Gå til innhold

Detuperfekteliv


Nyskjerrigpetra

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper
På 25.10.2019 den 16.27, Staycool skrev:

Snodig at ingen av de som foreløpig er avslørt på den nye snappen, ikke har blitt shout outa på detuperfekteliv snappen idag! Ingen interesse av å følge de som ble delt men Katrine kunne jeg tenkt meg å følge videre😫

Da kan det vel tenkes at, dem 5 damene som støttet hennes beslutning ble shout outa igår, og ikke blir fast i den nye snappen pga det har skjedd noe bakomfilteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, TyrkiskPepper said:

Da kan det vel tenkes at, dem 5 damene som støttet hennes beslutning ble shout outa igår, og ikke blir fast i den nye snappen pga det har skjedd noe bakomfilteret.

Mja... men 2 av de som ble shouta skal jo inn på den nye snappen. Etter det jeg har hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
1 minutt siden, Catsislife skrev:

Mja... men 2 av de som ble shouta skal jo inn på den nye snappen. Etter det jeg har hørt. 

Sikkert ikke som fast, men herligheten får jo håpe at de er voksne folk og ikke tar parti og støtter hverandre å kan gjeste hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2019 den 16.27, Staycool skrev:

Snodig at ingen av de som foreløpig er avslørt på den nye snappen, ikke har blitt shout outa på detuperfekteliv snappen idag! Ingen interesse av å følge de som ble delt men Katrine kunne jeg tenkt meg å følge videre😫

Kathrinerodal på insta :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
13 timer siden, Rot skrev:

Kven frå Detuperfekteliv er det som ikkje vert med vidare?

6 stykker, du ser det inne på instagram kontoen til dem 5 som har startet opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

6 stykker, du ser det inne på instagram kontoen til dem 5 som har startet opp. 

Hmm. der står berre dei som vert med vidare. Eg var interessert i kven som IKKJE vert med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
2 timer siden, Rot skrev:

Hmm. der står berre dei som vert med vidare. Eg var interessert i kven som IKKJE vert med 

Da ser du vel hvem av dem som ikke ble med videre?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nokon som har navna på dei som ikkje vart med vidare? :) Var mange kjekke damer der som eg kunne tenke meg å følge vidare, men eg hugsar ikkje kva dei heiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rot skrev:

Er det nokon som har navna på dei som ikkje vart med vidare? :) Var mange kjekke damer der som eg kunne tenke meg å følge vidare, men eg hugsar ikkje kva dei heiter.

Victoria (sjefen), Karin, Ida, Jannicke, Marie og Lene ble lagt ut på kontoen for noen dager siden. Jeg tok screenshout av dem og følger dem nå, kan sende til deg privat om du vil?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrukketroll skrev:

Victoria (sjefen), Karin, Ida, Jannicke, Marie og Lene ble lagt ut på kontoen for noen dager siden. Jeg tok screenshout av dem og følger dem nå, kan sende til deg privat om du vil?

Ja, gjerne 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka med hun ene som var fast på det uperfekte liv.. Hun sier fortsatt at ingen vet hva som skjedde.. Å at sjefen bare blokkerte halve gjengen... Litt merkelig å blokkere halve gjengen sin også da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Skikkelig bra av Cecilie Hansen og herme på introen på snap og lage sånn som Victoria hadde... herregud for noen damer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bjelleklangg skrev:

Skikkelig bra av Cecilie Hansen og herme på introen på snap og lage sånn som Victoria hadde... herregud for noen damer

Victoria har ikke copy rigth på å redigere seg en intro! De er jo ikke like og de viser Cesilie sitt liv og ikke Victoria sitt liv. Dette er da seriøst ikke noe å henge seg opp i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hollie321 skrev:

Victoria har ikke copy rigth på å redigere seg en intro! De er jo ikke like og de viser Cesilie sitt liv og ikke Victoria sitt liv. Dette er da seriøst ikke noe å henge seg opp i. 

Det betyr jo ikke at hu må lage den på samme måte og med samme sang når Cecilie er så sur på Victoria etter nedleggelse av snappen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Bjelleklangg skrev:

Skikkelig bra av Cecilie Hansen og herme på introen på snap og lage sånn som Victoria hadde... herregud for noen damer

Så bitter du er da? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

det virker ikke som hun Victoria setter pris andre mennesker enn barna og mannen. Hun følte liksom hun hadde blitt for gammel for å reise hjem til mammaen sin i jula. Når de hun bor sammen med ikke er hjemme så raser hele verden. Jeg skjønner godt det er trist uten de men betyr jo ikke at hun ikke burde sette pris på de andre som bryr seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.11.2019 den 13.07, Bjelleklangg skrev:

det virker ikke som hun Victoria setter pris andre mennesker enn barna og mannen. Hun følte liksom hun hadde blitt for gammel for å reise hjem til mammaen sin i jula. Når de hun bor sammen med ikke er hjemme så raser hele verden. Jeg skjønner godt det er trist uten de men betyr jo ikke at hun ikke burde sette pris på de andre som bryr seg.

Stemmer det. Ikke har hun særlig med venner heller, men det er hennes egen feil. Tidligere har hun lagt ut en del negativt om familien, så kan jo være der er en konflikt der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...