Gå til innhold

Detuperfekteliv


Nyskjerrigpetra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, Nyskjerrigpetra skrev:

Hva har skjedd med den snapkontoen?? Noen som vet? 

Så på snappen til ei at grunnleggeren hadde stengt kanalen og det er ingen som veit hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto at grunnleggeren ville forklare på mandag. 

Noen som har fått med seg opptakten til dette? Sjekket innom snap i en liten halvtime i dag. Kanskje noen har fått med seg noen hint? Er det en gjest/fast som har sagt noe rart? Synes så i tilfelle at det hele er rart, å bare stenge den ned på den måten uten å informere planlagte gjester (følger ei som er fast, og skulle snappe ila uka). 

Vet at grunnlegger tidligere har sagt at det tar både mye tid å sette i orden kontoen. Da bør hun kanskje ha gitt ansvaret til en av de som var fast? 

Grunnlegger la også ut et innlegg tidligere i dag (både på snap og på insta) med teksten *scrollefri dag*. Samt at hun var veldig opptatt med å ikke snappe selv ift den privacy-greia som kom. 

Skal ikke spekulere i hva som faktisk har skjedd. 5 av de faste vet vissnok hva som har skjedd. Det har skjedd, og den som faktisk vet årsaken, er kun hun selv. Hun kunne gitt en advarsel offentlig på kanalen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, The_marsmallowlady skrev:

Sto at grunnleggeren ville forklare på mandag. 

Noen som har fått med seg opptakten til dette? Sjekket innom snap i en liten halvtime i dag. Kanskje noen har fått med seg noen hint? Er det en gjest/fast som har sagt noe rart? Synes så i tilfelle at det hele er rart, å bare stenge den ned på den måten uten å informere planlagte gjester (følger ei som er fast, og skulle snappe ila uka). 

Vet at grunnlegger tidligere har sagt at det tar både mye tid å sette i orden kontoen. Da bør hun kanskje ha gitt ansvaret til en av de som var fast? 

Grunnlegger la også ut et innlegg tidligere i dag (både på snap og på insta) med teksten *scrollefri dag*. Samt at hun var veldig opptatt med å ikke snappe selv ift den privacy-greia som kom. 

Skal ikke spekulere i hva som faktisk har skjedd. 5 av de faste vet vissnok hva som har skjedd. Det har skjedd, og den som faktisk vet årsaken, er kun hun selv. Hun kunne gitt en advarsel offentlig på kanalen. 

 

Jeg følger ingen av dem utenom hovedkontoen , så jeg sitter her som et stort spørsmålstegn.. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper

Skal ikke spekulere i hva som har skjedd, men 5 av damene støtter grunnleggeren fullstendig. Jeg har følgt med henne lenge, og mange av de andre i kanalen og det er ikke pent hva mange har skrevet om henne. Jeg håper det går bra med henne, det er synd enkelte kan henge henne ut slik, til å med filmet det hun har lagt ut. Forstår ikke hvordan det er mulig å oppføre seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hvor har de skrevet om henne?

Er vel 2-3 stykker som har lagt ut på sine private storyer har jeg fått med meg...Å ærlig,hun Cecilie har vel tøyd den litt langt?Syns synd på grunnleggeren jeg også,så sprudlende og livlig dame,har alltid så fine snapdager hun.Håper hun kommer tilbake,savner allerede de fine fjellturene hun tok oss følgere med på,den nydelige naturen og så mye interessant hun tok opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Støvel&sko skrev:

Er vel 2-3 stykker som har lagt ut på sine private storyer har jeg fått med meg...Å ærlig,hun Cecilie har vel tøyd den litt langt?Syns synd på grunnleggeren jeg også,så sprudlende og livlig dame,har alltid så fine snapdager hun.Håper hun kommer tilbake,savner allerede de fine fjellturene hun tok oss følgere med på,den nydelige naturen og så mye interessant hun tok opp.

Hun har lagt ut tur bilder på sin private snap som har vert «død» lenge, så det ser ikke ut som hu tar seg så nær av det.. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
1 time siden, Hollie321 skrev:

Hun har lagt ut tur bilder på sin private snap som har vert «død» lenge, så det ser ikke ut som hu tar seg så nær av det.. 🙂

Hun fikk vel sin mann hjem på fredag, så hun har vel god støtte. For et par som har tålt mange stormer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Støvel&sko skrev:

Er vel 2-3 stykker som har lagt ut på sine private storyer har jeg fått med meg...Å ærlig,hun Cecilie har vel tøyd den litt langt?Syns synd på grunnleggeren jeg også,så sprudlende og livlig dame,har alltid så fine snapdager hun.Håper hun kommer tilbake,savner allerede de fine fjellturene hun tok oss følgere med på,den nydelige naturen og så mye interessant hun tok opp.

Hva heter hun på snap da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke Annette og Cecilie har lagt ut noe hatefullt. De informerer jo bare om hva som skjer. Eller det lille de vet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det som virkelig er tragisk er at grunnleggeren faktisk sitter og skriver i denne tråden her.  Ja jeg vet hvem du er

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er ikke alltid som de ser ut. Her er det mange løgner og misforståelser ute og går. Helt ærlig forstår jeg godt reaksjonene til de andre i teamet, der alle (etter det jeg har fått vite fra flere av dem) står helt på sidelinja og ikke aner noe. 
 

Men uansett, om det så var noe drama i teamet, så er det utrolig barnslig å gå fram på den måten grunnleggeren har gjort. Hvorfor ikke ta det opp med den det evt gjelder som en voksen person i stedet for å bli en «butthurt» fjortis og gå helt bananas? Da bør hun i alle fall ikke bli fornærmet når noen svarer tilbake med samme mynt, ærlig talt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg aner ikke hva dette er snakk om, men her var det jammen mange nye brukere...!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny som bruker, da jeg ikke har hatt behovet for å spørre om noe, da alt har vært besvart her inne på forumet av det jeg har lurt på, om du sikter til meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
42 minutter siden, Staycool skrev:

Er det jentemafiaen 2.0 kanskje 😅

Ser sånn ut, er ikke en av de tidligere fast snapper eller var fast snapper hos detuperfekteliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...