Gå til innhold

Detuperfekteliv


Nyskjerrigpetra

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Nyskjerrigpetra skrev:

Men jeg undres litt.. Hvorfor ikke bare gi ansvaret videre til noen andre av snapperene, for så å trekke seg ut selv?? 

Hvorfor måtte kontoen avvikles? 

Og jeg undres litt over om det er lurt å la dette bli en offentlig skittentøyvask her på kg? 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Og jeg undres litt over om det er lurt å la dette bli en offentlig skittentøyvask her på kg? 🤔

Kan umulig være noe smart trekk,hvis dem skal fortsette sin karriere som snappere.....?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Er det hun som var med på vimedbarn? Kjenner noen av de som var med på originalsnappen, før foreldremafiaen å vimedbarn ble til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nyskjerrigpetra skrev:

Men jeg undres litt.. Hvorfor ikke bare gi ansvaret videre til noen andre av snapperene, for så å trekke seg ut selv?? 

Hvorfor måtte kontoen avvikles? 

Eiersyke kalles det 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Flettfrid skrev:

Eiersyke kalles det 😉

Kanskje, tenker bare på at det må være tungvindt å starte på nytt for de andre faste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nyskjerrigpetra skrev:

Kanskje, tenker bare på at det må være tungvindt å starte på nytt for de andre faste? 

Ja, det er tungvindt. Men Victoria hadde aldri latt noen andre få tatt over kontoen hennes. Alt for eiesyk og egosentrisk for det. Lurer foresten på om hun kommer inn å kommenterer noe mer 😂😅 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt sykt at når mange av de som har vært i gruppa på snap ikke skjønner noen ting og ikke forstår hva som har skjedd. Inkludert de hu har pratet godt med blir blokkert og fjernet uten noe anelse. Og forteller at 5 støtter henne. Det er jo ikke så mange i den gruppa at det er mange som ikke vet noe og 5 som vet. Uansett oppførselen er merkelig syntes nå jeg. Man kan dele kort hvorfor man legger ned og ikke drive å snakke om det i flere dager og lage så stor sak som det har blitt nå. Snakk om å søke opperksomhet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Nyskjerrigpetra skrev:

Kanskje, tenker bare på at det må være tungvindt å starte på nytt for de andre faste? 

Hva heter den nye snappen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bjelleklangg skrev:

Det er jo litt sykt at når mange av de som har vært i gruppa på snap ikke skjønner noen ting og ikke forstår hva som har skjedd. Inkludert de hu har pratet godt med blir blokkert og fjernet uten noe anelse. Og forteller at 5 støtter henne. Det er jo ikke så mange i den gruppa at det er mange som ikke vet noe og 5 som vet. Uansett oppførselen er merkelig syntes nå jeg. Man kan dele kort hvorfor man legger ned og ikke drive å snakke om det i flere dager og lage så stor sak som det har blitt nå. Snakk om å søke opperksomhet.

Var samme som skjedde på forge snap-kanalen hennes. Da sto dem der som spørsmålstegn og ante ingenting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Snodig at ingen av de som foreløpig er avslørt på den nye snappen, ikke har blitt shout outa på detuperfekteliv snappen idag! Ingen interesse av å følge de som ble delt men Katrine kunne jeg tenkt meg å følge videre😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en real offentlig skittentøyvask tråd, med mange nye brukere! Har man ingenting pent å skrive om noen av dem så la det være. Om noen ikke ble delt, så er det vel en grunn for det. Slutt å spekulere i det!🤐

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Dette var en real offentlig skittentøyvask tråd, med mange nye brukere! Har man ingenting pent å skrive om noen av dem så la det være. Om noen ikke ble delt, så er det vel en grunn for det. Slutt å spekulere i det!🤐

Det smalt da fra rett bruker 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sluttet jo å snappe på sin egen konto etter en oppdatering fra snap om rettigheter og gjorde en stor greie ut av dette for en stund siden... er dette glemt nå eller siden hun har «startet opp igjen» på sin egen konto? Og hvorfor gjøre en stor sak ut av at man forlater sosiale medeier for en uke siden for så å starte opp igjen etter en uke? 🤔 bare lurer.. skjønner ikke helt greia.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...