AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #101 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, DavinaWin skrev: Link? Ble nysgjerrig😅 En leilighet i mitt nabolag selges også jevnlig hvert 2, 3 eller 4 år. Det er en kjempefin, oppdatert leilighet som jeg ofte har tenkt at jeg gjerne skulle hatt selv. Men jeg må innrømme at jeg har vært inne på tanken at det kan spøke der, nettopp fordi den selges igjen og igjen. Har dog ingen informasjon om hva som har vært på tomten før, stedets historie ol. Føler ikke det er rett å «henge ut» huset på nett 😛 Det er et fint hus som ble renovert rett før sist gang det lå ute for salg. Ikke en typisk bolig man flytter fra, ettersom det kan huse en familie. Anonymkode: 6c349...dc1
DavinaWin Skrevet 16. oktober 2019 #102 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke det er rett å «henge ut» huset på nett 😛 Det er et fint hus som ble renovert rett før sist gang det lå ute for salg. Ikke en typisk bolig man flytter fra, ettersom det kan huse en familie. Anonymkode: 6c349...dc1 Skjønner😆 spennende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå