Gå til innhold

Detuperfekteliv


Nyskjerrigpetra

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper
43 minutter siden, Nyskjerrigpetra skrev:

Jeg er ny som bruker, da jeg ikke har hatt behovet for å spørre om noe, da alt har vært besvart her inne på forumet av det jeg har lurt på, om du sikter til meg.. 

Mange nye brukere og spekulasjoner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Catsislife skrev:

Jeg syntes ikke Annette og Cecilie har lagt ut noe hatefullt. De informerer jo bare om hva som skjer. Eller det lille de vet

Hva heter de på snapp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Fiskarkona

Ikke hun jeg spurte om, har ingen interesse av å følge henne. Spoler glatt over dagene hennes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
3 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hva heter de på snapp?

Happycecilie, hun andre vet jeg ikke. Har skrevet med henne før, hun var stille en god stund pga hennes jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at hun grunnleggeren stenger kontoen uten å si noe til vloggerne....er jo faktisk de faste og gjestene som underholder oss...hun vlogger jo iblandt, men fordeom....og hun jobber bak kontoen, men hun kunne latt arbeidet til noen andre om hun skulle ha scrollefri helg...gleder meg til å høre hva som er grunnen...

Endret av 01jenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Flettfrid skrev:

Ikke hun jeg spurte om, har ingen interesse av å følge henne. Spoler glatt over dagene hennes.

Samme her! Syns noen av de andre er mer fengende..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Samme her! Syns noen av de andre er mer fengende..

Enig 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Flettfrid skrev:

Ikke hun jeg spurte om, har ingen interesse av å følge henne. Spoler glatt over dagene hennes.

Bra sagt 👏🏻👏🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ble lagt ut på det uperfekte liv i dag... det er rett og slett hykleri! Det hun skrev er jo akkurat slik hun gjør selv. For ikke å snakke om at hun hengte ut Cecilie i forumet her senest i går! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulelefant
18 minutter siden, Staycool skrev:

Hva skjer med snappen? Er det noen som har vært stygg mot Viktoria?

Den er stengt. Les tråden, så blir du oppdatert. 

Ramaskrik og oppmerksomhetsbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har gått alt for langt. Hun kan henge ut eksen sin, et tidligere snapteam hun var med i, i tillegg til enkelte i det uperfekte liv, og hun synes det er helt innafor. Mens med én gang noen sier henne i mot, eller bare så vidt hever et øyebryn, så klikker hun. Hun er bare ute etter oppmerksomhet. Om hun sliter psykisk som hun sier, så har hun i alle fall ikke gjort noe for å hjelpe seg selv, tvert i mot. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Popps skrev:

Hun har gått alt for langt. Hun kan henge ut eksen sin, et tidligere snapteam hun var med i, i tillegg til enkelte i det uperfekte liv, og hun synes det er helt innafor. Mens med én gang noen sier henne i mot, eller bare så vidt hever et øyebryn, så klikker hun. Hun er bare ute etter oppmerksomhet. Om hun sliter psykisk som hun sier, så har hun i alle fall ikke gjort noe for å hjelpe seg selv, tvert i mot. 


Men om hun sliter psykisk, hvorfor ikke ta dette med en psykolog ? Andre normale personer hadde vel kanskje gjort det, istede for å oppføre seg slik i sosiale media ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg undres litt.. Hvorfor ikke bare gi ansvaret videre til noen andre av snapperene, for så å trekke seg ut selv?? 

Hvorfor måtte kontoen avvikles? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Nyskjerrigpetra skrev:

Men jeg undres litt.. Hvorfor ikke bare gi ansvaret videre til noen andre av snapperene, for så å trekke seg ut selv?? 

Hvorfor måtte kontoen avvikles? 

Det undrer jeg over og. Etter den «uttalelsen» jeg har sett i dag, så skjønner ikke jeg hvorfor hun ikke kan snakke med teamet sitt? Voksen dame 🥳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...