjoner.
Burde jeg gitt vekk kontoen? Nei mente mange av damene, de kan starte på nytt selv å gjør jobben som kreves. Som sagt vi hadde ikke så mange følgere så dette, klarer dem fort å få sine faste seere tilbake og noen av ifra tidligere i teamet gjester og det må jo væra låv?

Jeg har aldri til min dags dato hengt ut noen i mitt snap team, ja jeg har skutt meg selv i foten meg for noen år siden hvor jeg hang ut om min x i forbannelse, noe som jeg og min x har pratet om i ettertid og det står jeg for. Ting ble hett etter vårt brudd både på min kant og has sin kant, og slik er det ofte i turbulente forhold dessverre å kanskje man får et stygt brudd slik er det og man kan si mye i forbannelse begge to, men man kommer ut av det å må tenke på barnas beste!

Det som skjedde var at jeg stengte kontoen og orket ikke mer etter som jeg fikk mye opplysninger.
Folk må respektere at livet går videre og slike jentegrupper blir mye styr bakom kulissene.
Jeg har som sagt og skrevet, jeg ønsker ALLE damene lykke til videre og følger mange av dem videre.
Synes ikke det burde gies noe advarsel heller eller hvorfor jeg blokkerte enkelte.

Dette har blitt en skittentøyvask på KG så absolutt, og jeg trodde denne debatten skulle ligge død, men plutselig popper den opp igjen, og nye ting dukker opp fra andre hvor jeg får mye informasjon. Så jeg kan forstå dette og det er veldig kjekt å spekulere å komme med viss vass.

Folkens? Livet går videre!
Som sagt jeg ønsker alle sammen lykke til videre, ting har skjedd å blitt sagt i mange måneder i år, men jeg tilgir men ønsker ikke noe kontakt med enkelte, for min tid på denne jorden er dyrbar og tro det eller ei jeg har et liv utnom sosiale medier. Kall meg eigersyk, egoistisk, kall meg hva du vil. 

Min verden har ikke rast sammen, jeg trives i mitt selskap og har vært gressenke halve året i mange år nå.
Du som leste ang min julaften, du burde ha lest en til flere ganger oppigjen hva jeg skrev.
Jeg er ikke trist og har mange gode venner, kollegaer og ikke minst min nærmeste familie, men jeg publiserer ikke alt ut på sosiale medier og ja jeg tenker mye på personvern. Om dere hadde sett på detuperfekteliv så hadde dere sett mange av dem, da jeg hadde mine snapdager (hadde selvfølgelig avklart og de ser innholdet før jeg publiserer, for dere som måtte spekulere i dette også). Klart det er kjekt å sitte å skrive, men har du noen spørsmål så må du gjerne spør meg på privaten og ikke gjemme deg på anonym forum.😘
 

Endret av Fiskarkona
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jegserdeg skrev:

Aldri hørt om gruppen men, nysgjerrigheten ble for stor. Hvorfor er denne tråden aktiv og innpå KG?

Folk må ta skittentøyvasken videre, dette har jo skjedd med mange slike jentegrupper. Men dette måtte jo være en liten snapgruppe.

Tror ikke dem var så stor. Stadighet kommer det inn mennesker som er inne for å spre svada om folk slik er det med slike jentegrupper noen fenger noen mer enn andre. Usmakelig å spekulere når hun har lagt ut hvorfor, er ikke alt som vises i sosiale medier men, slike kommentarer som har blitt skrevet kan være med å knekke et menneske, derfor svarer jeg som har nå følgt henne på instagram siden oktober, siden hun har fått mye pepper her inne. Å skrive slike stygge ting om henne, er noen hun virkelig ikke fortjener, enkelte mister hodet helt på plasser hvor de kan være anonyme.🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...